M-am foit de colo colo incercand sa gasesc o solutie .
Nu-l salvez pe Zayn doar pentru ca tin la el. Asta inseamna ca imi pun si mie viata in pericol.. Dar nu suport cand sunt lasata pe dinafara, cand nu gasesc raspunsuri la intrebari si cand oamenii fac lucruri prostesti.
Sia.Justin. Zayn.
Unde dracu e legatura dintre astia trei si ce imi scapa?La 10:00 s-a auzit o bataie in usa si a aparut Damon cu o tava in mana.
- Ti-am adus cina.
- Aha.
- Mananci si te culci, maine ne trezim devreme. Mergem pe teren.
- Cum adica pe teren?
- O crima e o crima Katerine, nu poti sa o ineci pe aia in propria casa si sa te astepti ca nimeni sa nu-si puna intrebari, mai ales bagaciosii aia de copoi.
Sau Harry, pe care l-am cam lasat cu ochii in soare.
- Daca ai facut greseli, datoria mea de mentor e sa le indrept.
Am ranjit. Ce frumos , eu fac prostii si el curata.
- Usor fluturas, ca o sa iti rup fiecare os din corp daca imi dai de munca .
Am inghitit in sec.
- Oricum,mananci si te culci. Inteles?
Am din cap si imediat ce usa s-a inchis am marait cateva injuraturi.
Am rasturnat tava in cosul de gunoi si am pus-o pe birou. El chiar credea ca o sa ii inghit cacaturile de somnifere ?!Era 11:03 , iar eu stinsesem lumina si eram invelita pana-n gat, cu ochii inchisi.
Acum lucrurile erau destul de clare in capul meu .
Or sa ma verifice, sa vada daca si-au facut efectul pastilutele lor.
Imediat ce or sa plece, am sa ies si am sa ma strecor in temnita.
Il i-au pe Zayn si il ascund intr-un hotel, gasesc maine o scuza si vin la el. Daca nu moare pana atunci , o sa fie totul bine.
Si daca reusesc toate astea in cam jumatate de ora, adica timpul pe care il am la dispozitie pana coboara ei jos .
D : - Doarme.
J : Bine, ma duc sa pregătesc mașinăria, tu iti rezolvi treaba dar la 12 fix te vreau inapoi aici ca sa inceapa măcelul.
D : Ascutire placuta.
Se aud rasetele lor dupa care pasii, din in ce mai indepartati.
Masinaria? Ascutire placuta?
Cuvintele astea doua se invart in mintea mea dar nu le gasesc niciun inteles. Tocmai imi dau seama ca il scap pe Zayn de cel mai mare cosmar al lui . Ăștia doi nu se joaca si inainte sa ies, imi dau seama ca daca ceva merge gresit, ceea ce i se cuvine lui Zayn voi primi eu.
Tradare. Oare asa se numeste ceea ce fac?
Gandurile imi sunt intrerupte de zgomotele ciudate ce se aud dincolo de usa fratelui meu. Ma infior cand ma gandesc ce se intampla acolo, si totul ma duce cu gandul la un film dăla cu psihopati.
Scutur din cap si merg mai departe. Deschid poarta mare ca duce spre temnita cu mare grija si imi musc buza cand scoate un scartait .
Deodata imi dau seama ca nu mi-am luat absolut nicio arma la mine.
Inima imi bate din ce in ce mai tare si ma cam indoiesc de gandul ca voi reusi.
Ba nu! Jessica nu ar fi reusit! Katerine poate!
Imi amintesc repede de un pistol ascuns de Damon intr-o gaura secreta din perete.
Imi storc creierul incercand sa-mi reamintesc cum a facut.
Imping fiecare caramida pana cand o nimeresc pe cea buna si in fata imi apare un pistol argintiu.
Il i-au si imediat totul revine la normal, peretele e din nou perete si curajul meu iese din nou la suprafata.
De data asta pasesc spre temnita gata sa imi duc la implinire planul.
10:23
Merg cu grija pe langa perete, chiar daca e intuneric total. Asta pana ajung la celula in care sta Zayn. Portiunea aia e luminata si in fata se afla doi gardieni .
Baga-mi-as.
Respir adanc inainte sa ies din intuneric si sa apar in fata lor.
Fac ochii mari si se uita la mine, niciunul din ei nespunand nimic.
- Domnisoara. isi face curaj unul,intr-un final.
Ranjesc inainte sa indrept pistolul spre ei. Ma rog ca nimeni sa nu fi auzit impuscatura si le verific pulsul ca sa fiu sigura ca gloantele le-a pus capat vietilor lor mizerabile.
Daca nu-i omoram m-ar fi dat de gol . Fara greseli.
Intru inauntru unde il gasesc pe Zayn in aceeasi stare deplorabila. Oare cum a rezistat atata timp?
Cand ma vede face ochii mari si se ineaca cu propriul lui scuipat. Sau sange, depinde.
Il dau jos de unde era agatat si ii desfac catusele cu o agrafa. Mereu am fost priceputa in asta.
- Nu avem timp de pierdut. Nu-mi pasa ca esti confuz,vreau sa-ti aduni tot curajul de care ai nevoie si sa te misti dracului! O sa-ti raspund la intrebari dupa ce iesim de aici. Daca ne prind , murim amandoi Zayn. il avertizez.
A incuviintat din cap si chiar si asta ia pricinuit durere pentru ca imediat un geamat i-a parasit gura
Am oftat.Incercam sa il tin pe picioare, si mergeam ca melcul cu el atarnat de mine. Am inceput sa ma infurii cand am vazut ca dabea am iesit din casa si ceasul se facuse 10:40.
Eu trebuie sa il duc si la un hotel, sa chem si un medic, sa ma asigur ca nimeni nu scoate o vorba si sa ma intorc si inapoi sa ma lupt cu furia fratelui meu cand va vedea ca dusmanul lui a scapat.
Fara sa stau prea mult pe ganduri , am tranversat strada si am intrat in receptia hotelui "Black Confort".
Nu l-ar cauta aici,probabil se gandesc ca a fugit la dracu in praznic'.
Erau cativa oameni pe canapele, si receptionera . Se holbau la mine ca la nu stiu ce.
- Vreau repede o camera .
- D-dubla?
- Nu imi pasa, DA-MI DRACULUI O CAMERA PENTRU TIPU ASTA, NU VEZI IN CE STARE E?
- Dar ce s-a intamplat? Aveti nevoie sa chemam politia?
Mi-a trebuit multa stapanire de sine sa nu scot pistolul si sa ii zbor creierii .
- Nu s-a intamplat nimic care necesita interventia autoritatilor draguta. El vine din alta tara si a avut un accident. Va sta aici pana se va face bine si ai grija ce zici si cui zici! Nu sta un oarecare in fata ta!
A dat repede din cap si a tastat ceva.
- Numele?
- Carl Havvarson.
Am spus repede. Ridicol, alt nume nu puteam sa gasesc?
- Cat timp doriti inchirierea camerei?
- 1 saptamana! MISCA-TE DRACU MAI REPEDE, E 11:53.
- Pretul este de-
- I-a naiba banii astia si cheama-i si un medic care sa aibe grija de el!
A luat repede banii cu ochii stralucind si a ridicat receptorul.
Dupa doua minute a spus:
- Medicul e pe drum, poftim cheia de la camera.
De parca mai aveam timp!
Am scos doua milioane si i-am dat si pe aia, cu conditia sa il duca teafar in camera, dupa care am luat-o la fuga.
La si 59 eram in camera mea rasufland greu. M-am bagat sub patura si am inchis ochii.
Bravo Katerine.Am marait cand am fost trezita de niste tipete.
Minunat.
M-am ridicat,am oftat dupa care am luat-o la fuga luandu-mi cea mai falsa expresie panicata si nevinovata pe care o puteam face.
- Ce s-a intamplat?! am spus cu gura larg cascata .
Sufrageria era o catastrofa.Toate lucrurile erau sparte,masa era bucatele iar fratele meu era furios si incordat. Damon mereu a fost greu de descifrat si n-am putut sa imi dau seama decat ca e pus pe ganduri.
- IESI AFARA JESSICA!
- Ma cheama Katerine si nu o sa ies nicaieri pana nu-mi spui de ce arata locul asta asa si ce dracu se intampla cu voi doi!
M-am speriat cand s-a apropiat de mine cu pumnii inclestati dar Damon l-a oprit .
- Ma ocup eu de ea .
M-a luat de brat si m-a tarat afara.
- Auuu! am spus iritata.
- Amicul tau a disparut,fratele tau e mai furios decat a fost in toata viata lui si crede-ma ,ar fi bine sa nu-l stresezi sau o sa privesc cum iti gaureste corpul!Nimic nu merge bine micuta Katerine,nimic..Noi nu suntem obisnuiti sa pierdem.
- Stai,cum adica a disparut?
- CINEVA A FACUT O MAGIE SI S-A EVAPORAT! LA DRACU, CUM POATE SA DISPARA UN SOBOLAN APROAPE MORT? CINEVA A INTRAT AICI SI LA SCOS.NE-A OMORAT SI DOI OAMENI...TICALOSUL DRACU,STAI SA PUN MANA PE EL! maraie si eu ma dau un pas in spate.
Defapt e o ticaloasa .
Imi pun mainile teatral in cap si injur pe sub mustati.
- Oricum,imi pare rau sa iti spun asta dar amanam iesirea pe teren.Eu si Justin avem niste treburi urgente de rezolvat.
Voi mereu aveti treburi urgente.
- Mda,e ok. O sa stau aici,oricum ma simt rau..cred ca nu mi-a priit mancarea de aseara.
Se pare ca am obtinut ce am vrut caci s-a incordat brusc.***
Cam in zece minute voi merge sa il vad pe Zayn si sa aflu raspunsurile la intrebarile care ma framanta.
Justin si Damon sunt pe picior de plecare,imbracati in negru si cu niste valize dubioase in mana.
Oare ce mai pun astia doi la cale?
Ii privesc din tocul usii dar se pare ca ei nu m-au observat.
Acum imi dau seama cat de bine arata amandoi si cat de usor ar putea face orice fata sa se ude.
Harry.
De ce naiba ma gandesc la idiotul ala? Sigur si-a gasit alta "Cara".
Pentru el viata merge inainte,de ce l-ar interesa ce s-a intamplat cu mine sau cu amica lui de futut? Probabil nici nu a fost la inmormantare.
- Gata frate,revinoti.Avem alte lucruri pe cap acum,macar sti ca o sa moara in mana viermelui care a avut tupeul sa intre pe teritoriul nostru! O sa aflam cine e,dar acum hai sa ne concentram pe trasporturi!
- Mortii masii de treaba! PREGATISEM TOTUL,L-AM AVUT IN MAINILE MELE SI MI-A SCAPAT PRINTRE DEGETE! VROIAM SA AM SATISFACTIA AIA DE AI ZDROBI FIECARE OS DIN CORP , DE AI AUZI TIPETELE SI DE A MA HRANI CU DUREREA LUI! VROIAM SA MA RAZBUN IN STILUL MEU!
- Nu-ti face griji, nu o sa mai reziste mult.Daca nu moare din cauza ranilor sigur otrava ii va face felul! I-am administrat-o inainte sa plec , acum se raspandeste in corpul lui si va muri vomitandu-si tot sangele!
Dupa ce usa s-a inchis si am fost sigura ca au plecat am dat drumul frustarii si am inceput sa urlu si sa sparg tot ce prindeam!
La dracu! La dracu! La dracu!
Cum mi-a scapat asta? Cand l-a otravit?! Totul a fost in zadar, Zayn o sa moara si de data asta nu mai pot face nimic!
Am esuat.DE CE TOT TIMPUL SE INTAMPLA ASTA? DE NU IMI IESE SI MIE MACAR ODATA CEVA CUM TREBUIE?
Mi-am luat jacheta si am luat-o la fuga.Macar sa aflu ce treaba are el cu Sia,inainte sa moara.
Se raspandeste in corpul lui.Otrava.Nu o sa mai reziste mult.
CITEȘTI
Blood Love⛔️
Fanfic- Harry , las-o mai moale , e noua . ii spune Zayn imobilizandu-l din a ma mai lovi. El s-a uitat cu ochii rosii la amandoi , dupa care a plecat nervos. Si nu stiu de ce , dar in momentul ala am sarit in bratele lui Zayn , imbratisandu-l. A parut mi...