14

88 3 0
                                    

-Sanne
Roos huppelt naar binnen. Ik probeer mijn lach in te houden en hang mijn jas op. Kaj loopt de gang in. Fuck. Rustig Sanne, negeer hem gewoon.

'Hey.. kan ik even met je praten Sanne' zegt hij zacht. Ik zucht en knik dan. Roos verlaat de gang en doet de deur dicht.

Ik ga op de trap zitten en voel dat Kaj naast me gaat zitten.

'Waar wilde je over praten' zeg ik maar. Kaj zucht. 'Dat weet je zelf ook wel, of niet?'

Ik sta op en kijk hem boos aan. 'Jij wil serieus nog een gesprek met mij gaan voeren over het feit dat je me niet meer leuk vind? Sorry hoor, meneer van der Voort, maar dat wist ik dus al. Verder nog wat te zeggen? Want anders ga ik naar Roos, daar kwam ik namelijk voor.'

Kaj staat ook op. In zijn ogen staan tranen. 'Het spijt me.. ik wist het gewoon even niet meer. Toen je wegging was de pijn onverdraaglijk. Toen kreeg ik door dat ik je nog wèl leuk vind. Ik wilde het je al veel eerder vertellen, alleen nam je je telefoon niet op. Echt waar Sanne, ik hou echt van je. Ik begrijp het als je me nu niet meer vertrouwt ofzo, het was vast behoorlijk kut om te horen..'

Ik kijk hem in zijn ogen en zie meteen dat hij het meent. 'Het spijt mij ook.. ik had niet meteen weg moeten gaan. Het was gewoon zo kut om te horen'

Kaj knikt en knuffelt me. Het voelt fijn om in zijn armen te liggen. Zo vertrouwd..

We kijken elkaar aan en dan zoent hij me. Ik zoen direct terug en zo blijven we even staan. Dan trek ik terug.

-Dioni
We doen "Truth or Dare". Roos kijkt me grinnikend aan. 'Truth or Dare'

Ik grijns. 'Dare. Maar dan wil ik wel een leuke opdracht'

Roos grijnst. 'Nou, meneer Jurado-Gomez, jij mag voor iedereen pizza gaan halen'

Ik zucht overdreven hard en sta op. 'Als je meegaat.' Roos knikt lachend. We lopen naar de tafel, waar Kajs portemonnee ligt. Ik gris er een briefje van vijftig uit en doe dan mijn jas aan. Dan stappen we in de auto en rijden we weg, naar de pizzeria. 

-----

We stappen uit en lopen naar binnen.

-Anouk
Sam komt naar me toe lopen. 'Kunnen we even praten'

Ik zucht en schud mijn hoofd. Verrader dat hij is. Hij flirt alleen maar met andere meisjes.

Ik loop naar Danielle toe. Ze glimlacht even naar me. 'Gaat het nog?' Ik haal mijn schouders op.

'Ik weet het gewoon niet meer. Of ik hem nou als vriendje wil of niet. Hij is super lief, en ik hou echt van hem, alleen ik kan hem niet telkens weer vergeven. Ik heb zelfs even het idee gekregen dat hij me gebruikt. Maar ondanks dat hij met andere meisjes flirt denk ik niet dat hij dat zou doen. Zo is hij niet.'

Danielle knikt. 'Dat is waar.'

'En hoe is het tussen jou en Cassius?' vraag ik dan.

Danielle trekt me mee naar de gang en doet de deur dicht. 'Er is geen "Mij en Cassius".'

Ik kijk haar verbaasd aan. 'Hoezo niet?'

Ze zucht. 'Hij is zo veel met die Zoë bezig.. ik heb gehoord dat ze met drie vriendinnen heeft meegedaan aan Hollands Got Talent, en daar tweede of derde is geworden. Daar kan ik niet tegenop, plus, hij ziet mij gewoon niet meer staan. Ze bellen, appen en skypen de fucking hele tijd. Ik ga me op andere jongens focussen, en dat zou jij ook moeten doen als je echt klaar bent met Sam.'

Ik knik. 'Je hebt gelijk'

We lopen de woonkamer in. Sam komt naar me toe lopen. 'Verdomme Anouk, nu ga ik met je praten ook.'

Ik knik. 'Ik moet ook met jou praten'

Hij kijkt opgelucht en we lopen naar de gang. Ik ga bij de deur staan en kijk hem verwachtingsvol aan. 'Wat moet je'

Samuel zucht. 'Het spijt me'

Ik kijk hem aan en besluit het meteen maar te zeggen.

'Sam, het is klaar tussen ons.' Hij kijkt me verbaasd aan. Ik loop weg, naar Danielle. Hopelijk weet zij wat ik moet doen, want ik weet het even niet meer. Ze kijkt naar de deur, die Samuel net voorbijloopt. 'Is het uit?' Ik knik. 'Was het al, maar nu serieus. Het is klaar, ik heb genoeg van hem.' Danielle knikt begrijpelijk. 'Snap ik.'

-Roos
We staan in de rij bij de pizzeria. Het is er erg druk.

Als we eindelijk aan de beurt zijn kijkt de jongen achter de bar me verleidelijk aan. Hij legt zijn hand op mijn hand, die op de bar ligt. Ik trek hem terug en geef hem een dodelijke blik. Dioni lijkt niets door te hebben en bestelt de pizza's.

Dioni loopt terug naar het tafeltje waar we de kaart weghadden. De jongen kijkt me aan. 'Ga met mij mee, straks'

Ik loop meteen naar Dioni.

Als we aan een tafeltje zitten begin ik erover. 'Die jongen, he?' Dioni knikt. 'Wat is er met hem?' Ik zucht en kijk naar mijn voeten. 'Hij zat met me te flirten en zei dat ik met hem mee moest, straks..'

In Dioni's ogen is woede te zien. 'Hoe durft hij..'

'Rustig Dion' mompel ik. Dioni zucht. 'We komen nooit meer bij deze pizzeria'

Ik grinnik. 'Deze pizza is ook niet te eten'

Dioni knikt en schiet in de lach. De barjongen wenkt dat de pizza klaar is. We lopen er hand in hand heen. Dioni rekent af. Net als ik weg wil lopen geef ik de jongen nog een klap in zijn gezicht. 'Die was raak' zeg ik tevreden.

We lopen terug naar de auto. Dioni start de auto en begint te rijden, in de richting van de snelweg. We zijn naar een andere plaats gegaan voor pizza, de pizzeria's in Amsterdam zijn dicht vandaag.

Ik pak mijn mobiel en check of ik appjes heb. Twee. Één van Anouk in de groepsapp en één van Asha. Ik open eerst die van Anouk.

Anouk: Heeii. Zijn jullie bijna klaar met die "gezelligheid" van jullie? We hebben honger
Roos: Niks gezelligheid. Oke miss beetje :) we komen zo thuis, als alles n beetje meezit
Kaj: anouk hoe zit et nou tussen jou en Sam
Dioni: JA?!

Ik kijk op. Dioni heeft de auto geparkeerd en doet volop mee aan het gesprek. Ik grinnik en lees de berichten.

Samuel: Schiet lekker op zo, Dioni. Ik hoop voor Roos dat je niet aan het rijden bent. Anders krijg je problemen
Dioni: We staan geparkeerd :)
Roos: Duh :D
Danielle: logicaa ;)

Dan open ik die van Asha.

Asha: Hey Roos :) ik weet dat je niks meer met me te maken wil hebben en dat je me geblokkeerd hebt op wapp, fb, insta en twitter. Het spijt me. Ik had je voor Sean mieten waarschuwen, maar dat deed ik niet omdat ik gwn fucking jaloers was. Ik hoop dat je me kan vergeven. Doe dit op Asha's mob dus blok haar niet x Dylan
Roos: Je ziet maar. Ik hoef je nooit meer te zien
Asha: We kunnen opnieuw beginnen Roos. Ik vind je echt leuk
Roos: en ik jou niet. Dylan, ik heb een ander.
Asha: Wie
Roos: *afbeelding* dit zijn Dioni en ik ♥
Asha: buh. Ik ben beter voor je

Met een zucht blokkeer ik ook Asha. Jammer voor haar, dat hadden ze kunnen verwachten.

----------------------------------------------------------------
Heeyy! Dit hoofdstuk is echt fking kort, maar oke ^^ ik heb n paar mededelingen:)

●Hebben jullie het liedje La La Love van TP4Y al gehoord? Zo fucking leuk liedjee :)

●Ik heb een nieuw boek: Forever. Het gaat ook over B-Brave en morgen of overmorgen gaan de eerste hoofdstukken online.

●En omg, ik heb al 154 readss. Zo leukk ♥

●DIONI IS ZO FUCKING HOTT ♥

Love you, x mij ♥

I Love You To The Moon And Back (ft. B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu