3 частина

663 48 4
                                    

Ти відійшла від цих слів незнайомця і пішла до номеру.
Ти відкрила двері номеру і побачила,що Соля вже спить.
Ти сходила до душу та вже теж готувалася до сну,але ти ніяк не змогла забути чоловіка,котрого зустріла на вулиці. Ти вирішила зайти до інтернету та,можливо,щось знайти в інтернеті. Ти годину шукала,якусь інформацію,але все було марне. На годиннику було вже дуже пізно і ти пішла спати.
*8 годинну ранку*
-Т\и, прокидайся, нас сьогодні чекає дуже кльовий день.
-Соля,що таке? Ти про, що? Ти останній раз таке казала коли ми пішли на якусь вечірку.
-Правильно думаєш,ми сьогодні йдемо танцювати та веселитися.
-Ти ж знаєш, я не люблю гучні місця і т.д.
-Ну,будь ласка,давай підемо. Ми тобі ще хлопця знайдемо.
-Добре,підемо,але про хлопця,мабуть,було вже занадто
-Ну побачимо.
*Весь день ви провели в готелі готуючись до вечірки*
*Настав вечір,ви вже одягали свої сукні*
~Твоя сукня~

*Весь день ви провели в готелі готуючись до вечірки**Настав вечір,ви вже одягали свої сукні*~Твоя сукня~

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Вау,Т\и,ти точно не дівчина мафії,яка на завданні?
-ахах,дякую! В тебе теж дуже гарна сукня.
~сукня Соломії~

-Дякую,готова йти веселитися?-Так!*Ви прийшли до клубу,там було багато людей і вони чомусь були всі вдягнуті в чорне

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Дякую,готова йти веселитися?
-Так!
*Ви прийшли до клубу,там було багато людей і вони чомусь були всі вдягнуті в чорне.*
-Соля,ми хоча б не напоминках?
-Та я вже сама не знаю.Можливо дрескод? Зате ти Т\и підходиш під дрескод
-Дуже смішно.
*Заграла музика і всі почали танцювати*
Ви з Соломією видихнули,що це все-таки вечірка.
-Ну що Т\и будемо танцювати ?
-Так*сказала ти це з усмішкою*
~ти почула дуже знайомий голос і вирішила повернутися.Ти побачила того незнайомця~

~Він з кимось сфотографувався,ти вирішила від проблем подалі відійти подалі від них~Ви з Соломією танцювати,ти вже навіть забула,що незнайомець тут

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

~Він з кимось сфотографувався,ти вирішила від проблем подалі відійти подалі від них~
Ви з Соломією танцювати,ти вже навіть забула,що незнайомець тут.
*Тут заграла музика для повільного танця,Соломію запросили на танець.Ти вирішила поки Соля танцює піти попити води. Поки ти наливала собі воду ти почула знову знайомий голос,який казав"чи можна мені з вами потанцювати?"
Ти обернулась і побачила його

 Поки ти наливала собі воду ти почула знову знайомий голос,який казав"чи можна мені з вами потанцювати?"Ти обернулась і побачила його

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Від автора: будь ласка,напишіть в коментарях,як вам історія і можливо,що ви хотіли б зміннити. І,якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞

Життя  в насичених тонах(Шапаренко)Where stories live. Discover now