8 частина

476 36 4
                                    

Коля:Т\и ти проколола собі ногу чимось. Тобі потрібно 1-2 не ходити,щоб рана загоїлась.
Т\и:Зрозуміла,навіть боги кажуть,щоб я не йшла с тобою на завдання.
Коля:Не переживай до завдання ще є 5 діб.
~(твої думки) та трясця твоїй матері,навіть тут не повезло~
Коля:давай тобі допоможу дійти до кімнати.
Т\и:дякую
*Ви були вже в кімнаті.Коля відійшов на пару хвилин,щоб взяти тобі речі.*
Він приніс тобі ось таку футболку

І ще додатково приніс спортивний костюм

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

І ще додатково приніс спортивний костюм.

Т\и:дякую,а навіщо мені спортивний костюм?Коля:тобі потрібно буде ще підготуватися до завдання

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Т\и:дякую,а навіщо мені спортивний костюм?
Коля:тобі потрібно буде ще підготуватися до завдання. Легко,не буде. Тому потрібно організм підготувати.
Т\и:як ти собі це уявляєш? До завдання 5 діб,я з хворою ногою,а ти кажеш,щоб я тренерувалась. Так ще ти казав ,щоб я 2 дні взагалі не наступала на ногу.
Коля:не переживай я знаю,що ми будемо робити . Зараз мені потрібно в'їхати на пару годин.
Т\и:ти зараз серйозно? Ти, хочеш мене залишити тут одну в домі .А якщо хтось вірветься сюди?
Коля: тут безпечно,я скоро повернусь не сумуй.
*Коля пішов*
Т\и:ні,ну круто.Мене залишили одну,так ще з пораненням. Може,це гарний привід втікти?
*Ти пішла до дверей,але вони були зачинені.Тоді, ти вирішили втікти через вікно,але вони були теж зачинені. Ти зрозуміла , що втікти в тебе не вийде тому ти вирішила піти до душу . Ти прийняла душ та переодягнулась. Ти пішла до себе в кімнату та лягла на ліжко і почала думати,що ти будеш робити на цьому завданні. Ти пролежала десь годину і згадала,що тобі потрібно перев'язати рану.Ти пішла до кухні,щоб взяти аптечку. Поки ти шукала бинти ти почула звук,що хтось відкриває двері і ти подумала,що це Коля. Ти вирішила подивитися,але це був не Коля. Ти швидко взяла аптечку та заховалася за холодильником. В той час, коли заходив незнайомець він з кимось говорив по телефону та мав зброю.
Т\и:ну де ти ходеш ,Колю? Як потрібно то тебе нема.
*Незнайомець пішов на 2поверх,а ти вирішила швидко вибігти на вулицю поки двері були відкритими* Поки ти йшла до дверей то ти не подумала,що злодій може бути не в кімнаті і бачити тебе. Ти була вже біля дверей, як тут сказали"а я думав ти вже вмерла"
Ти повернулась та побачила човіка,який вас викрав тоді.
Т\и: ти що з наших? Я думала,що... ладно це вже не важливо. Що ти хочеш?
Незнайомець: а ти як думаєш?
Т\и: слухай я не загадки прийшла розв'язувати
*Ти почула,що під'їхала,якась машина і ти дуже надіялась,що це був Коля.
А грабіжник в цей час сказав підійти до нього. Ти вирішила не ризикувати і підійти.
Незнайомець:ти йдеш зі мною,а якщо ні то я тебе при

стрілю.
Т\и:добре, я піду з тобою,але дай мені хвилинку я візьму взуття.
Незнайомець:добре,але без приколів.Ти зрозуміла?
Т\и:без питань.
*Ти пішла до кімнати і взяла зброю,яку тобі дали в лісі.*
Т\и:я готова
Незнайомець:спускайся тоді і ми підемо.
Т\и:я так не думаю(ти направила зброю на нього)
Незнайомець: це ти зря(направив пістолет на тебе)
Т\и: ну і що ми будемо робити?
Незнайомець:я тебе пристрілю к чортам(він почав стріляти)
Ти сховалася за стінкою та почала відстрілюватися.
|в цей час у Колі|
Коля приїхав вже до тебе і забирав пакунки з машини поки не почув вистріли.
Він покинув всі речі та побіг до будинку.
|В цей час у тебе|
У тебе закінчились вже патрони і вийшла до нього з піднятими руками.
Незнайомець: пристрелив би зараз тебе,але не можу.
Тут заходить Коля
Коля:Т\и якого ...
Т\и: Коля стріляй в нього,я потрібна їм жива
Коля:не можу
Т\и:ти на приколі? СТРІЛЯЙ!
НЕЗНАЦОМЕЦЬ ВЗЯВ ТЕБЕ І НАВІВ ПІСТОЛЕТ НА ТЕБЕ

якщо вам подобається історія то проголосуйте за неї(це зірочка під історією)
Дякую💞Напишіть,будь ласка,як вам ця частина.
•поширюйте,будь ласка,цю історію читачам,яким подобається читати фф з Шапою
*Можете приєднуватися до мого телеграм каналу про Шапу https://t.me/sunshine_soni

Життя  в насичених тонах(Шапаренко)Where stories live. Discover now