Heyy! Ik WEET gewoon dat mijn boek gelezen word, en dat maakt me ook best wel happy, maar er word nooit een keer op ☆ geklikt of gereageerd. Best jammer dus. Als je leest, maak van ☆ een ★! Veel plezier met dit hoofdstuk x mij :)
-Liv
Samen met de anderen zit ik in de wachtkamer. Dioni is naar Roos toe en wij zitten maar wat. Waarom ben ik überhaupt mee gegaan?! Voor Jai, denk ik meteen. Hij had me nodig. What the fuck Liv, je kent hem amper.Dus.
Jai kijkt me lief aan. 'Wat is er?' Ik glimlach en haal mijn schouders op. 'Niks. Ik zat gewoon een beetje te denken.' Jai knikt en pakt een tijdschrift, waarna hij erin begint te lezen. Donald Duck. Serieus Jai.
We kwamen elkaar tegen in het park. Jack, mijn ex vriendje, had het net uitgemaakt. Ik was natuurlijk helemaal gebroken. Jack liep gewoon weg en ik bleef daar maar zitten. Komt Jai langslopen. Dat waren serieus de twee slechtste minuten van mijn leven. Jack die het uitmaakt en Jai die me ziet janken. Hij heeft me getroost en meegenomen naar een Italiaanse ijssalon. Ik heb een ijsje van hem gekregen en toen heb ik hem alles verteld, wat best gek is aangezien ik hem amper ken.
Boeiend.
Hij begreep me, en ik vind hem echt heel leuk. Oui, Liv Andersen is in love. Ik hoop dat hij mij ook leuk vindt, anders heb ik weer pech in de liefde. Heb ik toch altijd, dus ik ben het gewend. Fuck dat.
Dioni komt samen met Roos de kamer uitlopen. 'Roos' zegt Anouk zacht. 'Sorry'
Roos trekt haar wenkbrauwen op. 'Waarvoor? Die band klapte, het is jouw schuld niet. Of gaat het over iets anders?' Anouk schudt lachend haar hoofd. 'Nee, het ging over je ongeluk. Ik ben blij dat alles goed gaat'
Roos glimlacht en kijkt dan rond. 'Waar is Sanne?'
'Geen idee', zegt Kaj. 'Ze neemt niet op.'
'Had ik ook niet gedaan als ik haar was' zegt Roos lachend. Ze pakt haar telefoon en begint haar te bellen. Denk ik.
Roos gaat even ergens anders staan met Anouk om met Sanne te kunnen praten. Blijkbaar heeft ze opgenomen.
Ik pak mijn mobiel om wat te tweeten.
@Livv_x: it's a beautiful day, maar niet voor mij. Dag verpest door mijn tijd door te brengen in t ziekenhuis voor iemand die ik geeneens ken. Me bestie verklaart me serieus voor gek
|
@JWMUSCOFFICIAL: als je het niet leuk vind hier: bye bye
@Livv_x: nehh. Vind ik wat sneu
@JWMUSCOFFICIAL: Dacht ik ook. Ben je zo ook al door die tweet te plaatsen.
@Livv_x: wat heb jij man
@JWMUSCOFFICIAL: Jezus man, ik mag je gwn niet. Bye Liv.
@Livv_x: what the fuck heb jijIk sta op en loop het ziekenhuis uit. Jai houdt niet van me.. oke, die tweet was ook wel een beetje gemeen.. maar kom op. Jai heeft me gewoon afgesnauwd, op Twitter nog wel. Er wordt ook al op gereageerd, ik krijg nu echt heel veel haat. Vooral van vriendinnen van Jai, volgens mij hebben ze met hem gehad ofzo.
@w0ah_EmmA: doe ff normaal tegen Jai @Livv_x, doe niet zo bitchy, je bent zn vriendin niet
|
@Livv_x: wtf
@JWMUSCOFFICIAL: helemaal gelijk @w0ah_EmmA xSnel pak ik de bus en rijd ik naar huis. Jai belt me. Ik druk hem weg en kijk naar buiten. Jai komt aanrennen, maar de bus rijdt net weg. Ik zie hem wanhopig kijken. Wat is er nou met hem, hij snauwt mij af op Twitter en dan heb ik het allemaal weer gedaan?!
-Dioni
Nadat ze wat op haar telefoon heeft gezeten rent Liv ineens met tranen in haar ogen weg. Jai kijkt haar vreemd na. Roos kijkt me verbaasd aan. 'Gaat ze nu weg om mij?' Ik schud net zo verbaasd mijn hoofd. 'Dan was ze hier toch ook niet geweest?'
JE LEEST
I Love You To The Moon And Back (ft. B-Brave)
FanfictionSanne werkt bij de Albert Heijn en komt op een dag Kaj tegen. Hij doet iets met haar, maar wat? En zal ze hem ooit nog terugzien? Anouk woont op zichzelf, sinds kort samen met Roos. Ze ziet Samuel wel zitten, en hij haar ook wel, maar als ze bij el...