24 частина

360 28 4
                                    

Ви пішли дивитися фільм. Фільм був дуже цікавий і ви вирішили дивитися 2 частину фільму,але зробити трохи перерви. Ти вирішила сходити до себе в кімнату,в тебе зателефонував телефон. Номер був незнайомий. Ти підняла трубку та почула голос своєї сім'ї,ти просто впала від страху та не очікування. Ти відкинула телефон подалі та дивилась на нього зі страхом. Коля почув,що щось трапилось.
Коля:все добре?
Ти мовчала
Коля:я заходжу
Він зайшов до кімнати та побачив тебе,яка сидить на підлозі та закриває собі ротика. Ти старалась не плакати. Коля помітив телефон та взяв його . Дзвінок був вже завершеним.
Коля:що там було?Т\и! Прошу хоть щось говори.
Ти піднялась на ноги та сказала,що зараз прийдеш. Ти пішла до ванної та вмилася ти дивилась на дзеркало та не могла зрозуміти,звідки вони мали голос твоєї сім'ї.
Ти прийшла знову до Колі
Коля:що то було?
Т\и:там був голос моєї сім'ї.
Коля:а що таке?
Т\и:причина втому,що я не маю сім'ї. Коли мені було 10 ми з моїм братиком, якому було 3 рочки і з матусею та татусем їхали ввечері,в нас в'їхала грузова машина. Тоді,всіх забрали до лікарні. Мама з татом загинули прямо на місці. Братик був у комі і,на жаль,він теж не вижив. У мене у самої не було шансів,але мене змогли врятувати. А тепер просто уяви тобі 10 у тебе не має сім'ї і ти просто залишився в цьому житті.
Коля підійшов та обійняв тебе. Він не знав твою історію життя.
Коля:можливо ти відпочинеш?
Т\и:ні,я не хочу зараз залишатися одна.
Ви пішли на кухню та приготували чай.
Але все ж таки ти не розповіла Колі,що вбивство було навмисне. У твого тата був,якось чоловік,який сказав,що вб'ю нас,а якщо хтось не помре то він сам прийде та вб'є. З цього моменту пройшло багато часу.

•якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞
•поширюйте,будь ласка,цю історію читачам,яким подобається читати фф з Шапою

Життя  в насичених тонах(Шапаренко)Where stories live. Discover now