Sunoo:
Sunghoon artık başını telefondan ayırıp bana bakıp sorumu cevaplar mısınSunghoon gruptan çıkıp son uygulamaları sildi, ve telefonu kapatıp yanına, yani koltuğa koydu.
Sunghoon:
Çok uzun dinlemek istemezsinSunoo:
Yetişmemiz gereken biryer yok ve zaman kısıtlı değilSunghoon:
Benim var yetişmem gereken bir yer arkadaşlarım çağırıyorSunoo:
Sana güvenmiyorum telefonunu aç gösterSunghoon:
Zorunda değilim?Sunoo:
Yalan söylüyorsun işte bir yere gitmeyeceksinSunoo:
Anlat işte sende kurtul bende kurtulayimSunghoon:
Gerçekten duymak istemezsin boşverSunoo:
Hayır duymak istiyorumSunghoon:
Peki ama dediklerime inanacaksınSunoo:
Ne dediğine bağlıSunghoon:
O zaman görüşürüzSunghoon ayağa kalktı tam yüreyecekken Sunoo onu bileğinden tutup çekti ve geri yerine oturttu.
Sunoo:
Peki tamam inanacağım yeterki söyle bunca zamandır hepiniz benden ne saklıyorsunuzSunghoon:
Sunoo. biz 2 yıl önce sevgiliydik ve arkadaşlarımızda önceden tanışmış oluyor.İşte biz sevgliyken hep buraya gelirdik sen bana burayı gizli yerim diye göstermiştin güvenerek, üzüldüğünde buraya geldiğinden bende sen her üzüldüğünde direkt buraya gelirdim burayı ordan biliyorum.
birlikte olduğumuz zamanlar birbirimizin evlerinde kalırdık, tatillere birlikte giderdik, birimize birşey oldumu çok korkardık, birimiz bir gün bile olsa okula gelmese çok endişelenirdik, biri birimize sataşırsa dünyayı ona dar ederdik, birbirimiz için dünyayı bile karşımıza alırdık, sen 1. Olamadın diye üzüldüğünde bilerek ben kaybederdim ve hep sen ard arda 1. olurdun tabi bu günleri hatırlamazsın çünkü unuttun.
Yani kısacası birbirimizi çok seviyorduk taki o güne kadar.
Sana zorbalık yapan biri vardı ve o kişi benim o gün okula gelmediğimi fırsat bilip sana sataşmaya başlamış, seni dövmüş arkadaşlarım onu durdurmaya çalışmış ama başarısız olup o gün beni aramışlardı bende aramayı alır almaz hasta hasta okula gelmiştim. Geldiğimde burnundan kan akıyordu yanağında morluk vardı.
Çocuk seni tehtid etmiş eğer gay olmaya devam edersen dünyayı sana dar edeceğini ve her günün böyle geçiceğini iddia etmiş
o yüzden ben koşarak okula geldiğimde beni görür görmez benden uzaklaştın. okuldan koşarak çıktın bende peşinden koştum sen karşıdan karşıya geçmeyi başardın ama ben yola atladığımda bana tam araba çarpacakken sen beni ittirip kendin yola atladın ve bunun sonucunda çok büyük bir darbe aldın ve hafızanı kaybettin yani benim hafızamı kaybetmem gerekirken sen beni kurtarmak için kendini feda ettin.
Sunghoon son cümlelerini söylerken gözü dolmuş ve cümlesini biridiğinde gülümsemiş gözünden bir damla yaş düşmüştü. Ardından Sunoo'nun da gözü dolmuştu.
Sunghoon:
Sonrasında hastanede uyandığında arkadaşlarını hatırladın ama beni hatırlayamadın sana sevgili olduğumuzu söylesemde saçmaladığımı söyliyerek beni odadan attırdın. bende arkadaşlarını söylememesi için ikna ettim.Sonrasında o zorba çocuğa naptığımı bir tek ben biliyorum.
Sunoo:
O hastanadeki kişi sen miydin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rain 'SunSun
FanfictionBuz pateninde her zaman birinci olan sunghoon, ve hep sunghoon birinci oluyor diye ona düşman olan sunoo. Ama sunghoon'un sunoo'dan gizlediği birşey var. 🀣•Texting & duz yazi 🀣•Aşırı yazım hatası içerir #1 sunsun #1 jaywon #2 heejake #2 engene #2...