~DIN PERSPECTIVA CAREI~
( *GANDURILE EI INAINTE SA MOARA )
Ultimele doua saptamani au fost un chin pentru mine. Ma simteam ca un robot, faceam totul mecanic, iar cand ajungeam acasa, ma uitam la reflexia mea in oglinda si plangeam.
Ma gandeam la Cara si mama. Ele au fost singurele persoane care au tinut cu adevarat la mine, care au fost acolo cand am avut nevoie si m-au ajutat sa trec peste toate loviturile pe care viata mi le dadea.
Dupa ce mama a murit si tata ma violat, continund sa o faca de fiecare data cand se intorcea din vreo calatorie de afaceri, Cara mi-a sters lacrimile si mi-a oferit cuvintele alea de care aveam nevoie ca sa nu cad intr-o depresie .
Ma sfatuit sa merg la politie, dar nu am putut , pentru ca in ciuda tuturor lucrurilor rele pe care mi le facea, era tatal meu .
Dar acum nu mai am pe nimeni.
Mi-am pierdut cea mai buna prietena din cauza prostiei mele, am indepartat singura fiinta care ma iubea , si in fiecare seara in care lama imi strapungea pielea , ma blestemam pentru ce am putut sa-i zic si pentru cum l-am pus pe Harry mai presus de ea.
M-am obisnuit sa iubesc si sa nu fiu iubita inapoi, dar am devenit atat de obsedata de Harry si nici macar nu stiu de ce .
Nu mi-a aratat niciodata ca ar tine la mine in vreun fel, tot ce a facut a fost sa-mi foloseasca corpul de fiecare data cand era stresat, si eu ca o proasta il lasam , pentru ca il iubesc .
Am incercat sa o sun pe Cara de un milion de ori, dar nimic.
A disparut de 14 zile si nimeni nu stie nimic de ea .
Sentimentul de vinovatie e o greutate mult prea mare de suportat pentru inima mea fragila si mi-am promis ca daca i se intampla ceva o sa ma arunc de pe prima cladire pe care o vad pentru ca eu sunt singura vinovata .
Imi pare rau pentru tot. Imi pare rau pentru viata de cacat pe care o duc. Imi pare rau pentru mama care s-a stins din viata cand aveam mai mare nevoie de ea si imi pare rau pentru ce ma asteapta maine cand se intoarce tata din Elvetia.
- Am niste treaba , vorbim maine.
L-am privit cum a plecat si am oftat intrand si eu in masina mea.
Am atata nevoie de tine Harry ca sa indur cosmarul care ma asteapta maine si tu pleci. La fel ca toti.( *GANDURILE EI IN TIMP CE MUREA*)
Stiu ca nu o sa rezist mult. Credeam ca o sa mor altfel, cel mai probabil calcata de o masina , dar acum cand mainile celei mai bune prietene ale mele ma tin aici, la fundul apei , doare mai tare decat orice .
Regret doar faptul ca nu am apucat sa fiu mama si sa intalnesc dragostea adevarata. Nu am apucat sa fac multe lucruri dar ce mai conteaza acum?
Pe masura ce plamanii mi se umplu cu apa , intrebarea "De ce" imi rasuna in minte ca un cantec.
Nu o credeam niciodata in stare de asa ceva . Dar asta nu e Jessica pe care o stiu eu . Asta nu e Jessica care ma batea de fiecare data cand ma taiam. Asta nu e Jessica care plangea la orice film putin mai siropos. Asta nu e Jessica care venea la trei dimineata acasa la mine ca sa vada daca sunt bine . Asta nu e Jessica care mi-a dat cu telefonul in cap cand am calcat un gandac. Asta nu e cea mai buna prietena a mea.
Dar poate ca merit asta . Niciodata nu am fost suficient de buna . Niciodata nu am fost suficient de desteapta. Niciodata nu am fost suficient de adorabila si intelegatoare incat cineva sa se indragosteasca de mine .
Trei secunde.. Doua secunde .. O secunda ...
Ne vom revedea din nou dupa atata timp mami.
___________________________
Ma uitam la fratele meu care tipa si injura , trantind tot ce prindea.
- NEMERNICUL PULII! O SA REGRETE CA A INDRAZNIT SA MA TRADEZE, O SA II SCOT INIMA SI O SA-L PUN SA SI-O MANANCE !
Ma bufnise rasul dar am tacut, pentru ca un Justin rosu la fata si cu pumnii inclestati nu e ceva cu care as vrea sa am de-aface acum.
- Ce s-a intamplat? am intrebat sătulă să-i aud urletele.
- DISPARI DE AICI CA NU AM NICIUN CHEF DE DAT EXPLICATII UNEI COPILE.
Mi-am dat ochii peste cap si i-am aratat degetul din mijloc.
M-am dus in sală si ca deobicei, Damon era acolo, lovind cu sete un sac de box.
Woaw.
- Lipsesc cateva ore si cand ma intorc va gasesc plini de spume. Ce naiba?
Asa, ignoră-mă.
- Damon!
Cand s-a intors spre mine privindu-mă cu ochii lui negri ca abisul, am stiut ca am incurcat-o.
- Micuță Katerine, dacă nu-ți răspund inseamnă ca TREBUIE SA TACI DRACU DIN GURA!
- DOAR AM INTREBAT CE S-A INTAMPLAT PENTRU CA SUNT AL NAIBII DE CONFUZA!
A oftat scoțându-și mânușile de box.
- Azi trebuia sa aibă loc un transport de arme si cocaină foarte periculos, dar unul dintre oamenii nostri ne-a turnat dușmanilor. A dat date confidențiale și surpriză! Ne-au furat tot. Fratele tau a pierdut miliarde , suflețel. Ai face bine să nu-l stresezi o perioadă de timp.
- Și știți cine e trădătorul?
- Din fericire da. E in temnița, o să-l fac sa regrete și că s-a născut!
Imi e mila de nenorocit . Damon nu glumeste niciodata .
- Pot sa mă joc si eu putin cu el?
- Hmm.. De ce nu?
Am zambit. Daca m-am simtit bine omorând , sa vedem cum o să mă simt torturând.***
Temnita asta e cel mai infiorator lucru pe care l-am vazut vreodata .
E un coridor lung si intunecat , iar de-o parte si de alta celule cu oameni plini de sange care tipa si cer ajutor.
- Iac. Cine-s astia?
- Oamenii care l-au suparat pe fratiorul tau.
- Si de ce ii tine aici si nu-i omoara?
- Of, micuta Katerine, esti asa naiva.
De fiecare data cand e nervos se descarca pe ei, dasta sunt in starea asta. Or sa moara cat de curand, mai ales ca nu le dam apa si mancare.
Deodata s-a oprit in fata unei celule si a deschis lacatul , intrand inauntru. Am facut la fel, nerabdatoare sa ma distrez, dar cand l-am vazut pe Zayn legat in lanturi , am simtit un nod in gat.
Nu se poate .
CITEȘTI
Blood Love⛔️
Fiksi Penggemar- Harry , las-o mai moale , e noua . ii spune Zayn imobilizandu-l din a ma mai lovi. El s-a uitat cu ochii rosii la amandoi , dupa care a plecat nervos. Si nu stiu de ce , dar in momentul ala am sarit in bratele lui Zayn , imbratisandu-l. A parut mi...