Lisa
Kafam deli gibi ağrıyordu. Ayağa kalkıp lavoboya doğru gittim, yüzümü bir güzel yıkadıktan sonra aynaya bakmaya başladım. Bakıştık biraz, sonra gözlerim doldu. Kafam iyi değildi cidden, beni bi tımarhaneye kapatmaları gerekiyordu.Kapının ardından abim bana bakıyordu, bir tebessüm göstererek "Kafayı sonunda yemişsin." dedi.
Bilmiyordu ki, ben kafayı çoktan yemiştim. Sıyırıyorum şu an.
Kafamı sallayıp, yüzümü kuruladım.
"Taehyung bugün okula gitmemiş, Jaehyun aradı beni. Buluşalım falan diyorlar, benim işlerim var. Sende okula gitmediğine göre oraya sen gidiyorsun." demişti.Aşağıya inip kahvaltı masasına oturduk.
Gülerek "Bizi götürdüğün mekanı bıraktın he." demiştim.
Buruk bi gülümseme gösterip "E kızım benden geçti artık. İyi eğlenin, tadını çıkarın. Hem demiyor muydun? 'Bang Chan burda olunca enerjik olmuyorum.' Sana da rahatlık gelmiş olur." demişti.
"Ben onları modum düştüğünde sebep olsun diye söylüyordum, halbuki modumun neden düşük olduğunu herkesten önce senin biliyor olman gerekiyordu." demiştim.
Gülerek kafasını sallayıp "Tabii." dedi.
"Bu partiyi kısa bir sürede bitirmek istediğin için gelmiyorsun dimi?" diye bir soru yöneltmiştim.
Kafasını aşağı yukarı sallayıp "Evet. Bugün biteceğini falan düşünüyorum çünkü çoktan 20 kişi kilitledim. Birazdan gidip vereceğim, ardından 9 saf, ve 3 normal kalacak. Onları da akşam birileri istemeye gelir, daha günün başındayız." demişti. Yaptığı işi sevmiyordum, ama işine bu kadar özenli davranmasına aşıktım.
"Müşteri velinimetlerin ne yapıyor?" dedim gülerek, gözlerini büyütüp işaret parmağını sallamaya başladı.
"Bunu sana şakasına anlatmıştım, her yerde konusunu açma." demişti. Birden ciddiye bağlıyordu ya çıldırıyordum.
Biraz daha otlanıp dışarı çıktı.
İlk önce Jennie'yi arayıp müsait olup olmadığını sordum, ve o da bugün çekimleri olduğunu dile getirerek gelemeyeceğini söyledi. Bende 'Tamam.' Diyip telefonu kapattım.
Ardından yatağıma oturup oyun oynamaya başladım. Birilerinin beni aramasını bekliyordum fakat henüz kimse aramamıştı. Bende yatağıma gidip, kestirmek istedim.
Tam o anda telefonum çalmaya başlamıştı. Jennie arıyordu.
Açıp "Efendim?" dedim.
"Lisa kapıdayım, bekliyorum." demişti. Şaşırmıştım ama sanırım Jennie, Jaehyun ve diğerleri ile buluşacaktık.
Üstüme şortumu ve uzun sweatimi giyip çıktım. Önde Jaehyun oturuyordu, elimle kalk işareti yaptığımda arabadan Jungkook çıktı.
Bunu gördüğümde Jennie'ye doğru döndüm. Kafasını sağa sola sallayıp gülümsedi. Jungkook, arkanın kapısını açık bırakıp girmemi bekliyordu.
"Ben öne oturacağım, kapatabilirsin." demiştim. Jaehyun kapıyı açıp, "Burdan kalkmam ama yanıma oturabilirsin." demişti.
"Taehyung nerde?" dediğimde, Jennie arkayı göstererek "Bagajda yatıyor." demişti.
"Jiminde onunla yatıyor." Demişti, Jungkook.
Gülerek, Jaehyun'un yanına oturdum. Jungkook büyük nefes verip, yerine yerleşmişti.
Sessiz bir yolculuk olmuştu, ve sonunda sahile gelmiştik. Arabandan inip hemen, bagajı açtım. Jimin, Taehyung'un kollarına uyuyordu fakat Taehyung uyumuyordu. Beni gördüğünde sırıtıp, sessizce "Çok güzel kokuyor." dedi.