30 частина

348 34 9
                                    

Т\и:ой що робить кохання з людиною
Коля:а тобі,що не подобається?
Т\и:та ні все добре.
Коля поцілував тебе у вушко та сказав"чекаю тебе у себе"
Т\и:хах добре.
Коля пішов,а ти залишилась,щоб вмитися.
Т\и:ось що робить щире кохання. Мені здається,коли Массімо побаче його таким він буде в шоці.
Ти була готова та попрямувала до Колі.
Коля:тепер можеш офіційно спати зі мною.
Т\и:дуже смішно
Коля розвів руками для обіймів. Ти підійшла та обійняла його.
Коля:ти не можеш собі навіть уявити,як я чекав на таку людину,як ти.
Т\и:мені дуже приємно,але я повинна тебе зразу попередити,що я повинна потім все одно поїхати та залишитися в Україні 🇺🇦
Коля:я все розумію і це твоє право.
Т\и:будемо лягати спати?
Коля:так,тепер можна тебе обіймати по нормальному,а не робити вигляд,що випадково.
Т\и:ах, ти,а я то думала
Коля тебе притягнув та знову поцілував,ти була не проти.
Ви лежали та Коля не випускав тебе зі своїх обіймів,тобі було так комфортно і нарешті ти хоча б на одну ніч забула про свої страхи. Але страхи не забули про тебе.
Ти почула, що щось торкається до голови,ти не зрозуміла і просто відвела рукою то що тобі заважало. Знову ти чуєш,що щось торкається голови. Ти відкрила очі та побачила людину у масці та з пістолетом біля твоєї голови. Він почав тихо казати на англійській,щоб ти встала з ліжка та не думала навіть кричати. Поки ти вставала з ліжка ти спробувала розбудити Колю. Але він далі спав.
☁️Т\и:не довго в мене щастя грало☁️
Це був чоловік і він повів тебе на двір.
Злодій:ну все,прощайся з життям. Ох і буде картина,Коля вийде на двір,а ти тут мертва.
☁️Т\и:стояти,він знає про Колю,тому це навряд чи мої вороги. ☁️
Злодій навів на тебе пістолет та зняв запобіжник (предохранитель)
Злодій: раз...два... і три.
Ти заплющила очі
*Вистріл*
Т\и:не зрозуміла?
Ти відкрила очі.
Коля:хто тобі не дає жити?
Т\и:фух... А я вже думала,що кінець. Ти все таки прокинувся,коли я тебе будила.
Коля:так. А ну подивимося хто це
Коля почав знімати маску зі злодія

•якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞
•поширюйте,будь ласка,цю історію читачам,яким подобається читати фф з Шапою

Життя  в насичених тонах(Шапаренко)Where stories live. Discover now