Karanlık...

394 7 0
                                    

Yine saatin o berbat sesi.beni her sabah aynı gaddarlıkla uyandırmaya çalışıyor sanki bir gece önce o lanet olması saati ben 06:30'a kurmamışım gibi.her sabah onu alıp karşı duvara vurmak istiyor ve düşmanca bakıyorum. Offff Tanrı'm delirmiş olmalıyım kızım bu aptal bir saat attığın triplerse umrumda degil hadi kalk artık yoksa geç kalacaksın....
Nem kokusu her zamanki gibi yorgun uyanmama neden oluyor bu evi hiç sevmiyorum ama teyzem onun için hersey ahhh canım teyzem sen olmasan o sapık moruğa ve bu lanet olası
eve beş dk tahammül edemem.. Hava yine yağmurlu bir türlü ısınmayacak sanırım banyoya gidip işimi hızlıca halletmem lazım,daha ekmek alıp kahvaltıyı hazırlayacağım Tanrı'm hergün yaşamamın bir anlamı yokmuş gibi uyanıyorum aynı keder,aynı Sıkıntılar havalar bile bana inat olsun diye kaç haftadır kapalı Tanrı'm çok sıkıldım ve hergün ölüm duygusu daha cazip bir hal alıyor......

*Monaaaaa monaaaaa..lanet olsun kalkmadın mı daha. Kalk ve yiyecek birşeyler hazırla burası beş yıldızlı otelmi hadi oyalanma..

Bu adamdan nefret ediyorum neden ölmüyor sanki .. Imm tmm tmm enişte uyandım şimdi hemen hazırlarım.

*Teyze ben markete iniyorum ekmek alacağım birşey istiyormusun..
Yorgun ve Titrek bir sesle karşılık veriyor yok yavrum teşekkür ederim dikkat et .

Teyzem;
annem ve babam öldüğünden beri onun yanındaydım.elinden geldiğince beni korumaya,büyütmeye çalışı kendi çocuğu yoktu ve bana bir anne şefkati ile yaklaştı hep.. Zorda olsa üniversite kadar bir şekilde okumam için Kocası olacak gerizekalının ger türlü aşşağılamasına,küfürlerine,şiddetine maruz kalarak beni korudu ve onun sayesinde üniversite başlayabildim. Teyzem temizliğe gidiyor bir yandan Kocası "Hasan" olacak pisliğe bakıp bir yandanda benim okul masraflarımla uğraşıyordu. 1. Sınıfın sonlarındaydım Konservatuarı kazanmıştım "Hasan"benim okumamı istemiyor engel olmaya çalışıyorsada teyzem ben çalışıyorum sana bakıyorum ve istediğin hersey oluyor Mona'yı rahat bırak ben elinden geleni yapıyorum gerekirse daha çok çalışırım.. Ama o lanet olası Perşembe günü .. Teyzem..
Temizliğe Gittiği evde cam silerken dengesini yitirip düşmüştü. Ve kötürüm kalmıştı garip bir şekildeh vicdan azabı yaşıyor benim yüzümden olduğunu düşünerek kendimi kahrediyordum. Ben okulu bırakamazdım hem çalışıp hem de okumaya karar verdim ve okul çıkışı gece mesaisi yaptığım bir restoranta işe başladım.. Günde 2 saat uyku,dersler,teyzemin çaresizliği,Hasan allahım dayanılır gibi degil....

*İşte markete gelmiştim.. Market sahibi 55 yaşlarında gözlüklü pos bıyıkları olan tatlı bir adamdı.hergün aynı şeyleri soruyor,aynı Cevapları alıyor nasihat ediyor ve Kapıya yöneldiğim Sırada dur al şu çikolatayı sen seversin hadi Allah zihin açıklığı versin kendine dikkat et Evladım ortalık uğursuz kaynıyor :) çok tatlıydı hergün aynı şeyler olmasına karşın sıkılmadan tekrar etmek Hoşuma gidiyordu. Tebessüm ile marketten çıktım..

*Monaaaaa seni küçük sürtük nerede kaldın Açlıktan gebereceğim..
Bu adam bir gün beni katil edecek diye geçirdim içimden.. Geldim enişte hemen Hazırlıyorum ..

Karanlıktan gelen.... Bir mafya hikayesidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin