Intepenisem si imi era frica sa ma intorc . Cum dracu? Nu se poate . Sigur e doar in imaginatia mea . E imposibil.
- Hai iubire, uita-te la mine .
Cand mana lui mi-a atins ceafa , am simtit un curent electric prin tot corpul.
Ii simteam respiratia mentolata pe piele si sa de-a naibii de nu era minunat.
Nu . Ce tot fac ? Trezeste-te Katerine.
M-am ridicat imediat si in momentul in care am facut contact vizual cu el , am simtit cum se rupe totul.
Se juca cu pierce-ul din buza si ma privea .
- Ce cauti aici ? am spus.
- Tu chiar ma crezi prost? M-ai fraierit Katerine . Crezi ca o sa ramai nepedepsita pentru asta ?
Kat- .. De unde naiba ?
- Tu imi apartii si ar trebui sa iti amintesti ca eu nu imi pierd lucrurile. Stiu absolut totul despre tine "micuta Katerine" , a spus ironic..
- Dar... Cum?
-Mi-a fost dor de tine.
Atat mi-a fost. Nenorocita mea de inima mai avea putin si isi parasea locul.
- Mie nu mi-a fost de tine asa ca poti sa pleci naiba .
A inceput sa rada .
- Fiecare celula din corpul tau tanjeste dupa mine iubire . Si faza cu plecatul. Plec . Dar cu tine .
Acum a fost randul meu sa rad.
- In primul rand te amagesti singur, si in al doilea , cred ca habar nu ai cine e fratimiu.I-ati gandul si dispari naiba .
- Pai ... Avand in vedere ca fratele tau tocmai m-a angajat , cam am idee cine e . Si el , si parlitul ala de Damon care mi-a omorat ingerul .
- Te-a angajat? Cum adica ?!
- Crezi ca o sa te las vreo data? La dracu, nu! Te iubesc Jess , te iubesc al dracu de mult ! Am vrut sa fiu mai aproape de tine . Puteam sa te i-au si fara tot circul asta , dar am preferat sa vi de buna voie .
- Nu veni la mine cu vechile tale minciuni ca nu mai cred o iota! CE BUNA VOIE? NU SUNT A TA, NICI N-AM FOST ! IESI DRACULUI!
Au. Acum ma ustura gatul .
Am tresarit cand m-a prins de mana .
- Taci dracu din gura !
Si fara alte cuvinte , s-a napustit asupra gurii mele .
Ratiunea zbiera la mine sa ma desprind , dar dupa atata timp, sa-l simt din nou, a fost un imens soc .
Simteam ca explodez intr-o mie de bucati, euforia dansa prin tot corpul meu si in momentul in care m-a muscat de buza , am gemut.
Sa te ia dracii Harry Styles . Si pe tine si pe modul tau incredibil de a saruta.
Cum a putut sa imi faca sangele sa vibreze , cum a putut sa evapore totul din jurul nostru si cum a putut sa ma faca sa uit de tot in doar cateva secunde ?
L-am pleznit . Cu toata forta.
- SA NU MAI TE ATINGI NICIODATA DE MINE . SI CE E INNEREGULA CU TINE ? TOCMAI TE-AM PLEZNIT ATAT DE TARE CA MI S-A UMFLAT PALMA , SI TU RANJESTI!
- Durerea pe care mi-o provoci tu ma excita . spune cu o voce pitigaiata.
- Esti nebun , esti dus cu capul baiete!
A inceput sa rada .
- Acum, lasand gluma la o parte . Ti-a scapat cercelul in casa Carei. Fix langa cada . Ai avut noroc ca l-am gasit .
El stie ca eu am omorat-o?
- Nu stiu despre ce vorbesti!
- Fute-ma , Bate-ma Doamne pana adorm! Tu inca mai faci pe proasta cu mine dupa ce ti-am spus ca stiu totul despre tine ?!
- Iesi !!!
- Si ce vei face cu cadavrul lu Zayn priceput-o?
- Nu l-am omorat eu!
- Da, dar otrava din corpul lui nu e vorbitoare . Nu o sa strige : "O , oameni in albastru cu pistoale , nu o arestati pe fata asta incredibil de sexi, nu ea m-a pus aici , ci fratele ei !"
- Esti un mascarici idiot si taieti dracu gropitele alea !
Ma trage mai aproape de el .
Doamne ce ochi are .
- Te iubesc . Si e prima data cand ii spun asta unei fete .
- E prea tarziu Styles.
-Niciodata nu e prea tarziu . Te rog Jess, inca o sansa . Promit ca de data asta va fi altfel!
Cum am ajuns aici? Eu.. Eu.. Nu. Nu pot face asta .
- Am spus nu.***
Eram in camera mea si ma holbam la tavan .
Inca nu pot sa mi-l scot din minte. E gresit asta? E gresit ca vreau sa ne impacam ?
Aproape ca mi-am tras o palma singura . Ce dracu tot vorbesc aici ?
Nu pot face asta.
Dupa chestia de la hotel , l-am spalat pe Zayn si l-am aranjat incat sa para doar adormit , si Harry a facut rost de un carucior cu rotile .
In felul asta l-am scos de acolo si i-am facut si un mormant .
Nu stiu exact ce era locul ala dar Harry a promis ca ma va duce acolo ori de cate ori vreau sa ii pun o floare.
O bataie in usa ma scoate din gandurile mele .
- Da?
- Micuta Katerine , vino. Fratele tau a angajat pe cineva care sa stea mereu in preajma ta si vrea sa il cunosti .Noi vom pleca cu niste afaceri si nu te putem lasa singura.
- Oh , perfect , acum imi angajati si o bona . Ce ma vedeti? Un copil de doi ani?
- NU E O BONA ! SI AI IDEE CATI MAFIOTI AR VREA SA O RAPEASCA PE SORA MASCULUI ALFA ?
Mascul alfa. Auzi si tu.
Mi-am dat ochii peste cap.
- Multumeste ca ai un frate caruia ii pasa de fundul tau si hai odata, ne grabim.
- Bla bla.
Of. Ce cretina sunt, asta a fost o mare greseala .
- Ma sfidezi? a spus bagandu-ma in perete.
- Nu .
Eram putin speriata . Parea furios . Si am tresarit cand si-a lipit buzele de gatul meu . Ce naiba ?!
Nu ma puteam misca , incremenisem .
Dintr-odata mi-a prins pielea intre dinti si a muscat cat de tare a putut.
Am vrut sa tip dar mi-a astupat gura cu palma .
Ma durea atat de tare incat imi dadusera lacrimile .
S-a uitat ranjind la mine .
- Altdata sa te controlezi . Acum hai .Si .. Micuta Katerine?
- D-da.
- Tocmai ti-am lasat semnul vietii tale pe gat .Cand am ajuns jos si l-am vazut pe Harry vorbind cu fratele meu am avut un soc.
- Oh, Jess . El e Robert si va avea grija de tine saptamana asta .Noi avem niste.. treburi de rezolvat.
Robert?
M-am uitat urat la Harry . Oare sa le spun ?
- Pot sa stau si singura !
- Nu incepe .
- Am zis ca pot sa stau si singura !
Eram gata sa sustin asta pana in panzele albe , dar cand Damon m-a privit , am inghetat pur si simplu.
- Cred ca m-am razgandit. am spus .
Justin a zambit .
- Minunat, haide , deja am intarziat. Robert, pot sa am incredere in tine , da? Daca sora mea pateste ceva , te disec ca pe o broasca .
- Nah, va asigur ca nu o sa pateasca nimic. Din contra .
M-am cutremurat . Idiotul, cum poate sa spuna asta in fata fratelui meu? Vrea sa il omoare ?
- Ok. Hai Damon .
Dar se pare ca nu s-a prins .
Frica mi s-a instalat in vene abea dupa ce masina fratelui meu s-a indepartat de tot.
Eu. Harry. O saptamana. Singuri. Aici.
- Of iubire ce o sa ne mai distram.
CITEȘTI
Blood Love⛔️
Fanfiction- Harry , las-o mai moale , e noua . ii spune Zayn imobilizandu-l din a ma mai lovi. El s-a uitat cu ochii rosii la amandoi , dupa care a plecat nervos. Si nu stiu de ce , dar in momentul ala am sarit in bratele lui Zayn , imbratisandu-l. A parut mi...