17

1.4K 63 6
                                    

Am incercat sa ignor sentimentul ciudat din stomac si am pasit inainte.
L-am analizat si arata jalnic. Lanturile ii facusera incheieturile sa sangereze si buza de jos ii era sparta. Cearcanele de la ochi erau foarte proeminente , dar chiar si-asa, tot arata bine.
Imi parea rau de el, pentru ca m-a ajutat mai mereu si a fost bun cu mine, dar daca mi-a tradat fratele va trebui sa plateasca .
Nici daca as vrea n-as putea sa-l scap.
Mi-am muscat buza cand Damon i-a dat un picior in stomac , facandu-l sa geama de durere .
A luat un lant de pe jos, si i-a ridicat tricoul, lovindu-l cu putere pe spate .
Tipetele lui Zayn si spatele lui plin de sange nu erau ceva foarte placut de auzit si vazut.
Iar Damon parca era posedat, nu se mai oprea , si tot subsolul tremura din cauza tipetelor de durere ale lui Zayn.
Iisuse Hristoase .
Cand i-a dat un genunchi in fata o lacrima mi-a curs .
E naspa sa privesc scena asta , m-ai ales ca Zayn mi-a fost prieten, dar in acelasi timp nu am ce sa fac .
- Imi pare rau Katerine , dar de data asta o sa rezolv eu. Cainele asta merita toata suferinta din lume.
Ba nu .
Nu am vorbit pentru ca stiam ca Zayn imi cunoaste vocea . As fi vrut sa il mai privesc odata in ochi si sa ii spun ca imi pare rau, dar nu prea cred ca voi avea ocazia . Si nici nu imi doresc sa stie ca am fost de fata la toata .. Chestia asta.
Il va durea . Chiar ma bucur ca e legat la ochi .
Mi-am pus mana la gura cand Damon i-a bagat cutitul in picior ... de mai multe ori . Apoi in stomac .
Mi-am sters repede lacrimile dar cand a luat bricheta si l-a ars pe fata, chiar nu am mai putut suporta . Am iesit afara , si am dat frau liber lacrimilor .
Stiu ca am jurat ca nu mai plang , dar Zayn chiar merita cateva lacrimi de la mine .
Mi-am acoperit urechile cu palmele cand i-am auzit zbieretele .
Suferea atat de mult , si as fi putut sa il ajut . Poate ca daca tipam la Damon sau faceam orice altceva , as fi putut impiedica toata tortura asta. Dar am fost prea lasa .
Impuscatura care s-a auzit mi-a dat de inteles ca se terminase .
Dumnezeu sa te odihneasca in pace Zayn.

- Jess , du-te la tine in camera , eu si Damon trebuie sa discutam despre ... afaceri.
- Vreau si eu sa ascult!
De ce continua sa ma lase pe dinafara ?
- Micuta Katerine, sunt chestii care nu te privesc , asa ca IESI!
Probabil ca daca Zayn nu ar fi murit in urma cu trei ore as mai fi insistat , dar acum eram prea obosita ca sa fac asta asa ca doar le-am scos limba si am plecat.
Defapt asa am dat impresia pentru ca eram prea curioasa incat sa renunt .
M-am sprijinit de usa si am ascultat . Sa zicem ca afacerile ma pasioneaza .
D : - Eu tot nu inteleg de ce ai mintit-o .
J : Nu am mintit-o idiotule. Malik chiar m-a tradat.Acum mult timp.
D : Ti-a furat iubita.
J : Da . Eu nu las niciodata socoteli neincheiate . Jess il cunoaste , asa ca am preferat sa o las sa creada ca e vorba de bani. Niciodata nu a placut-o pe Sia , asa ca ar fi facut o criza daca ar fi aflat ca i-am ucis prietenul din cauza ei.
Stai.Sia? Zayn a murit din cauza ei? Defapt Zayn si ea au fost impreuna? De cand il stie Jus pe Zayn?

Flashback

Am deschis incet usa si cand mi-am vazut fratele pe marginea patului, plangand, mi-am pus mana la gura. Cum e posibil asa ceva ? Mereu l-am apreciat pentru taria lui, pentru faptul ca ramanea puternic in orice situatie, indiferent de gravitatea ei. E prima oara cand il vad in starea asta si mi se rupe inima.
N-a varsat o lacrima nici cand tata la batut pentru simplul fapt ca el a intrat in camera fix cand acesta o insela pe mama, nici cand era mic si cadea , nici in urma cu cateva zile cand mama ne-a anuntat ca ne paraseste si ea.Deci ce naiba s-a intamplat?
- Jus ? am soptit
S-a intors spre mine si am putut citi in ochii lui doar tristete si suferinta.
- Oh, fratioare, am spus izbugnind si eu in plans si imbratisandu-l.
- Jess..
- Ce ai patit ?!
- N-nimic.
- Te rog, sunt sora ta, lasa-ma sa te ajut!!
- Nu ai cum , nimeni nu are. S-a terminat.
- Ce ? Ce naiba tot spui acolo?
- Sunt inutil , nu sunt in stare de nimic, niciodata n-am fost si niciodata nu voi fi! Meriti un frate mai bun, imi pare rau!
- Esti nebun? Esti cel mai bun frate din lume , esti minunat si te iubesc !
- Nu, nu , nu! Sunt un prost! Sia are dreptate!
- Trebuia sa stiu ca nenorocita aia e de vina ! Jus, inceteaza ! Opinia ei nu te defineste ! M-am saturat sa o las sa te distruga, te-a adus in punctul in care nu credeam ca vei ajunge vreodata ! O sa-i spun vreo doua ! m-am ridicat nervoasa , dar m-a prins de mana si m-a tras inapoi.
- S-a despartit de mine si de data asta definitiv. Am vazut-o cu altul Jess, si parea atat de fericita! Eu de ce n-am reusit sa ii aduc zambetul ala pe fata?! Am incercat atat de mult sa o tin langa mine,pentru ca nu pot nici sa respir dracului fara ea! Dar mereu era asa indiferenta si ma manevra cum vroia ea! Si nu doar pe mine , pe toti! Cum reuseste, Jess, cum? Uneori am impresia ca nu e o fiinta omeneasca, e prea perfecta pentru asa ceva! E o zeita.

End of flashback

Sia a fost prima dragoste adevarata a fratelui meu, singura femeie care a facut din el ce a vrut. Doar eu stiu de cate ori venea beat acasa din cauza ei , sau cate nopti nu dormea.
Avea tot timpul cearcane, muncea din greu ca sa ii cumpere viperei cadouri, sperand la putina afectiune din partea ei.
Dar ea nu putea oferi asa ceva, pentru ca afectiunea vine din inima si ea nu avea una !
Era inalta , cu un corp afrosiadic, par brunet , lung, si matasos, care nu avea niciodata zile proaste , pentru ca intodeauna ii cadea perfect pe umerii delicati.
Si apoi cei mai stranii ochii, care oscilau intre violet si verde.
Doar daca te privea te arunca intr-un abis din care nu mai puteai iesi.
Calca in picioare pe oricine, tinea mereu capul sus si nu-i pasa de sentimentele celorlalti.
Era orgolioasa si obtinea mereu ce-si dorea, indiferent de metode.
Era ca o stana de piatra.
Si o uram, pentru ca inainte sa-mi distruga fratele , imi distrusese prietenii.
J : - Sper ca nu l-ai omorat.
D : E in agonie, exact cum mi-ai cerut.
J : Perfect, il rezolvam la 12 noaptea dupa ce adoarme Jess.I-am pregatit o surpriza viermelui.
D : Spunei dracului Katerine, altfel ii vei aminti de ea din trecut, si m-am chinuit sa o ingrop!
J : Ma rog, asigura-te ca ii pui somnifere in mancare, Malik o sa tipe mai tare decat in toata viata lui, si nu vreau probleme. Nu pot risca sa il auda , asa ca avem nevoie ca ea sa doarma pana maine.

Blood Love⛔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum