Ти підійшла до Колі та обійняла його.
Т\и:вибач мене
Коля:це ти мене вибач,що так давив на тебе. Ти єдина людина за 15 років,яка не тільки з України,але і ... Ти просто неперевершена і я не можу підібрати слів. Ти,коли розповідала,як спокушала Маріо,я йому почав заздрити. Одним словом я кохаю тебе.
~ти подивилась у очі Колі та бачила там щирість. Ти поцілувала його в губи,тому що ти була в нього закохана,але не знала остаточно чи справді ти його кохаєш. А коли ти побачила його очі,які не могли брехати ти вже знала,що остаточно знаєш відповідь на своє питання.
Коля притягнув тебе до себе,він відірвався від поцілунка
Коля: означає,що це взаємно?
Т\и:так,так,так і ще раз так!
~Коля знову тебе поцілував.~
Т\и:можливо,будемо їхати вже Ромео,а то вже темніє?
Коля:так, поїхали
Всю дорогу Коля їхав з усмішкою та просто світився від радості.Ви були вже вдома та ти пішла приймати душ. Коли ти вийшла,ти попрямувала до кухні,щоб приготувати вечерю. Ти спокійно собі готувала,як ти почула руки на своїй талії та гарячий поцілунок на шиї, ти повернулася до Колі.
Т\и:ти дивись,як сяє від кохання,навіть,коли я врятувала від смерті не таким радісним був.
Коля:ну так,а що робити, коли закоханий ?
Т\и:не робити таке, щоб твоя дівчина ходила тебе рятувати.
Коля:вже дівчина? Хм...
Т\и:не зрозуміла~ти сказала це серйозним тоном~
Коля:та шуткую я
Т\и: так і до смерті близько
Коля:а якщо так?
~Коля поцілував тебе та взяв тебе на руки~
Т\и:рахуй,що перший раз повезло,а далі ні. Все, став мене на землю бо не зможу приготувати вечерю.
Коля:а нам точна потрібна вечеря?
Т\ и:так,ми з тобою останній раз їли зранку. Я думаю,що проблеми зі здоров'ям ти не хочеш.
Коля:ну...
Т\и: без "ну" нам на завдання скоро,а нам ще проблем не хватало.•якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞
•поширюйте,будь ласка,цю історію читачам,яким подобається читати фф з Шапою
ВИ ЧИТАЄТЕ
Життя в насичених тонах(Шапаренко)
Fanfiction{перша частина трилогії} Т\и-головна героїня.Думає,що життя нудне,але в один момент життя стає набирати свої кольори. Вона приїхала відпочити,а стала одна з мафії і,що їх очікує від завдання не знає ніхто. Її супутник по завданню був Коля Шапаренко...