13 частина

374 34 6
                                    

Ти,була готова на всі 100,але все одно переживала. Ну,а хто б не переживав? Ти йдеш сама до якось боса,тебе можуть розкрити і просто вбити. Ти вирішила поки себе не накручувати. Ти пішла до кімнати Колі та вирішила там переночувати. Ти дуже сильно боялась залишитись одна,що в пустому будинку,що на завданні. Ти лежала на ліжку та говорила в голос сама собою.Тобі бракувало спілкування.
-Ну де ти Коля? Мені завтра на завдання,а ти зник. Ти казав,що все буде гладко,а тепер я йду сама на завдання і навіть не знаю чи повернуся я жива,чи живий ти зараз? Дуже хочу,щоб ти повернувся . Маю надію,що я тебе не розчарую завтра .
* З такими думками ти і заснула*
Тобі снився Коля,який казав,що ти дуже близько . Але ти не розуміла до чого саме.
5 ранку
Ти, встала від звуку будильнику та пішла приймати ванну . Ти, повинна була виглядати неперевершеною. Зробила все,що тобі потрібно і пішла на кухню готувати сніданок.
Поки ти готувала сніданок ти почула,що хтось стукає в двері,ти думала,що це Коля ,але тебе чекало розчарування це був Массімо.
Массімо:привіт
Т\и:привіт
Массімо:в тебе є ще 3 години, а далі я тебе відвезу в офіс та дам деякі речі.
Т\и: зрозуміла,дякую. Будеш снідати?
Массімо:дякую,але мені потрібно далі бігти .
Т\и: зрозуміла.

якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞
•поширюйте,будь ласка,цю історію читачам,яким подобається читати фф з Шапою

Життя  в насичених тонах(Шапаренко)Where stories live. Discover now