Néha olyan jó érzés lenne visszamenni az időben. Szerintem mindenki érezte már ezt az érzést, de nekem ilyenkor mindig eszembe jut, az, hogy vannak dolgok és személyek, akik már végérvényesen a jelenhez kötnek és ezen már nem is tudok, és nem is szeretnék változtatni.
-ANYAAAA! Kelj fel!-hallottam meg a kislányom reggelente kicsit sem édes hangját.
-Még alszom....-fúrtam bele a párnámba a fejemet.
-De anya... Oviba kell mennem...-nyafogott Lili, az öt éves kislányom. ( na jó, lassan hat lesz és nem szereti, ha azt mondom, hogy öt, szeretne idősebb lenni...)
-Nem mész akkor ma. Én sem dolgozom ma. Majd azt mondjuk, hogy elkapott a fosás. Bújj vissza aludni!-fordultam át a másik oldalamra és imádkoztam, hogy elfogadja az ajánlatomat. Emberek, egy gyerekkel nem olyan könnyű alkudozni...
-De anya! Unatkozooom! És éhes vagyok!-nyöszörgött mellettem.
Nagyot sóhajtva rugdaltam le magamról a takarót és ültem fel, majd a hajamat prüszkölve tűrtem el a szemeim elől. Most múltam huszonöt éves, de még mindig nem tanultam meg, hogy hogyan kellene instamodellesen felkelni, úgy, hogy a hajam ne nézzen ki úgy, mintha egy paci ott aludt volna. És attól tekintsünk el, hogy Lili Én kicsi pónija egyszer beleakadt, köszönöm...
-Na idefigyelj te kis rosszcsont!-fogtam meg a hóna alatt és emeltem az ágyra.-Mondom a mai ajánlatot.-pusziltam meg az arcát.-Kimegyünk, eszünk valami reggelit és visszafekszünk és mesét nézünk.-avattam be a terveimbe, mert tudtam, hogy a mese majd leköti és vissza tudok aludni.
-Megegyeztünk!-fogott velem kezet, de nem eresztette el, hanem összekulcsolta a sajátjával és már húzott is ki az ágyból, meg sem álltunk a konyháig.
Éppen a serpenyőt vettem elő, amikor fura hang ütötte meg a fülemet. Mint valami állat teljesen olyan volt, én pedig pánikba estem. Lilit felraktam az egyik bárszékre és megmondtam, hogy maradjon ott. Én pedig elindultam a serpenyővel a kanapé felé, mert ott volt a zaj forrása, egy takaróba bugyolálva. Teljesen meg voltam győződve arról, hogy ez egy borz, ami ilyen hangot ad ki, de amikor csaptam a serpenyővel és felkiáltott, akkor már tudtam, hogy ki az...
-Emma! Délelőtt én nem preferálom ezeket a szado-mazo dolgokat... Már tudhatnád...-pislogott nagyokat Marics.-Te megütötted a fenekem egy serpenyővel?-kerekedtek el a szemei.-Mindig tudtam, hogy bevállalós csaj vagy, de hogy ennyire...
-Petii!!-futott hozzá boldogan a kislányom.
-Szevasz!-borzolta össze a haját.-Ha ráugrasz a gyomromra, Isten biza, hogy lehánylak kicsi lány...-tette fel a mutatóujját.-Nagyon másnapos vagyok.-ásított egy nagyot.
-Reggelizel velünk?-kérdezte Lili tőle.
-Persze! Kajás vagyok...-ült fel, majd Lilivel a székekhez mentek, ebből pedig már tudtam, hogy rám marad a kajakészítés...
-Hogy jöttél be?-kérdeztem miközben feltörtem a tojásokat.
-Tudod... Egyszer adtál egy kulcsot, és már szar volt a buli, így leléptem. Milánnál pedig ott volt a csaja, így nem akartam zavarni.-vont vállat.
-Nem akarsz felvenni egy pólót?-kérdeztem, mivel egy szál alsóban ült előttem.
Felvonta a szemöldökét, mintha csak azt akarta volna kérdezni, hogy zavar? A válaszom pedig az volt, hogy igen, zavar.
-Képzeld Peti, már anyuval tanulunk olvasni! És már el tudom olvasni, hogy az van a mellkasodra írva, hogy Parafenomén. Az mit jelent?-kérdezett rá Lili.
-Azt jelenti kicsim, hogy természetfeletti képességekkel megáldott.-válaszoltam Marics helyett.
-És Peti neked mi a képességed?-nézett rá nagy, csillogó szemekkel.
-Ahhoz még pár évet nőnöd kell, hogy elmondjam...-röhögte ki Marics.
-Az a képessége, hogy egy nagy marha!-szóltam be neki, miközben leraktam eléjük az elkészült reggelit.
-Hé!-háborodott fel ezen Marics mosolyogva.-Pedig én szeretlek...-biggyesztette le az ajkait.
-Én is szeretlek, te lüke!-pusziltam meg az arcát és leraktam középre a tegnapról maradt két darab zsemlét.-Aki kapja marja!-nyúltunk egyszerre hárman a kettő darabért, így pedig szinte az egészet összetrancsíroztuk, meg téptük...
YOU ARE READING
Úristen [Marics Peti ff.] 18+ Befejezett
FanfictionMarics és Emma legjobb barátok. (legalábbis azok voltak, amíg le nem feküdtek egymással)