-Roos
We lopen achterom en zien de jongens al liggen. Dioni ligt op het gras te niksen, samen met Kaj. Jai en Cassius zitten in het zwembad en Samuel komt net aanlopen met een schaal chips.'He, jullie zijn laat zeg' zegt Sam lachend. Anouk knikt en pakt meteen wat chipsvuit de schaal. 'Vreetzak' zegt Cassius lachend. Anouk kijkt hem beledigd aan. 'Nou bedankt'
Hij grijnst. 'Graag gedaan.'
Dioni staat op en geeft me een kus. 'Hey'
Ik glimlach. 'Hey. Ik moet je iets vertellen..'
Dioni kijkt me aan met een blik van als-je-het-nu-gaat-uitmaken-ben-ik-over-tien-minuten-dood. Ik glimlach weer. 'Ik ga het niet uitmaken schat'
Hij knikt opgelucht en we lopen naar binnen. We gaan op de bank zitten. Ik begin te huilen. Dioni neemt me geschrokken in zijn armen en aait over mijn haar, proberende me te kalmeren.
Ik haal even diep adem. 'Ik ben zwanger.. van jou' krijg ik er dan uit. Dioni kijkt me geschrokken aan. 'Heb je een test gedaan?' Ik knik huilend en val weer in zijn armen.
'Wat moet ik nou..'
'Rustig maar.' in Dioni's ogen is geen enkel spatje woede, angst of wat dan ook te zien. Alleen maar pure liefde. Ik glimlach.
'Laat je het weghalen?' vraagt Dioni dan. Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik het niet, ik bedoel, we zijn 17. Aan de andere kant wel, het is iets van ons samen.' Dioni knikt. 'Ik weet niet wat je wil doen, maar ik zal je keuze respecteren.'
Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Ik hou van je' fluister ik. 'Ik hou ook van jou' fluistert hij terug. Hij plaatst een kus op mijn voorhoofd. 'Weten de meiden het al?'
Ik knik. 'De jongens niet.'
'Ik denk dat ik het hou' fluister ik. Dioni kijkt me verrast aan. 'Echt?'
Ik knik. 'Ja. Maar alleen als jij het ook wil Dion. Het is van ons allebei'
Hij knikt. 'Tuurlijk wil ik het houden schat. Zullen we het de anderen gaan vertellen?'
Ik knik. Hand in hand lopen we naar buiten. Daar aangekomen gaan we zitten. Dioni schraapt zijn keel. 'Euh.. Roos en ik moeten iets vertellen'
Ik knik en leg mijn hoofd op zijn borst. Dioni drukt een kus op mijn haar en kijkt dan de anderen aan.
'Ik ben zwanger van Dioni' zucht ik.
Het is een tijdje stil.
'Serieus?' vraagt Samuel dan. We knikken allebei. 'Gefeliciteerd' roept Jai. Iedereen grinnikt.
'En houden jullie het?' vraagt Cassius. Ik kijk Dioni aan en zie meteen de onzekerheid in zijn ogen. 'Weten we nog niet' zeg ik maar. Hij glimlacht naar me en we lopen naar binnen.
'Wil je het niet meer?' vraag ik zacht. Dioni haalt zijn schouders op en kijkt me diep in mijn ogen. 'Wil jij het nog wel?'
Ik kijk naar de grond. 'Ik..'
Dioni tilt mijn kin op en drukt een kus op mijn lippen. 'Ik snap het als je het wil laten weghalen.' Ik kijk hem met betraande ogen aan. 'We zijn nog zo jong Dioni'
Hij knikt. 'Laat je het weghalen?' Ik knik en val huilend in zijn armen. 'Rustig maar' fluistert Dioni. 'Het komt wel goed'
We lopen hand in hand naar buiten en gaan weer zitten. 'We laten het weghalen' zucht ik dan. Kaj knikt begrijpend. 'Snap ik.'
Anouk knikt ook. 'Wel jammer hoor'
Ik geef haar lachend een duw. 'Sukkel'
De volgende dag
We staan met zijn allen in het ziekenhuis. Ja, met zijn allen. Eerst zou ik alleen met Dioni gaan, maar toen is de rest ook op komen dagen. Gezellig.
Dioni en ik lopen met de verpleegster mee naar een soort kamertje. 'Hoi, ik ben Samira. En jullie zijn?' zegt ze glimlachend.
Ik glimlach ook. 'Roos.'
'Dioni.'
'En hoelang weet je al dat je zwanger bent, Roos?' vraagt Samira. Ik denk even na.
'Anderhalve dag, ongeveer'
Samira knikt. 'En je weet heel zeker dat je het weg wil laten halen?' Ik knik. 'Ja.'
'Oke.' Samira glimlacht. 'Dan gaan we dat even doen.'
Nadat het is weggehaald (yes, ik heb srs geen idee hoe dat gaat en me internet doet et niet, dus jullie accepteren et maar :))
----------------
Hoiii! Ja, kort hoofdstukje sorry ;) even wat mededelingen :)
●Ik heb een nieuw boek, ook over B-Brave. Hij heet Love en ik zet zometeen het eerste hoofdstuk online :)
○Er komt nog een nieuw boek! Hij heet Forever en gaat ook over B-Brave, ik weet alleen nog niet wanneer ik het eerste hoofdstuk online zet. Ach, doe ik zometeen wel.
●Ik heb al 221 reads, gaat best wel snel hihi :)x mij ♡
JE LEEST
I Love You To The Moon And Back (ft. B-Brave)
FanficSanne werkt bij de Albert Heijn en komt op een dag Kaj tegen. Hij doet iets met haar, maar wat? En zal ze hem ooit nog terugzien? Anouk woont op zichzelf, sinds kort samen met Roos. Ze ziet Samuel wel zitten, en hij haar ook wel, maar als ze bij el...