Tocmai ce ma imbracasem pentru plimbarea cu Zayn , cand deodata s-a auzit un pocnet si toata casa s-a scufundat intr-o bezna totala.
- La dracu , sa nu-mi spui ca a sarit siguranta !
Ma invarteam ca proasta prin dormitor cautand ceva cu care sa fac putina lumina , dar intunericul era asa accentuat ca nu vedeam nici pe unde merg .
Si totusi , nu s-a m-ai intamplat asta niciodata . Fix acum frate , fix acum .
Deodata m-am impiedicat de ceva si am cazut .
- Au ! scancesc incercand sa ma ridic.
Chiar atunci o mana mare imi acopera gura si ochii mi se largesc de groaza .
Incerc sa ma zbat dar in mai putin de doua secunde el ma pune pe umarul lui si ma arunca pe canapea .
Incep sa tip ca o apucata iar in momentul ala palma lui face contact cu obrazul meu , intorcandu-mi capul intr-o parte . O lacrima mi se formeaza in coltul ochiului .
- M-ai scoate un sunet si o sa iti tai amigdalele cu foarfeca !
- Cine dracu esti si ce vrei de la mine ?!
Incepe sa rada si curentul revine . Haide nene , nu suntem in Scooby-Doo aici.
O ditamai matahala , plina de tatuaje si cheala se afla in fata mea , ranjind draceste .
- Eu sunt Tibo dulceata .
- C-ce vrei de la mine ?
- Eh , o sa avem timp si de dastea.
- N-am niciun ban , ma jur .
Defapt minteam , ursuletul meu de plus era plin cu bacnote dar , mda , se mai intampla .
Tibo incepe sa rada si ma zgarie pe creier , serios !
- Tu chiar crezi ca as lua bani de la tine cand pot sa i-au altceva ?
- Nu am altceva idiotule !
- O nu ? Si sanii aia perfect rotunzi ? Sa nu mai vorbim de fundul bombat care asteapta o scula de marime potrivita sa-l penetreze !
Imi venea sa vomit si brusc , mi s-a facut frica . Care ar fi fost sansele sa scap cu virginatea curata din asta ?
- Tampitule !
M-am ridicat , vrand sa o zbughesc afara dar pumnul pe care mi l-a dat , ma trantit la pamant . Am pipait usor locul . Durea !
- Tarfa mica , stai dracu potolita !
M-a luat de gat , si cu o mana ma imobiliza in timp ce , cu cealalta tinea telefonul la ureche .
- Alo ! Misca mai repede , pisicuta are gheare si imi e ca o sa o gasesti goala si fara suflare in vagauna asta !
- *****
- Ok . Inca 5 minute , daca nu esti aici promit ca nu o sa mai aibe virginatea aia de pe urma careia vrei sa faci bani !
-********
- Dute dracu ! Pa !
Incepusem sa tremur . M-ai vine cineva ? O sa ma rapeasca ? Virginatea aia de pe urma careia vrei sa faci bani ?
O Dumnezeule ! Am inceput sa plang si el doar se uita zambind la mine .
Printre suspine , am aruncat o privire la ceasul mare de pe perete . 7:56 . Ok . Zayn o sa ajunga la timp , Zayn o sa ma salveze . Stiu asta , cred asta . Sper asta.La 8:05 eram tarata si amenintata cu o arma de Tibo si un tip negru . Lacrimile nu mi se mai opreau si desi aveam gura astupata cu o banda adeziva , urlam si speram ca o sa ma auda cineva . Dar nu , si cand m-au impinsa in masina , dandu-ma cu capul de geam si lasandu-ma inconstienta pe bancheta neagra , am stiut ca s-a terminat . De ce intarziase Zayn ? Daca ajungea la timp , probabil ca asta nu s-ar fi intamplat .
Din perspectiva lui Zayn
Eram in masina mea , indreptandu-ma spre Jessica . Era 7:40 si goneam ca un maniac . Trebuia sa ajung la timp , imi place sa fiu punctual .
Si chiar atunci o masina neagra mi-a taiat calea . Am strans nervos de volan cand l-am vazut pe idiotul de Styles coborand .
Am facut si eu la fel .
- Si unde te duci asa grabit Malik ?
- Nu e treaba ta ! am zis iritat
- O da ? ranjeste
- Da .
- Interesant .
- Zi odata ce vrei , nu am timp de tine . Jessica ma asteapta !
Ups , mi-a scapat . Si acum a fost randul meu sa ranjesc cand l-am vazut incordandu-se .
- Chiar ti-ai pus in cap sa o futi ?
- Din nou , nu e treaba ta !
- Nu o sa castigi .
- M-ai vedem !
Vreau sa ma urc inapoi in masina , dar el ma trage si imi da un pumn in maxilar .
- Ce dracu vrei ?! Tip nervos
- Nu stiu , ma enerva fata ta .
- O sa te omor imbecilule ! Dar alta data , chiar nu am timp de tine acum !
- A da? Si cum o sa pleci fara chei ?
- Ce ?
Mijesc ochii cand imi vad cheile la el in mana . Cand le-a luat ?!!
- Da-mi alea acum ! scrasnesc
- Daca doresc .
- Nu te juca cu mine Styles !
- Ăhăm .
Ma reped spre el , vrand sa-i sparg fata , dar se fereste si eu aproape cad.
- Nu esti prea inteligent Zayn .. Ce ma fac eu cu tine ?
Jur ca aproape imi ies flacari pe nas . M-ai ales cand ma uit la ceas si vad ca e deja 8 . Perfect !
- Hopa , mititelul a intarziat ?
- Harry , nu ma provoca si da-mi alea odata !
- Tine minte , nu o sa castigi !
Dupa ce spune asta imi arunca cheile si pleaca , lasand doar fum in urma sa .
M-ai vedem noi . Ma urc si eu la volan si accelerez . Macar am o explicatie pentru intarzierea mea .Si cand te gandesti ca daca Harry nu ar fi aparut , Jessica ar fi scapat.
CITEȘTI
Blood Love⛔️
Fanfiction- Harry , las-o mai moale , e noua . ii spune Zayn imobilizandu-l din a ma mai lovi. El s-a uitat cu ochii rosii la amandoi , dupa care a plecat nervos. Si nu stiu de ce , dar in momentul ala am sarit in bratele lui Zayn , imbratisandu-l. A parut mi...