Ти наблизилась,щоб його поцілувати,але в цей момент ти вставила рушник і закрила йому рот. Він був надійно прив'язаний та кричати він би не зміг. Ти швидко взяла сукню та пішла переодягнутися. Ти передивилась пістолети і вони були підготовлені . Ти подивилась на Маріо і просто усміхнулась та пішла шукати Колю.
В коридорі нікого не було і це було добре. Ти дивилась у всіх кімнатах,але його так і не знайшла.
Т\и:Коля, де ти зараз? Подай хоча б знак.
Ти вже хотіла повертатися,як тут ти почула,що хтось спробував подати знак,почали стукати. Ти швидко пішла на звук та побачила двері,вони були зачинені. Ти спробувала відчинити,але все марно. Ти вирішила подивитися зверху дверей та побачила там ключ. І,на щастя, він підійшов. Дякую,цьому "генію" який залишив його тут. Ти зайшла до поміщення. Там було дуже темно і багато речей було завішено простирадлом. Ти побачила силует людини та побігла туди. І це був Коля.
Т\и:Боже,Коля це ти. Як я рада тебе бачити.
(Ти обійняла його та почала його розв'язувати)
Т\и:чуло моє серце,що ти десь тут.
Ти дивилась на Колю,але він був чомусь не радісний. Ти дивилась на нього та нічого не розуміла . Ти побачила,як Коля нахилив голову. Ти все зрозуміла. Ти швидко схопила пістолети,розвернулась та вистрілила. За спиною тебе очікувала охорона. На щастя,було лише два охоронці і ти влучила в них. Вони були мертві.
Ти підійшла до них та забрала їхню зброю.
Коля:а ось тепер і я тебе радий бачити.
*Ти кинула йому зброю*
Т\и:пішли?
Коля:так,нам потрібно покинути корабель
Т\и:не зрозуміла? А ту річ,яку ти хотів забрати?
Коля:вона нам не потрібна,я знайшов кращу.
Ви покинули приміщення та пішли ховатися від людей та охорони. Ви знаходились між великими бочками. Ви роздивлялись їх,як тут почали ходити та світити ліхтарем.
Коля:вибач,іншого варіанту нема.
Він поцілував тебе. Коли охорона побачила вас Коля сказав
Коля:знайомимося
Охорона від не очікування швидко пішла.P.S.останній момент краще дивитися в тік тоці тому що він буде з відео. (tt: ._.shaparenko)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Життя в насичених тонах(Шапаренко)
Fanfiction{перша частина трилогії} Т\и-головна героїня.Думає,що життя нудне,але в один момент життя стає набирати свої кольори. Вона приїхала відпочити,а стала одна з мафії і,що їх очікує від завдання не знає ніхто. Її супутник по завданню був Коля Шапаренко...