8

122 3 0
                                    

-Roos
Sean heeft me weer eens in de kofferbak gegooid. Ik wil niet naar Londen, ik wil niet met die viezerik mee. Bij Dioni blijven, dat wil ik. En bij de anderen. Wat heb ik verkeerd gedaan?! Met een zucht denk ik aan Dioni. Hoe we elkaar ontmoetten, hoe leuk ik hem toen al vond. Hoe ik hem pestte met zijn lengte en hoe schattig zijn ogen dichtgeknepen werden van het lachen als ik hem kietelde. Dan denk ik aan Anouk, hoe lief ze me heeft opgevangen.

En Samuel, Kaj, Jai en Cassius. Wat zijn ze allemaal toch lief voor me geweest. En Danielle en Sanne. We zijn super goede vriendinnen geworden. Zou ik al deze mensen nog terug zien?

Hoe ver zou Dioni voor me gaan?

Vast niet heel ver. Als we weer naar Londen gaan komt hij heus niet nog een keer.

Heb ik mijn mobiel nog? Ik woel in mijn broekzak en vind hem. Yes.

Snel stuur ik Dioni een appje.

Roos: Dioni ik hou van je vergeet dat nooit x
Dioni: Roos ik ook van jou ❤ waar ben je x
Roos: Auto.. mis je zo
Dioni: ik kom je halen echt x
Roos: Ahw je bent zo lieff ❤
Dioni: Jij ook ❤ maar als je straks weet waar je bent, kun je me dan n appje sturen met het adres x
Roos: is goed x
Dioni: Roos ik kom je terug halen echt waar, ook al kost me dat mijn leven
Roos: Haal je niks op je hals voor mij, ik kan Sean wel aan x
Dioni: Roos IK HOU VAN JE, FUCKING VEEL
Roos: Ik ook van jouuu ❤ moet gaan de auto staat stil x
Dioni: hou je sterk Roosje, ik kom je halen, wat er ook gebeurt ik zal altijd van je houden, vergeet dat nooit ❤

Ik stop mijn mobiel snel weg en de kofferbak gaat open. Dit is de Kalverstraat, ik kwam hier vroeger nog wel eens. Sean sleurt me de auto uit, naar binnen. Hij gooit me in een kamertje. Hij bindt me vast aan een stoel en draait de deur op slot.

Snel pak ik mijn mobiel en met moeite stuur ik Dioni een appje met het adres.

Roos: Kalverstraat 21, Amsterdam x
Dioni: Dankje we komen er nu aan x
Roos: Ahw x
Dioni: Tot zo hoop ik x

Ik hoor de trap en stop mijn mobiel weg. Dan ineens begin ik te huilen, heel zacht anders hoort Sean of een van zijn mannetjes het. Hoe erg ik Dioni nu al mis is gewoon niet normaal. Het gaat ze vast niet lukken om binnen te komen. Shit.

Hoe heb ik dat ooit kunnen denken?!

Zou ik zelf misschien uit deze kamer kunnen ontsnappen? Hmm.. dat raam misschien? Nee, da's te hoog. Meer opties zijn er niet. Kut. Dan maar gewoon wachten op Dioni en de rest.

Ik hoor dat de deur beneden word ingeslagen.

-Dioni
We rennen met zijn vijven naar binnen. Ik race de trap op, op zoek naar Roos. Beneden word er gevochten, zo te horen. Er zijn drie deuren. Eentje is dicht en de andere twee zijn open. Ik werp snel een blik in de twee kamers met de open deur en constateer dat Roos in de kamer zit die op slot is.

'Roos?' fluister ik. Ik hoor niks. Zou ze daar wel zijn?

'Dioni? Ben jij dat?' hoor ik dan. 'Ja' fluister ik. Ik hoor Roos huilen. 'Haal me hier please uit Dion' snikt ze. Ik morrel aan de deur. 'Op slot, Sean heeft de sleutel' snikt Roos. 'Dan ga ik de sleutel halen' zeg ik grimmig.

Ik wil de trap afrennen maar hoor Roos nog net wat zeggen.

'Dion doe je voorzichtig? Ik hou van je'

'Ik hou ook van jou' glimlach ik. Dan ren ik de trap af, naar beneden. Daar staan de jongens tegen de muur. Sean houdt een pistool op ze gericht. Zijn mannetjes liggen op de grond. De jongens zien me wel maar doen niks. Woedend spring ik op Sean, die volledig verrast is door mijn aanval. Ik trek de sleutel uit zijn zak en geef hem nog een schop, waardoor hij helemaal uitgeschakeld op de grond ligt. Kaj wil naar me toe lopen maar ik ren weer naar boven.

I Love You To The Moon And Back (ft. B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu