Hersey daha karanlık

164 5 0
                                    

Çok tuhaf ve yorucu bir gündü. Eve
gidip derhal uyumak istiyordum. Eve yaklaştıkça içimde garip bir huzursuzluk belirdi. Ben tam Anahtarı kapıyı açmak için çıkarmıştım ki kapı aniden açıldı ve içeriden tanımadığım iki adam çıktı bir anda ve Hasan korkmuş bir ifade ile onların iki adım gerisindeydi. Adamlar bana yüzlerinde igrenç ifade ile sırıtırken,
Hasan işte mona yani karımın yiğeni bu dedi. Ben ne oluyor demeye kalmadan Hasan kolumdan tutup aptal gibi dikilme içeri gir ben birkaç saate gelecegim diyerek evden çıktı. Ben korkuyla teyzemin yanına koşarken ona bişey Yaptılar mi endişesi yaşıyordum. Teyzemin odasına girip uyuduğunu görünce azda olsa rahatladım ve odadan çıktım. Çok yorgundum ve uyumak istiyordum.
Sabah yine erkenden Kalkıp hazırlandım o kadar yorucu günler yaşıyordum ki ne Kıyafetlerime nede saçlarıma uzun süreler harcayacak Zaman'ım olmuyordu. Lacivert kot pantolun üzerine salaş bir tişört giyip saçlarımı toparladım Hasan hala gelmemişti teyzemin kahvaltısını koyup tam odadan çıkarken Hasan'ı Karşımda görünce istemsiz irkildim. Bugün okula gitmiyorsun işimiz var derken ben ne saçmalıyosun dercesine yüzüne bakıyordum. Dün gördüğün adamlar varya haaa iste bugün onların kim olduğunu öğreneceksin o yüzden birazdan çıkacağız dedi ben itiraz etsemde sadece canımın acımasıyla  kaldım ve  el mecbur tıpış tıpış bu şerefsizin peşine takıldım.
bu itin taksi tutmasıda beni şaşırtmıştı hayatta kârı olmadan para çıkmazdı cebinden.arabaya bindiğimizde kulağıma eğilip  biraz daha kadın gibi görünemezmiydin küçük kaltak şu haline bak diyerek sinir kat sayımın  tavan yapmasına sebep oldu. Aklından ne geçiyor bu adamın.

Arabanın Büyük bir evin önünde durması ile düşüncelerinden sıyrıldım kapıda iki tane koruma Önümüze dikilirken Hasan kulaklarına bişey söyleyince adamlar sırıtıp yol verdiler . Kapıya doğru ilerlerken karşılaştığımız her adam biraz daha gerilmeme neden oluyordu ve garip bıyıkları olan irice bir adama Hasan Adnan bey bizi bekliyor Hasan derseniz 'deyince adam biliyorum takip edin diyerek yürümeye başladı. kahverengi büyük bir kapının önüne geldiğimizde adam kapıyı çalıp "abi" beklediğin kişiler geldi diyerek içeri girmemizi sağladı. Insana korku veren bir dekorasyonu vardı odanın ama Adnan denilen adam dekorasyondan daha korkunçtu. Uzun boylu 45 yaşlarında iri yapılı kaşının bir kenarında çizik bulunan kirli sakallı çok korkunç bi adamdı bize bakıp ooo Hasan otur bakalım ,küçük hanım sende otur derken ayağı kalkmıştı. Beni baştan aşşağı dudağının kenarını havaya kaldırarak pislik bir sırıtışla süzerken Hasana dönüp tahminimden çok çok daha güzelmiş bu küçük kız dedi. Hasanın abi ben söylemiştim değil mi? umarım sende hak vermişsindir. bu güzelliğin karşısında taktir edersinki senden istediğim çok küçük bir miktar bence dedi sırıtarak. Ben şok olmuş bir şekilde onları izlerken şaşkınlıktan tepki veremiyordum bir anda bütün gücü mü toparlayıp ne oluyor burada bu adam kim enişte diyebildim. Sesim korkudan titrerken gözlerim dolmaya başlamıştı.
Adam sırıtarak korkma güzelim Hasan enişten senden çok bahsetti onun bana bir miktar borcu var tam canını alacakken onu sen kurtardın senin Karşılığında borcunu sileceğim gibi iyide para vereceğim sende tahmin edersinki bunun karşılığınıda sen ödemek zorundasın.. Ben ayağı Kalkıp ne saçmalıyorsunuz siz asla böyle bişey olmayacak bu pisliğin gebermesi umrumda degil gebertin ben asla senin gibi bi adam için böyle pisliklere boyun eğmem gitmek istiyorum,hemen dedim. Hasan hışımla yerinden Kalkıp bana şiddetli bir tokat savurdu ben koltuğun üzerine Düşerken ağlamaya başlamıştım bile adam Hasan'ın boynundan tutup o artık benim bir daha elini sürersen o elini kıçına sorarım dedi. Bana dönerek sen de merak etme seni altıma aldığımda itaat etmeyi öğreteceğim dedi tehditkâr bir sesle korkuyordum bu pislik beni resmen satmıştı. Asla dedim kendimi Öldürürüm asla izin vermen burada olanlar tamamen saçmalık. Adnan bana bakarak sen beni tanımıyorsun kızım ölerek kurtulacağınımı sanıyorsun teyzene neler yaparım aklın alıyor mu dedi bir yandan saçlarımı çekiyor diğer yandan resmen konuşurken kulağımı ıslatıyordu. Midem bulanıyor ne söylemem gerektiğini bilmiyordum tek istediğim biran önce buradan çıkmaktı.. Ağlayarak tamam dedim ama nolur bir kaç gün müsade edin teyzemle son birkaç gün geçireyim derken ağlıyordum.Adnan sırıtarak tamam bakalım ama en ufak bir yanlışında olacakları düşünmek bile istemezsin. Iki gün mühlet iki gün sonra seni almaya gelecegim dedi. Korkuyla başımı salladım ayağı Kalkıp çıkmak için hamle yapmıştım ki adam kolumu sert bir şekilde tutarak Hasana sen dışarıda bekle mona ile iki dk yalnız bırak dedi yine o iğrenç sırıtışını yüzüne yayarken. Hasan çıktı adam beni kendine yaklaştırarak küçük hanım gitmeden benim olana dokunmak istiyorum dedi ben ağlayarak yalvarırken o dudaklarıma odaklanmıştı bile ben korkuyla Kafamı yana çevirirken o boynuna o iğrenç dudaklarını yapıştırdı bana o kadar sıkı sarıldıki nefes anlamıyordum boynumu ıslatıyor ve iğrenç initiler çıkarıyordu. Ben kolları arasında 2 büklüm kıvranıp kurtulmaya çalışıyordum etkili olmadığı gibi onu dahada keyiflendiriyordu bu durum . O kadar çok bağırıp ağlıyordum ki sert bi şekilde çenemi tutup yüzüne bakmaya zorladı nefesini yüzümde hissediyordum bana istesem seni şuracıkta beceririm ama sana iki günlük af tanıyorum. Iki gün sonra inan bana doğmamış olmayı dileyeceksin dedi gülerek ve benden ayrıldı. Koşar adım odadan çıktım deli gibi ağlıyor ve bu işten nasıl kurtulacağımı düşünüyordum. Kaçamazdım kaçarsam hem beni hemen bulurlar hemde teyzeme zarar verebilirlerdi. Iki gün... Ağlıyordum Allahım bu nasıl bir kabus ben ne yapacagım....

Karanlıktan gelen.... Bir mafya hikayesidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin