22 частина

378 23 4
                                    

Коля:каву чи чай?
Т\и:давай чай
Коля:добре. Розповідай,що вчора ти пережила?
Т\и:почну с того,що ти пропав і я не могла зрозуміти куди ти зник. Я почала шукати щось,що могло допомогти. Потім я знайшла номер Массімо.
Коля:а як ти з ним говорила?
Т\и:я змогла вивчити італійську.
Коля:серйозно? Круто,вітаю!
Т\и:Массімо допоміг мені підготуватися до завдання. Він мене консультував,можна сказати. А потім вже я була на кораблі.
Коля:тримай твій чай
Т\и:дякую. Я чекала, коли мене знайде той чоловік. До речі,його звати Маріо. Але до цього мене офіціанти,хотіли напоїти. Я робила вигляд,що п'ю,а насправді все це виливала. Потім він запросив мене на танець. Після,він повів мене у кімнату,там була охорона,але потім вийшла. І до речі,моя теорія була правдивою він хотів мене зґвалтували.
*Коля змінився у лиці,він почав нервувати.Ти це бачила і заспокоїла його*
Т\и:не переживай,це я його
Коля:ЩО?!?!?!
Т\и:хаха я шуткую. Коли він намагався мене поцілувати увірвалась охорона,за що я їм дуже вдячна. І сказали,що якийсь Коля не сидить тихо і я зрозуміла,що вони говорили про тебе.
І я вирішила з ним грати у його гру. Я тепер була ініціатором. Я поцілувала його,а він вже десь у хмарах плавав.
~Коля захлинувся(поперхнувся) від шоку~
Т\и:все добре?
Коля:так.
(думки Колі ☁️ серйозно просто так отримав поцілунок Т\и? Та йдіть ви ..)
Т\и:ну я вже і вирішила грати на повну. Поки я його цілувала я змогла у нього забрати зброю,а потім навіть змогла його прив'язати до ліжка . Він думав,що щось буде,а не вийшло.
Коля:хочу сказати,що ти обдурила голову мафії. Молодець!
Т\и:дякую,ну а далі я вже пішла тебе рятувати.До речі,а коли я зможу повернутися до дому?
Коля:якщо хочеш то можу сьогодні купити квиток на літак.
Т\и:було б чудово,дякую
Коля:нема за що (казав це Коля з сумом)
Т\и:тоді побігла збирати речі.

Життя  в насичених тонах(Шапаренко)Where stories live. Discover now