Nu aproape , chiar o i-au la goana , dar Tibo mă prinde înainte sa ajung prea departe si ma impinge pe jos , chiar in fata lu Harry care maraie nervos
- M-ai indrazneste sa o atingi o data si o sa ma asigur ca ramai fara scula ta minuscula. E a mea !
Imi dau ochii peste cap si ma ridic .
- Gata sefu, doar ca e cam obraznica papusa .
- Hai Jessica , noi doi avem treaba in seara asta.
- Dute dracu ! Nu merg nicaieri cu tine !!! tip
Ma ignora si ma ia de mana , practic tarandu-ma afara .
- Treci in masina .
Il ascult pe moment , dar cand porneste , izbugnesc:
- Sa nu mai indraznesti niciodata sa spui ca sunt a ta. Am fost obligata sa fac ce am facut asa ca poti sa te duci naiba. O sa-ti inapoiez fiecare banut , nu te ingrijora .
Raman surprinsa cand intoarce brusc de volan.
- Ce faci ?
- Te duc inapoi de unde te-am luat , a fost o mare greseala. Cu atatia dolari pot sa-mi i-au una de o mie de ori mai buna ca tine ! scrasneste, si eu ma panichez imediat.
O doamne ce ma fac . Tipii aia nu or sa fie prea bucurosi sa ma revada , cine stie ce or sa-mi faca!
Dintre moarte si Harry , Il aleg pe Harry , chiar daca nu sunt prea mari diferente.
- Nu , te rog , nu face asta !!!
- De ce m-as razgandi?
- Pentru ca .. pentru ca sunt a ta!
- Esti ? ma intreaba plictisit.
- ...da
Vezi sa nu . O sa-l fraieresc asa pana ne indepartam , dupa care o sa fug. Nu stiu unde , dar o sa o fac.
- Tu ai spus-o Jessica , si nu incerca sa te joci cu mine. Eu nu imi pierd niciodata lucrurile , si daca fugi o sa te gasesc oriunde. Si cand o sa o fac , o sa-ti regreti fiecare suflare.
Inghit in sec . Amenintarea lui care parea atat de serioasa m-a secat,asa ca nici nu am realizat cand mi s-au inchis ochii.***
M-am trezit brusc cand am simtit cum doua maini puternice ma i-au pe sus.
- Ce dracu?
-Am ajuns .
Vocea aia ragusita ma aduce inapoi la realitate.
Deschide portiera si ma scoate afara iar eu deschid larg ochii cand imi vad casa.
-Dar asta.. e casa mea.Ce cautam aici?
Chicoteste.
-Știu ca ești nerăbdătoare sa te fut, dar totuși.
- Ești un tâmpit.
- Un tâmpit care are treaba acum. spunând asta mă lasă jos.
- Și acum ca ești a mea , mâine ne vom prezenta oficial ca un cuplu ca sa știe toți.
- Da , pe naiba!
- Jessica , te-am avertizat , mârâie el.
- Aolo , bineeee.
Îmi face cu ochiul dar înainte sa intre în mașină , spune:
- Mâine vin sa te i-au la 8 ca sa mergem la liceu , și Cum al nostru a luat foc vom învăța temporar în altul.
Și după asta a mai rămas doar fumul negru ca dovada ca el a fost acolo.
E ciudat. Credeam ca o sa mă duca la el , adică așa a dat impresia . A fost drăguț din partea lui ca nu a făcut-o. ..
La dracu ! spun intrând în dus.
Un nou liceu ? Asta îmi mai trebuia ...A doua zi , ora 7:50
M-am mai privit odată în oglinda și când s-a auzit claxonul ăla enervant am știut ca a venit nenorocitul de Styles.
Oftând am ieșit .
- Bună iubito !
Îmi sugi pula.
- Bună .
Mi-am pus centura și am privit tot drumul pe geam , refuzând sa mă uit la el.Liceul era ca al nostru , doar ca mai mare .
Am ignorat furnicăturile care au apărut când Harry ma luat de mana și când intram pe ușile liceului și l-am văzut pe Zayn , M-am tras repede și am fugit la el.
Știu ca Harry va fi furios dar o sa risc .
- Zayn ! strig
- Jessica ! Doamne ești bine ? Am venit sa te i-au și nu erai. M-ai speriat.
- Da, nu o sa-ti vina sa crezi ce mi s-a întâmplat! Am fost-
Nu pot sa îi spun acum , îi simt privirea lui Harry pe mine și parcă mă arde.
-.. la mama . Da , acolo am fost.
- La maicata? ridica dintr-o sprânceană.
- Da , vezi , după ce a părăsit-o tata a fost distrusa și s-a distanțat mult de fratele meu și de mine , astfel încât s-a și mutat și ieri ..hmm .. ieri ma sunat ca vrea sa mă vadă și nu am apucat sa te anunț , scuze.
Deci practic asta nu a fost o minciuna ci un preadevar , căci mama chiar s-a mutat.
- A .. Ok . Poate altădată.
Zâmbetul lui mă face și pe mine sa zâmbesc , dar chiar atunci doua brațe se înfășoară în jurul meu.
- Iubito , ai terminat ?
Fix acum Doamne ? Pentru asta nu am o explicație .
-Da . spun
Harry zâmbește și mă trage spre el , și când mă uit la Zayn pare confuz și rănit.
- Mă duc pana la baie , îmi anunț "iubitul" și o i-au la fuga.
Sprijinită de cabina cu răsuflarea dereglata , tastez repede :
" Zayn , nu e ceea ce pare. Probabil ca nu o sa înțelegi nimic dar nu m-ai găsit acasă pentru ca am fost răpită de niște dușmani de ai fratelui meu , apoi vanduta si cumparata de Harry care ma obliga sa ma dau drept iubita lui. O sa rezolv asta,promit."
Chiar când apas send usa se tranteste si apare Harry.Imi ia telefonul si cand incepe sa citeasca , frica pune stapanire pe mine.
Am incurcato.
Scancesc de durere cand palma lui face contact cu obrazul meu. Ma ia de par si ma tranteste pe podea , lacrimile mele curgand siroaie in timp ce el imi dadea lovituri peste lovituri in stomac.
- Un singur lucru ti-am cerut Jessica . Sa nu te joci cu mine!!! urla
Un ultim picior in fata si totul se intuneca.
CITEȘTI
Blood Love⛔️
Fanfic- Harry , las-o mai moale , e noua . ii spune Zayn imobilizandu-l din a ma mai lovi. El s-a uitat cu ochii rosii la amandoi , dupa care a plecat nervos. Si nu stiu de ce , dar in momentul ala am sarit in bratele lui Zayn , imbratisandu-l. A parut mi...