-Anouk
Als Dioni Roos kust pink ik een traantje we. O my God, Roosjepoosje is getrouwd..Samuel wrijft even over mijn arm, maar ik zie dat hij het ook moeilijk droog houd. Ik glimlach om het idee Samuel hier te zien janken om Dioni die net is getrouwd, en focus me even op Jamie. Hij zit zachtjes met Damian te kletsen, alleen heb ik het idee dat die er niet zo veel van snapt.
Als Dioni en Roos naar ons toe komen lopen vlieg ik Roos om de nek. 'Roosje!'
Roos grinnikt. 'Haai'
Danielles ogen glijden over Roos' jurk. 'Je jurk is zo mooi' zegt ze dromerig. Dioni grijnst. 'Dat vind ik nou ook'
Roos geeft hem een speelse duw. 'We hebben hem samen uitgezocht.' Ik grinnik.
~~~~~~~
Op het laatst zijn alleen wij tien er nog, plus de kinderen. Roos en Dioni hebben gewoon een joggingbroek met T-shirt aangedaan, ze zijn gek. Als ik Roos was geweest had ik die jurk de hele nacht aangehad.
We zitten rond een kampvuur, wat de jongens net hebben gemaakt.
'Mama itte moe' zegt Jamie zacht. Samuel klopt op zijn schoot. 'Kom maar.' Jamie gaat op de schoot van zijn vader liggen en binnen vijf minuten slaapt hij.
Dan gaat mijn telefoon af. Ik kijk wie het is. Jeffrey. Wat moet hij nou weer?
'Ja Jeff' zeg ik lachend. 'Hoe wist je dat ik het was' zegt Jeffrey verbaasd. 'Bij de meeste telefoons kan je zien wie je belt' zucht ik dramatisch.
'O, zo. Effe serieus, mam verhuist echt naar Spanje. Ze is bezig met haar koffers in te pakken en heeft me gevraagd om mee te gaan. Het is een enorme kans, in Spanje zijn betere opleidingen en ik denk dat het beter is als-'
'Jeff ik blijf hier, als je dat wou vragen' onderbreek ik hem. Jeffrey zucht. 'Dacht ik al. In dat geval bel ik je nog wel eens.'
'Kom op Jeff' zucht ik. 'Doei Roos' zegt Jeffrey nog. Dan hangt hij op. Ik haal mijn schouders op en stop mijn telefoon weer weg. 'Jeff gaat mee naar Spanje' meld ik aan Dioni. Dioni kijkt me verbaasd aan. 'Serieus?'
Ik knik. 'Ja.'
Dioni geeft me een zachte kus. 'Ik ben heel blij dat jij er nog wèl bent'
-------------------------------------------------------------------
Yo ♡Leuk einde, al zeg ik het zelf. Vote ff als je het niet had verwacht hahah.
Liefs mij ♥
JE LEEST
I Love You To The Moon And Back (ft. B-Brave)
FanfictionSanne werkt bij de Albert Heijn en komt op een dag Kaj tegen. Hij doet iets met haar, maar wat? En zal ze hem ooit nog terugzien? Anouk woont op zichzelf, sinds kort samen met Roos. Ze ziet Samuel wel zitten, en hij haar ook wel, maar als ze bij el...