Huhh... Hol is kezdjem?2022. május 20-án raktam ki az első részt.
És kissé sok idáig dolgoztam rajta, de mellette még volt ez a könyvkiadás, így kellett egy kis szünet is.
Egy biztos, hogy én nagyon élveztem ennek a sztorinak az írását, de legfőképpen a legvégét. Ez is ugyanúgy a szívemhez nőtt, mint a többi...
De nem is nagyon tudok többet mondani, mindegyik sztorim végével egyre kevesebbet írok az írói utószavakhoz...
Még talán egy valami, amit így az Éget a nap-nál is elmondtam, amikor fent volt... Igazából, hogy én Marics Petiről ff.-t írok, annak nincsen semmilyen érzelmi alapja, rajongó sem vagyok, ha az oldalamon körülnéztek, látjátok, hogy csomó énekessel írtam már sztorit és ez éppen az aktualitástól függ, nekem mindig ez csak egy név, amihez a karaktert én találom ki.
Köszönöm a sok csillagot és bátorítást kommentben és köszönöm azoknak, akik a végéig itt voltak.
Köszönöm, hogy elolvastad és remélem, hogy tetszett!
U. i.: A boltokban kapható az első regényem, illetve Tiktokon, Instán és Face-en is megtaláltok bd_aliz_author néven, kövessetek be további tartalmakért :)
Remélem, hogy tetszett!
És ezennel befejezettnek nyilvánítom 2022. november 21-én ezt a történetet...
Alíz
VOCÊ ESTÁ LENDO
Úristen [Marics Peti ff.] 18+ Befejezett
FanficMarics és Emma legjobb barátok. (legalábbis azok voltak, amíg le nem feküdtek egymással)