11

1.6K 69 1
                                    

-Domnule nu cred ca e tocmai in regula sa plecati acum,a-ti trecut printr-o perioada foarte dificila si-
-Fac ce vreau asa ca dispari !
Harry il impinge pe doctor si iese afara ,asa ca fac si eu la fel.Am fost pana acasa sa ma schimb si deja a revenit la vechea lui atitudine aroganta?
-Asteapta-ma ! strig
-Am niste treaba Jessica, chiar nu poti sa intelegi ?La naiba,dute acasa!
Si a plecat.Minunat.
M-am intors abatuta in salon ca sa-i strang lucrurile si sa fac putina ordine inainte sa ma duc acasa.Chiar inainte sa ies am vazut la piciorul patului ceva stralucitor.M-am aplecat sa il i-au si mi-am dat seama ca este un telefon.Telefonul..lui Harry.
L-am bagat in geanta si aproape am alergat spre iesire .Nu stiu de ce , dar am impresia ca asta e singurul lucru care imi poate raspunde la intrebarile legate de Harry.Ce treaba putea sa aibe? A inviat din morti si el inloc sa petreaca timp cu mine se comporta ca un nesimtit?
M-am urcat in taxi si m-am lasat coplesita de ganduri.
Oare e corect ce fac? Oare e in regula sa ii umblu prin telefon? Oare are parola?

***
Cand am intrat in casa o imagine cu Zayn imbracat in camasa mi-a aparut brusc in fata. Ce dracu ?! Sper sa nu mai dau niciodata ochii cu nenorocitul ala .Harry a avut dreptate. E o persoana rea.
M-am trantit pe canapea si am scos telefonul lui Harry din geanta.L-am privit cateva secunde dupa care am spus :
-Doamne te rog sa nu aibe cod!
Aproape am sarit in sus de bucurie cand s-a deschis fara sa imi ceara nicio parola.
Logic ca nu si-a pus parola.Nu credea ca are o iubita asa nenorocita.
Mi-am ignorat constiinta si am intrat direct la mesaje .Am ramas fara respiratie cand mi-a aparut in fata:
Expeditor : Necunoscut
Text : Unde esti !? Am o surpriza pentru tine.Ce zici de putina sampanie si sex salbatic ? Stiu ca vrei! Adresa o ai.Grabeste-te!

Ochii mi s-au umplut de lacrimi si am inceput sa urlu , aruncand cu tot ce puteam in pereti.
Deci asta era treaba lui nu?!!!!!!!!
La dracu sa il ia ! Il urasc !!! Cum a putut sa imi faca asta ?! A doua oara !!
Si cine naiba e panarama asta ? Roscata de la scoala cumva?
Mi-am scos telefonul si am tastat numarul ca sa vad daca am norocul sa o am pe curva in contacte .
Si ghici ce ? O aveam !
Pentru a doua oara in viata mea am simtit ca imi fuge pamantul de sub picioare.
Prima oara cu Zayn si acum cu ..Cara.
Ea a fost.Cu ea e Harry in momentul asta .
DE CE TOTI MA MINT ?! DE CE ?!!!
Imi venea sa intru in cada si sa stau acolo pana mi se umplu plamanii cu apa si mor ..In schimb am mers la oglinda si mi-am sters rimelul care mi-a curs , mi-am refacut machiajul si mi-am schimbat hainele.
O sa fac asta .O sa ma duc acolo . Vreau sa vad cu ochii mei totul.Apoi o sa..nu stiu ce o sa fac dupaia .
Am chemat un taxi si in timp ce asteptam mi-am dat seama ca eu habar nu am unde locuiste Cara.
Cat de idioata pot sa fiu?
Ar fi prea ciudat sa o sun si sa o intreb unde sta.
Am scos repede telefonul lui Harry.
"Adresa o sti"
Ceea ce inseamna ca trebuie sa citesc toate mesajele si o sa o stiu si eu.
Durerea din piept era prea mare asa ca cercetam repede cu privirea, nu citeam tot continutul mesajului pentru ca nu eram pregatita. Cel putin nu acum .
-Bingo ! am spus chiar cand a sosit taxiul.
-Strada Lond'hay , nr 3 .Repede va rog!

Casa Carei era cred ca cea mai mare de pe Lond'Hay .
Am deschis incet poarta si m-am pregatit emotional pentru ce urmeaza, inainte sa patrund inauntru.
O Muzica de club se auzea de undeva de sus asa ca am urcat scarile.
Singura usa deschisa era cea de la sfarsitului holului si in ciuda zgomotului am putut deslusi niste chicoteli.
Aproape ca plangeam iar, dar nu ! Asta era momentul ala din viata in care desi muream pe interior trebuia sa fiu puternica si sa ma prefac ca nu imi pasa , chiar daca imi pasa mai mult ca oricand .
Chiar cand mai aveam un pic si ajungeam la capat mi-am dat seama ca nu am niciun plan.
Daca ii gasesc in pat pe amandoi ce fac ? Incep sa tip? Sar pe ei si ii i-au la bataie pentru ca si-au batut joc de mine ?!
Neh.Sunt mai desteapta de atat.
O sa adopt atitudinea mea indiferenta si doza de sarcasm ..singurul lucru care ma tine departe de lacrimi.
Dar daca o sa ma doara prea tare? Daca o sa cad pur si simplu jos si o sa incep sa plang ?
In ciuda gandurile negative mi-am facut curaj.Trebuia sa fac asta .Acum or Niciodata .Asa ca am pasit inauntrul camerei ignorand muzica extrem de enervanta .
Cu toate ca stiam oarecum la ce sa ma astept , undeva in adancul meu speram sa ma insel .
Asa ca atunci cand am trecut pragul si am vazut-o pe Cara deasupra lui Harry dezbracata, sarutanduse , am simtit cum fiecare bucata din mine se frange . Nu am crezut niciodata ca o sa experimentez vreo astfel de durere .Nu a fost ca atunci cand tatal meu ne-a parasit .Cand mama s-a mutat si ma lasat singura cu fratele meu.Nici chiar ca atunci cand pana si fratele meu a plecat de langa mine hotarat sa isi inceapa o noua viata fara surioara lui .A fost mult mai rau .
Dar nu am varsat o lacrima . Am tinut totul in mine dupa care am izbugnit pur si simplu in ras.
Ba chiar am inceput sa bat si din palme ceea ce a facut-o pe Cara sa tipe si pe Harry sa o trantesca dupa el .Erau amandoi atat de socati incat imi venea sa scot telefonul si sa le fac o poza.
Nu se asteptau la asta.Oh..dar cum sa se astepte in conditiile in care ei m-au considerat o mare proasta pe care credeau ca pot sa o modeleze cum vor ei ?
- Deci asta era treaba ta, nu Harry ?!! Stai..cum mi.ai spus? *dute dracu acasa* . Ce frumos ..Bai acum pe bune nu va mai uitati asa la mine ca ma faceti sa ma simt prost..Imi pare rau ca v- am intrerupt partida..Am venit doar sa va spun un singur lucru. Sa nu ma mai cautati in viata voastra .Din momentul asta Jessica e moarta pentru voi ..Da oricum nu cred ca va pasa ..Ma rog..Distractie placuta incontinuare!
Am ignorat urletele lui Harry si am iesit repede afara ..I-am multumit lui Dumnezeu cand am zarit cheia din broasca. Am rasucit-o repede dupa care am luat-o la fuga spre iesire.
Nu credeam ca taximetristul chiar o sa ma astepte cum l-am rugat dar m-am inselat .
M-am urcat repede in masina si l-am indemnat sa porneasca.
-Unde mergem acum domnisoara?
- De unde am venit.Stiti..m-ati putea astepta din nou dupaia? Pana ma schimb? Daca nu e prea mare deranjul..
-In regula , si dupaia incotro?
- Spre cel mai apropiat club.
E randul meu sa ma distrez Styles.

Blood Love⛔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum