Коля:Якщо,ти вже готова то можемо починати вже тренуватися.
Т\и:можна,спробувати
Коля:тоді,пішли
*Ти переодягнулась та пішла на двір*
Коля:ну почнемо,буде не легко.
Т\и:подивимося
*Займалися спортом ви 3 години і тренування було справді не легке,але ти була підготовлена для таких тренувань*
Коля:ну все, ми закінчили.Якщо чесно то здивований,що ти витримала таке навантаження.
До речі вже відомо,яке буде завдання.
Т\и:і яке?
Коля:не знаю ,готова ти до цього або ні. Але,...
Т\и:ну????
Коля:ти повинна бути моєю дівчиною . Нас всіх запрошують на корабель. Там буде велика угода(большая сделка) І ми повинні прикрити одних людей і забрати дещо своє.
Т\и:що за...?
Коля:все буде добре
Т\и: так,лише питання. Чому повинна бути я? Я навіть не мафія і навіть не вмію нормально стріляти. Я не знаю всіх цих мафіозних секретів і т.д.
Коля:тому що ти повинна відволікти боса.
Т\и:ЩО?!?! Краще вже стріляти. А,якщо він мене зґвалтує? А?
Коля: не зґвалтує
Т\и:а ти звідки знаєш?
Коля:ти йому дуже сподобалася і не думаю,що він хоче зразу тебе втратити
Т\и: ну ти сказав,що я повинна бути твоєю дівчиною,а тут мене вже таке відчуття,що продають
Коля:так,ти будеш моєю дівчиною по легенді ,а далі я тебе приводу до того боса.
Т\и: я не хочу і крапка
Коля:хочеш вмерти?
Т\и:що??? Все зрозуміло, я вже думала,що не все так погано. А тут на тобі .(ти просто пішла геть. Ти увійшла до кімнати і закрила двері не замок)
Ти сіла на підлогу та почала все обдумувати.
~а,як це буде проходити? Я не знаю італійську,а той бос наврядчи знає українську . І,що буде розмова глухонімих? Ну якось тупо. Потрібно знайти вихід,як вивчити італійську за декілька днів.
~а,якщо він все таки захоче зґвалтувати? Ні, ну справді я йому сподобалася ,мови ні я не він не знає. І що будемо просто сидіти? Щось тут не так.
~тепер питання,як вивчити італійську? Колю, просити я не буду тому що буде вже підозріло. Думай,т\и,ти повинна щось придумати .
Поки ти сиділа та думала, Коля хотів до тебе зайти,але двері були зачинені.
Коля:впусти мене,а то я зламаю двері .
Т\и:ну і ламай ,це все одно не мої двері .
Коля:впусти мене!швидко
Т\и:не зобов'язана
Коля:ти мене вже дістала,я ламаю двері.
*Ти швидко встала та відкрила замок. Колі.Він почав почав ламати двері,він гепнувся.
Ти стояла і ледве не померла від сміху .
Коля:ну, гаразд це було розумно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Життя в насичених тонах(Шапаренко)
Fanfiction{перша частина трилогії} Т\и-головна героїня.Думає,що життя нудне,але в один момент життя стає набирати свої кольори. Вона приїхала відпочити,а стала одна з мафії і,що їх очікує від завдання не знає ніхто. Її супутник по завданню був Коля Шапаренко...