25

1.7K 62 23
                                    

(ATENTIE, CAPITOLUL CONTINE SCENE +18 , NU EXPLICITE SI NICI CHIAR VULGARE, DAR DACA NU DORITI SA CITITI, PUTETI TRECE PESTE ACEST CAPITOL )

Pozitia in care ma aflam imi permitea sa imi ascund zona intima, dar celelalte parti ale corpului meu erau... LA VEDERE SI PRESATE DE EL!
Simteam un tremurat intens peste tot, si mai avusesem de-aface inainte cu astfel de reactii provocate de aproprierea dintre mine si Harry, dar de data asta era altfel... Mai intens.
Imi simteam fata arzand, dar nu stiu daca era din cauza rusinii, fiindca nu simteam o inhibitie prea mare , ci imi era doar frica.
Frica aceea ca nu-i place ce vede.
Nu sunt fraiera, sunt constienta de cate fete au trecut prin patul lui Harry, fete care in mod cert aratau de o mie de ori mai bine ca mine, asa ca era normal sa cred acum, cand m-a vazut in toata goliciunea mea, ca ar fi posibil sa nu mai fie la fel de atras de mine.
Asteptarea era intepatoare, iar niciunul dintre noi nu parea ca are de gand sa zica ceva sau sa faca vreo miscare in vreun fel.
Inca odata, nuanta verzuie , atat de profunda si hipnotizanta a ochilor lui, m-a dat peste cap, si n-aveam nicio intentie sa rup contactul vizual, chiar daca imi simteam inima-n gat.
Fiecare respiratie a lui ma lovea in fata, si daca credeam pana acum ca sunt ametita, cand si-a trecut limba peste buza de jos, tot aerul din camera a disparut brusc .
Ce imi faci tu mie Harry?
- Ce imi faci tu mie Jessica? vocea lui ,mai ragusita decat deobicei, a dat viata aceleiasi intrebari pe care in urma cu cateva secunde, mi-o pusesem si eu in gand.
- N-nimic . am soptit , balbaindu-ma.
- Ti-as sugera sa te dai jos, fiindca sunt foarte, foarte excitat, si nu raspund pentru faptele mele.
- Poate ca nu vreau sa raspunzi pentru faptele tale , i-am raspuns inapoi fara sa stiu de unde a venit aceasta indrazneala.
Ochii i s-au marit , si aproape mi-a scapat un chicotit la vederea fetei lui.
Aproape.
- Ai baut ceva iubire? Unde a disparut inocenta ta? a ras .
- E inca aici .
Buzele lui le-au prins pe ale mele intr-un sarut animalic si plin de pasiune, care n-a facut decat sa sporeasca senzatia de furnicaturi de acolo de jos.
Nici daca voiam n-aveam cum sa imi controlez reactiile, fiindca corpul meu tremura si la cea mai mica atingere a lui.
Ca si cand, ii apartinea... Ca si cand il controla ..
- Vreau ca prima data sa fie ceva special pentru tine .
Probabil ca niciodata nu o sa inteleg cum de roata s-a intors iar acum Harry era cel decent , ca sa spun asa, in timp ce eu ma simteam mai indecenta ca oricand.
Dar eram sigura ca il vreau acum, si nu am nevoie de ceva special, atata timp cat ii ofer virginitatea mea baiatului de care sunt indragostita .
Vreau sa fiu a lui, cu totul.
- Tu esti elementul special Harry, iar eu chiar imi doresc asta.
Stiu ca il socam, ma socam si pe mine, dar era ca si cum nu-mi puteam controla hormonii.
Am tresarit putin cand mi-a prins fata in palme.
- Iubito, trebuie sa te gandesti bine. Ai asteptat ani de zile clipa asta, si la cum te cunosc sunt convins ca ti-ai facut o mie de scenarii, nu vreau sa regreti. Daca dupa ce o sa imi cunosti toate secretele o sa ma urasti? Daca-
I-am presat degetul pe buze ca sa il opresc din a mai insira cine stie ce alte motive care oricum pentru mine nu contau.
Nu imi venea sa cred ca practic ma rugam de el sa... Sa se culce cu mine, dar asta faceam.
Si nu simteam vreo vina, fiindca stiam ca isi doreste asta la fel sau poate chiar mai mult ca mine , iar faptul ca depunea atata efort ca sa se controleze reprezenta foarte mult pentru mine.
Singura lui retinere eram eu si faptul ca ar putea sa imi para rau.
- Singurul lucru pe care am sa-l regret e ca n-am facut-o mai devreme! glasul meu era incarcat de siguranta, si sclipirea din irisii lui mi-a dat de inteles ca observase si el.
Harry nu se inselase in privinta acelor "mii de scenarii" .
Ca orice copila naiva, ma imaginam casatorita, pe plaja, intinsa pe un cearsaf alb, cu vantul care sa se joace in parul meu si muzica valurilor lovindu-se de tarm , in timp ce in jurul meu se aflau lumanarele parfumate si alte chestii simandicoase.
Aproape ca imi venea sa rad cand imi aminteam cat de entuziasmata si visatoare puteam sa fiu la varsta aia, cu tot conceptul ala de "o sa imi pierd virginitatea in noaptea nuntii".
Insa , pe vremea cand familia mea inca era o familie iar mama nu-si pierduse definitiv instictul matern, mi-a tinut un mic discurs caruia atunci nu i-am acordat cine stie ce importanta, dar acum, pe masura ce cuvintele ei imi rasunau in cap, parca capatau o totul si cu totul alta insemnatate.
" Fetita mea cu miros de trandafiri, prima ta experienta este foarte importanta, tocmai de aia nu trebuie sa ti-o planifici dinainte. La anii tai e normal sa te duci spre latura aia romantica, si sunt convinsa ca se datoreaza mormanelor de carti pe care le-ai citit, dar afla de la mine... Cand se va intampla, se va intampla!
Tu nu trebuie sa iti impui nimic, tu trebuie doar sa simti.
Fiindca nu conteaza peisajul si contextul, ci persoana cu care o impartasesti"
Aveai dreptate .
Contrar a tot ceea ce am crezut pana acum ,nu o invinuiesc pe mama fiindca ne-a parasit, din contra...
Sunt doar trista ca nu s-a lasat ajutata.
Obisnuia mereu sa spuna ca impreuna putem trece peste tot, dar am ajuns la concluzia ca totul era superficial.
Adancita in propriile ganduri n-am observat intentia lui Harry de a se ridica, asa ca m-am speriat putin cand m-am trezit in bratele lui.
Nici nu trebuia sa intreb unde mergem, fiindca stiam deja.
Inima imi batea atat de tare incat ma intrebam daca o poate auzi si el.
Cand m-a asezat pe pat si s-a oprit pur si simplu , plimbandu-si ochii pe tot corpul meu dezgolit, am simtit ca o sa lesin de emotie.
- Esti atat de frumoasa! mi-a soptit intinzandu-se peste mine si cred ca nu pot descrie in cuvinte ce salt i-au provocat inimii mele cuvintele lui.
Nu m-am simtit niciodata cu adevarat frumoasa pana sa aud asta din gura lui.
Buzele lui s-au presat tandru de gatul meu, dupa care a inceput sa ma sarute, declansand un adevarat curent electric pe sira spinarii mele.
Nu stiu daca sa ma simt pacatoasa, dar zona mea sensibila ardea!
I-am apucat parul in maini si am inceput sa ma joc in el, iar geamatul care venea cu fiecare tragere a mea imi dadea de inteles ca ii placea.
Mi-am incovoiat spatele de placere cand si-a coborat mana spre feminitatea mea si a inceput sa o maseze usor.
Iisuse Hristoase, macar e real?
- Spune-o!
L-am privit uimita, sau nu stiu sigur, fiindca eram prea prinsa in transa ca sa vorbesc, si nu stiu daca fata mea exprima altceva inafara de pura placere.
- Spune-mi ca ma vrei!
E nebun? Eu dabea pot sa respir !
Imediat ce a vazut ca n-am de gand sa deschid gura, s-a oprit din tot ce facea si a dat sa se ridice, dar l-am prins imediat de marginea tricoului si l-am adus inapoi deasupra mea.
- Te vreau al dracu de mult! i-am aruncat cuvintele in fata accentuand acel "mult".
Nici nu sunt singura ca mai ramasese ceva din acea "maicuta" care obisnuiam sa fiu odata.
Acum eram vulgara, dar nici ca-mi pasa.
- Nu o sa ma satur niciodata sa te aud spunand asta!
Am privit cum intinde mana dupa noptiera de la marginea patului, si mi-am ridicat intrebatoare sprancenele cand a deschis-o si a scos un pachetel din ea.
Cand mi-am dat seama ce sunt mi-am tras doua palme mintale! In nebunia mea am uitat complet de prezervative, si aproape eram la un pas de a creea un Harry in miniatura.
Cum au ajuns alea acolo si de unde stia el de ele aveam sa intreb mai tarziu.
- Vreau sa o fac eu! am spus chiar inainte sa apuce sa-si de-a tricoul jos.
- Sunt tot al tau iubito! a ranjit, iar eu eram tentata sa imi dau ochii peste cap.
Imediat ce materialul negru a ajuns undeva pe jos, ochii mi s-au plimbat pe tot abdomenul lui si n-am putut sa ma abtin din a-mi musca buza.
Era pur si simplu perfect.
Evident ca in ceea ce priveste blugii m-am temut ca o sa fac o gafa, ca imi va tremura mana sau ca nu imi voi mai aminti cum se desface o curea, dar totul a decurs de la sine, ca si cand as mai fi facut-o de o mie de ori.
Ochii mi s-au facut cat doua cepe cand i-am zarit umflatura din boxeri , iar el a inceput sa rada , atat de gutural si vibrant, ca degetele de la picioare au inceput sa ma furnice.
A scapat singur de ei si l-am privit cum isi pune prezervativul, rosie in obraji.
- Daca sunt prea dur, vreau sa imi spui sa ma opresc, da? . Nu vreau sa te ranesc.
Am incuviintat din cap iar el s-a aplecat sa ma sarute, plimbandu-si in acelasi timp mana pe sanii mei.
Cand a intrat in mine , ochii mi s-au umplut instantaneu de lacrimi  , si am simtit cum durerea ma sageteaza prin tot corpul.
Miscarile lui erau usoare, dar tot aveam impresia ca ma despic in doua.
- Esti bine? m-a intrebat ingrijorat.
- Da, nu te opri, l-am asigurat muscandu-mi limba.
Adevarul e ca durea ca dracu, iar eu aveam impresia ca in orice secunda o sa lesin.
Dupa alte cateva minute, chinul s-a diminuat, iar chiar daca inca se mai simtea, placerea si-a facut usor ,usor ,simtita prezenta, iar eu am inceput sa-i gem numele.
La un moment dat chiar scosesem un tipat ,  in timp ce el ma saruta dragostos pe frunte.
- Harry!
Nimic nu poate fi descris in cuvinte din tot ceea ce s-a intamplat, nicio carte si niciun film nu te pregateste suficient pentru asta.
- E. atat. de.bine. m-am trezit spunand dintr-o data.
Harry a marit ritmul iar eu aproape voiam sa ii tip "mai tare" , dar nu prea eram capabila sa scot vreun cuvant.
Ne-am dat drumul in acelasi timp, iar camera s-a umplut de sunetele noastre,in acord si melodioase.
Numele meu pe buzele lui a sunat intotdeauna divin, dar acum parca era ireal.
Strangeam cearsaful in pumni , si ma simteam atat de usoara ca aveam impresia ca zbor.
Parca ma desprinsesem de la sol si ma transformaseam intr-un fulg.
Niciodata nu mai experimentasem o astfel de senzatie.
Sa fac dragoste cu Harry a fost cel mai minunat lucru, si chiar daca nu eram pe vreo plaja din nu stiu ce statiune exotica, tot n-aveam cum sa regret vreodata.
Acum eram a lui, trup si suflet.
- A fost perfect. a soptit adancindu-si capul in scobitura gatului meu.
In momentele astea, parca totul din jurul nostru se evaporase.
Eram doar eu si el. El si eu. Impreuna.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Blood Love⛔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum