6. Bölüm

169 7 0
                                    

Korku... Bütün zerrelerimde hissediyordum artık. Dünden beri ne yapmak gerektiğini bu isten nasıl kurtulmam gerektiğini düşünüyor bir türlü bulamıyordum. Aslında teyzem olmasa belki Ölmeyi bile düşünürdüm ama o pislik herif teyzeme olmadık şeyler yapardı bunu  söylemişti zaten. Dünden beri hayalet gibiydim Hasan beni apar topar eve getirmiş olmadık birçok şey sıralamış ve defolup gitmişti. Artık Kafamı kaldırarak hiç bişey düşünecek halim kalmadı ağlamaktan neredeyse gözlerim isyan etmiş inadına göz yaşı akıtmıyordu. Banyoya girip uzun süre suyun altında düşündüm ağladım,ben ne yapacağım. Teyzem Odasında eski radyodan efkârlı bir türkü dinliyordu benim odama kadar sesi geliyor zaten boktan olan ruh halimin iyice içine ediyordu. Usulca teyzemin Odası'nın kapısına yaklaşıp ne yaptığına bakmak istedim belki Yarından sonra onu artık göremeyecektim. Teyzem yatağında gözleri kapalı yanağına süzülen bir damla yaşla türküye eşlik ediyordu.
" yalan dünya senden senden senden usandım.
Elden usandım
Yardan usandım
Candan usandım.. "
Yılların verdiği acılar teyzemin dudaklarından efkar olarak dökülüyor her bir kelime benim içime işliyordu.
Sildim göz yaşlarımı yanına yaklaşıp sanki son kez miş gibi bütün gücümle sarıldım..
Teyze Allah Şahit şu hayatta nefes almamın tek nedenisin. Ağlama teyzem,üzülme senin gözyaşlarına dayanamıyorum ki ben..
Teyzem başımı göğsüne yaslayıp ahh emanetim dedi ben sana layık olamadımki bilirim söylemezsin,bilirim ne dertlerle uğraşırsın ben kurban olurum sana kuzum benim.
Orada Öylece ne kadar kaldık ne kadar ağladık bilmiyorum taki içeri Hasan girip ooooo son günlerinizin acısınımı çıkarmaya başlamışsınız bile diyene kadar..
Kalkıp yüzüne tükürmek hatta mutfaktan bir Bıçak alıp delik deşik etmek istiyordum ama bu sadece içimi yiyip bitiren bir istek olarak kalmak zorundaydı.
Teyzem anlamaz gözlerle ne son günü ne diyorsun Hasan sen diye endişeyle bağırmaya başladı. Ben bişeyler uydurmak için düşünüyor ama hiç bişey bulamıyordum Hasan teyzeme yaklaşıp bağırma lan Allah'ın sakatı şimdi işlevi olmayan o bacaklarını götüne sokarım senin.. Ben yanına yaklaşıp onu kenara ittirirken uzak durması için öldürücü bakışlar atıyordum...
Hasan ikimize bikaç adım öteden bakıp vay bee bakalım Yarından sonra sensiz ne yapacak bu kötürüm teyzen bu arada şimdi seni alırdım ayağımın altına ama dua et adam altına alacağı kızın hasar görmüş olmasını istemiyor.
Sen ne iğrenç bir adamsın be Allah belanı versin pislik pezevenk bu kelimeler dilimden dökülürken bir adım yaklaşıp yüzüne tükürdüm.
Hasan önce Şarkın bir ifade ile bana sonra yüzünden  sildiği elindeki tükürüğüme sonra yine bana bakıp lan orusbu deyip bildiğin okkalı bir tokat indirdi ben Tokat'ın Şiddeti ile yere kapaklanırken Hasan gelip karnıma sert bir tekme attı. Artık iki büklüm kıvrılmış nefes dahi alamıyordum. Hayal meyal teyzemin ağlama yalvarma sesleri geliyor ama hiç bişeyi tam olarak idrak edemiyordum.
Gözlerimi açtığımda teyzemin ağlama sesi geliyordu ve kafamda hissettiğim bir el  teyzem yerde yanımda doğrulmuş ağlıyordu. Sanırım ben bayılınca kendini yataktan atmış elleri  ile sürünerek yanıma gelmişti. Teyzem bana bakıp uyandığım için şükredip Allah'a dua ederken bir yandan da duaların arasında ne olduğunu soruyor anlatmamı söylüyordu.
Yalan söylememin bir anlamı yoktu olup biteni anlattım hem ağlıyor hem anlatıyor hem küfürler savuruyordum. Teyzem asla izin vermeyeceğini engel olacagını hatta şuan onu bırakıp evden kaçıp gitmemi istedi ama yapamazdım onu bırakıp gidemezdim.
Teyze ben nasıl seni o canilerin eline bırakırım Adnan denilen adamın yanına gideceğim ama merak etme bir şekilde o adamdan yüklü bir miktarda para alıp senide alıp öyle ortalıktan kaybolacağız. Adam belli ki pis işlerle uğraşıyor ve çok parası var onun pisliği bizim kurtuluşumuz olacak ikimizde biraz sabretmeliyiz. Teyzemin ısrarlarını kulak ardı edip mutfağa yöneldim evde makarnadan başka bişey yok lanet olsun tencereye su koyup kaynamasını bekledim gerçekten kahvaltı bile yapmamıştık ben de teyzem de. Su kaynayınca makarnayı kırıp haşlanmasını beklerken telefonum çaldı ekrana baktığımda bilmediğim bir numaraydı.. Kim olabilir diye düşünürken telefon Israrla çalmaya devam ediyordu.
Alo
Ooo küçük hanım nihayet açabildi.
Kimsiniz
Adnan kara
Şeyy ben ne-nee oldu neden aradınız.
Adnan resmen diğer taraftan kükredi
Ne demek neden aradın lan.
Yarından sonra benimsin istediğim zaman ararım..  
Ben Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum içimi yine tarifsiz bir öfke kaplamıştı.
Söyleyecek söz bulamıyordum zaten gerek kalmadı Adnan devam etti; Yarın şu çalıştığın yere gidip oradan ayrılıyorsun, artık çalışmana gerek kalmayacak bu arada ben yeterince zaman tanıdım yarın akşam gelip seni alıyorum.
Ama ben demeye kalmadı telefonun suratıma Kapatılma sesini duymam bir oldu.
Az önceki açlık hissi tamamen gitmiş yerine büyük bir stres gelmişti. Teyzeme bişey çaktırmamaya çalışıp yemeğini önüne koydum.Bu gece son gecemdi bu evde aslında teyzemle..
Teyze
Efendim kuzum
Bu gece beraber uyuyalım mı
Oy tabi kuzumm tabi..
Bir kaç saat sonra işlerimi halledip teyzemin yanına uzadım ona sıkı sıkı sarılıp kokusunu içime çektim son gecemiz dedim içimden  son gecemiz teyzem...

Karanlıktan gelen.... Bir mafya hikayesidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin