Ти лежала та почала приходити в себе. Колі ти так і не бачила скоріш за все він був в машині . Ти зібрала зброю та поклала біля машини,а сама пішла далі гуляти. Ти думала,що будеш говорити Колі.
Т\и:з однієї сторони він не повинен переходити межу та випитувати мене так,а з другої сторони він можливо за мене переживає або не хоче інших проблем.
~ти ходила та обдумувала весь цей момент. В тебе було дуже багато емоцій і ти вирішила випустити всі проблеми через крик. Так як місце було спустошене ти крикнула. зі всіх своїх сил. Ти впала на землю та почала сміятися~
Коля почув крик та пішов на звук. Ти відійшла далеко так від вашого місця і Коля не зміг тебе побачити. Ти лежала собі далі та просто мріяла. Через 15 хвилин Коля тебе все-таки знайшов.
Коля:т\и?
Т\и:так
Коля:все добре? Давай можливо їхати додому?
Т\и:все просто чудово.
Ти підвелась та почала йти в сторону машини. Коля йшов позаду та просто був в шоці,що така трагедія зламала тебе дуже сильно.
Коля:т\и,слухай... ти це...вибач мені,я не хотів. Просто я не люблю коли дорогі мені люди,щось не договорюють.
Т\и:я казала все добре,не парся,тепер ти знаєш правду і можеш не хвилюватися.
Ви були вже біля машини,ти взяла гвинтівку та поклала у машину.
Коля:а як ти склала його? Я ж не показував.
Т\и:на емоціях само склалося.
Коля:дивно,щоб в мене так працювало б
Всю дорогу ти сиділа та дивилася у вікно.
Коля:ну вибач мене,будь ласка,правда я перегнув.
Він зупинив авто
Коля: я не хочу тебе втратити,а ти замовчуєш всі ці деталі. Ти стала мені дуже рідною і якщо я втрачу тебе то я втрачу себе.
Коля не зміг і просто вийшов з автомобіля.
Ти просто сиділа в шоці,ці слова тебе повернули просто в реалі. Ти почала почувати себе винною.
Ти вийшла з автомобіля та підійшла до Колі•якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞
•поширюйте,будь ласка,цю історію читачам,яким подобається читати фф з Шапою
ВИ ЧИТАЄТЕ
Життя в насичених тонах(Шапаренко)
Fiksi Penggemar{перша частина трилогії} Т\и-головна героїня.Думає,що життя нудне,але в один момент життя стає набирати свої кольори. Вона приїхала відпочити,а стала одна з мафії і,що їх очікує від завдання не знає ніхто. Її супутник по завданню був Коля Шапаренко...