Mi-am desprins mainile rusinata din jurul lui si mi-am sters lacrimile cu manecile hanoracului .
- Scuze , eu doar-
- Shht . Aveai nevoie de asta.
I-am zambit . Cum poate sa fie asa minunat si sa-l aibe ca prieten pe prostul ala ?
Sunt de trei saptamani in liceul asta , si zi de zi Styles si-a batut joc de mine , maltratandu-ma . Il urasc.
- Uite . Harry e o persoana buna.
- Ma iei la misto ?
- Doamne , nu . Dar asta e adevarul.
- Atunci e un adevar tampit!! m-am rastit.
- Nu il cunosti . In fine , pot sa ma revansez pentru el cu o cina ?
- Ma inviti in oras ? am ranjit
- Pai .. Cred ca asta fac . a raspuns trecandu-si mana prin par.
- Bine atunci .
- Deci accepti ?
- De ce nu ?
- Te i-au la opt?
- Voi fi gata .
Mi-a facut cu ochiul si a plecat , indreptandu-se spre grupul lui , iar eu am intrat la ore .***
- Hey Jess , vi in club ?
M-am intors spre cea mai buna prietena a mea , Cara .
- Hm .. Azi?
- Daaaa , vor fi toti acolo , va fi nebunie ! Tocmai ce s-a deschis clubul ala "Blood" de care vorbeste toata lumea.
- Scuze , nu pot azi.
- N-ai cum sa ratezi asta , in plus , vine si Brian .
- Am o intalnire .
A deschis gura mirata.
- Spune tot nenorocito !
Am inceput sa rad.
- Nu e mare lucru de spus . Zayn mi-a propus si eu am fost de acord.
- Stai putin ! Malik ?!
- Da.
- Adica acel Malik ?!
- Da Cara , acel Malik . oftez exasperata
- Tu bitch , sti cat noroc ai ? Adica tipul ala e cea mai buna partida dupa Harry.
Cum dracu ? Te place sau ce ?
- Nu . Harry iar a dat in mine , si probabil el face asta ca sa ma simt mai bine .
- De ce iar pasa cum te simti ? Te place idioato .
- Cum spui tu . Acum trebuie sa plec , vorbim .
- La 00 fix te sun si nu-mi pasa daca dormi , raspunzi ! Si o sa-mi povestesti fiecare detaliu .
Mi-a aruncat o bezea in aer si a fugit.***
La 8 fara ceva eram gata . Adica cum am ajuns acasa am inceput sa ma pregatesc . Sincer , eram foarte emotionata , pentru ca , la fel cum a spus si Cara , Zayn e o partida buna.
Arata demential si pe deasupra are si un caracter de milioane , spre deosebire de ceilalti 4 prieteni ai lui.
De fiecare data cand Harry ma batea , Niall , Liam si Louis stateau acolo si radeau , in timp ce Zayn ma ajuta.
O singura data nu a facut-o , dar il inteleg. Adica , Taylor , cea mai sexi tipa din scoala ( o curva ) mi-a pus piedica si Harry mi-a dat un picior in stomac cand ma vazut pe jos .
Era si Zayn acolo , dar bineinteles ca nu a putut face nimic atata timp cat scorpia il saruta .
Nu , nu sunt impreuna . Dar ea se saruta cu toti , mai putin cu Harry care nu-i acorda atentia pe care o vrea.
Cand am auzit soneria , m-ai m-am privit odata in oglinda , dupa care am deschis usa zambind .
- Hey ! Ma saluta Zayn .
Doamne , urasc tipii care poarta camasi , dar lui ii sta absolut genial si si si
- Buna .
- Arati minunat .
- Mersi . ii spun rosie in obraji , si ma prinde de brat , amandoi urcand in masina lui , un Ferrari rosu.***
Am coborat in fata unui restaurant de lux , si imi era putin rusine . Adica totul pare asa fitos si scump , nu vreau sa cheltuiasca bani cu mine.
- Zayn Malik , ii zice chelnerului si el ne arata cu degetul masa noastra .In timpul cinei , Zayn a facut-o pe Jessica sa se simta minunat . Si-au impartasit secrete , au aflat lucruri noi fiecare despre celalalt si au facut schimb de numere .
Zayn se gandea ca o sa fie plictisitor , dar azi a descoperit o alta latura a Jessicai . A ras , si si-a permis sa faca chiar el glume fara ca ea se supere.- In regula , eu .. Trebuie sa plec . spun stanjenita.
Eram in fata casei mele de cinci minute si tot ce am facut a fost sa ne holbam unul la altul.
El ma luat de mana si m-a tras spre el , plasandu-mi un mic pupic pe obraz.
Si chiar atunci o masina neagra a venit cu viteza spre noi . Credeam ca o sa mor chiar in cea mai fericita zi din viata mea , dar din fericire s-a oprit la trei centimentri de noi .
Zayn era furios , eu doar speriata in draci si confuza.
Si am ramas cu gura cascata cand din masina a coborat Harry , imbracat in niste blugi negri si un tricou alb.
Avea ochii rosii , si un zambet straniu pe fata . O Doamne ..
- Hopa , iubiteii au avut o seara romantica .
Ce dracu ?!
- Sa ghicesc . V-ati tras-o in baia unui restaurant si apoi-
- Harry opreste-te ! a tipat Zayn
- Ca daca nu ce ? Sti prea bine ca maine eu o sa o bat pe tarfa asta ca de fiecare data si tu o sa -
- Te omor daca m-ai scoti un singur cuvant .
Harry a inceput sa rada si i-a tras un pumn . Am tipat si el s-a intors spre mine
- Si eu care credeam ca tu nu sti sa vorbesti . Lumea-i plina de surprize.
I-am simtit respiratia de alcool si m-am cutremurat.
- Harry , esti beat ! am spus incet
- Si ai descoperit America sau ce ?
Zayn la luat pe umarul lui si l-a bagat in masina .
Mi-a zambit trist si a accelerat.
CITEȘTI
Blood Love⛔️
Fanfic- Harry , las-o mai moale , e noua . ii spune Zayn imobilizandu-l din a ma mai lovi. El s-a uitat cu ochii rosii la amandoi , dupa care a plecat nervos. Si nu stiu de ce , dar in momentul ala am sarit in bratele lui Zayn , imbratisandu-l. A parut mi...