10

1.6K 67 5
                                    

Zbieram si ii strangeam in pumni tricoul lui Harry.Totul se intamplase atat de repede si pur si simplu nu-mi venea sa cred.Cand mi-am intors capul si l-am vazut pe Zayn cu arma in mana am simtit ca totul se prabuseste din nou.Ce?! El a facut asta? El a tras?
-ESTI UN NENOROCIT!!! CUM..CUM..DE CE ?!
-Jess..eu..
-TE URASC !!!!!!!!!
Am luat repede telefonul si am apelat salvarea .
-CARE E ADRESA ?! am tipat
Zayn doar ma privea ! La dracu!
-SPUNE ODATA UNDE SUNTEM!! ZAYN! HARRY O SA MOARA DACA NU IMI SPUI!
-Si? Sa moara
Nu-mi venea sa cred.
-Domnisoara? Mai sunteti acolo?
-Da..eu ..eu nu stiu adresa.
- O sa va gasim dupa apel , nu va faceti griji.Apasati pe rana si incercati sa opriti sangerarea.
Am inchis si am facut exact ce mi s-a spus , dar era in zadar .Sangele curgea intruna .Nu , nu , nu!
Eram disperata , eram epuizata , eram nervoasa .
-O sa moara . a spus Zayn nepasator.
-Cum poti spune asta ?! E prietenul tau.
-Neh
-J-
Cand am auzit acea soapta, am simtit cum ceva din mine se frange .
-Iubitule! Stai aici cu mine ! Te rog Harry , nu ma parasi!!!
Avea ochii inchisi , gura usor intredeschisa si o cuta pe frunte. Se vedea pe fata lui ca il doare si ca sufera , iar eu nu puteam sa fac nimic.
Mi-am pus capul pe pieptul lui si am continuat sa plang , pana s-a auzit o sirena , usa s-a trantit de perete si doi oameni cu o targa au aparut.L-au luat pe Harry si l-au urcat in ambulanta.
-Domnisoara , sunteti ruda cu pacientul?
-Nu.
-Atunci imi pare rau, dar nu puteti veni .
-Nu-mi spui tu mie ce sa fac atata timp cat singurul om pe care il iubesc aproape moare .Asa ca da-te dracu din calea mea !!!
N-am mai asteptat un raspuns ci am impinso , urcandu-ma in masina .
L-am strans pe Harry de mana si i-am soptit chiar cand am pornit :
-Fi tare iubire ! O sa supravietuiesti, stiu asta!

Era a treia zi de cand ma aflam in spitalul asta de doi bani , si Harry tot nu se trezise .Refuzasem sa plec de langa el si ma luasem la cearta cu oricine imi spunea ca ar trebui sa merg sa ma odihnesc putin.Ei habar nu aveau ce lupta se dadea acum in mine .
Deodata s-a auzit un zgomot ce mi-a facut inima sa o ia la goana .
-REPEDE , CINEVAAA ! am urlat cat am putut de tare .
Un doctor a venit imediat, urmat de doua asistente .
-Ce s-a intamplat?
-Nu stiu , aparatul a luat-o razna !!!!
-REPEDE , APROAPE SE STINGE!
Ce?!
Stateam cu lacrimi in ochi in prag privind si implorandu-l pe Dumnezeu sa nu imi faca una ca asta , cand deodata s-a auzit un bipait scurt , iar totul s-a oprit .
-NU!!!!! am tipat.
-Ne pare rau . a spus doctorul privindu-ma cu compasiune.
-NU , NU SE POATE ! NU A MURIT ! NU! E IMPOSIBIL! HARRYYYYY!
Am cazut in genunchi , tragandu-ma de par si injurand .Toti incercau sa ma calmeze , dar fara folos!
-NUUU! VINO INAPOI HARRY! TE IUBESC !
-A murit, nu mai poti face nimic.Imi pare rau!
-TACI DRACU DIN GURA!
M-am napustit asupra ei , vrand sa ii rup tot parul din cap , cand cineva ma luat in brate si ma adus langa Harry.
-I-ati la revedere.Te lasam singura.
I-ati la revedere.A murit.Nu mai poti face nimic .
-NU POT SA CRED CA M-AI PARASIT , ESTI UN NENOROCIT! TE IUBESC ATAT DE MULT HARRY, DE CE M-AI LASAT CAND AM ATATA NEVOIE DE TINE? DE CE A TREBUIT TU SA VI DUPA MINE ? DE CE M-AI GASIT?! MAI BINE RAMANEAI CU TARFA AIA DECAT ASTA!!
Au trecut zece minute in care tot ce am facut a fost sa-l strang in brate , sa-i simt parfumul pentru ultima oara .Apoi o asistenta a intrat si mi-a spus ca trebuie sa plec , ca nu stiu ce , dar n-am ascultat-o.
-Domnisoara! Ma auziti? Cadavrul tre-
-Dute dracu !!!
Cand ma luat de maini si a incercat sa ma traga de langa Harry, am tipat si am incercat sa o lovesc .
-NU PLEC NICAIERI FEMEIE , CE NU INTELEGI?!!!!
-NUUU, LASA-MA!!!!!
-Calmeaza-te ! Asta e procedura ! Inteleg ce simti , dar-
-INTELEGI PE DRACU SA TE IA! I-ATI MAINILE DE PE MINE !!!!
Ma zbateam , dadeam din picioare , si ma tineam de picioarele patului, nevrand sa ma dezlipesc de Harry, cand deodata toate luminitele de la aparat s-au aprins si asistenta a scos un icnet.
-E imposibil...
-Ce?! Ce s-a intamplat?!!!
Inloc sa imi raspunda a luat-o la fuga .
-S-a intamplat ca m-am intors.Chiar credeai ca scapi asa usor de mine? a spus o voce ragusita pe care nu credeam ca o sa o mai aud vreodata in viata mea.
-Harry..am soptit
-Eu iubito

Blood Love⛔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum