Sakura şafakla birlikte gerinerek ve esneyerek kalktı. Bugün bir düğündü ve geç kalmayı göze alamazdı.
Sakura'nın kız kardeşi gibi gördüğü kuzeni İzumi, bugün Itachi Uchiha ile evlenecekti. Düğün, kendi çapında aylardır konuşulan konuydu. Uchiha ailesi nam salmış bir aileydi sonuç olarak. İzumi bitkin bir halde terliklerini aradı ve kahve yapmak için merdivenlerden aşağı indi.
Sakura Haruno 23, İzumi 28 yaşındaydı. İzumi, oradaki en büyük üniversitesinden japon dili ve edebiyatı bölümünden mezundu. Sakura, İzumi'ye bağlıydı. O da en az onun kadar çalışkandı ve idealleri vardı. Tıp fakültesi son sınıf öğrencisiydi şuan da. Ama İzumi ona her zaman amansız bir edebiyat aşkı aşılamıştı. Çok fazla tiyatroya gitmiş hatta lise yıllarında İzumi ablası sayesinde çok başarılı oyunculuk sergilemişti.
Aynı şekilde Uchiha İzumi'nin nişanlısı olan Uchiha İtachi'de idealist bir adamdı.
Uchiha Şirketi. Hukuk işinde de büyüklerdi. Fugaku Uchiha'nın en büyüğü Itachi Uchiha olan iki oğlu vardı. Itachi'yi büronun başı olarak getirmişti, ancak küçük oğlunu çoğunlukla görmezden geldi. İzumi'nin ailede Uchiha olmanın verdiği yetki ile daha da birleşmeyi düşünüyorlardı. Bu evlilikte iki ailenin çıkar ilişkisi içinde önemliydi.
Ama yakında onlarla akraba olacağı gerçeğine rağmen, Sakura Uchiha'larla fazla zaman geçirmemişti. Itachi'yi bir ya da iki kez görmüştü ama o kadardı. Gerçeği söylemek gerekirse, Uchihaları pek umursamıyordu. Neredeyse istediği her şeyi ona tatmin eden bilim dergilerini daha çok seviyordu.
Sakura elinde iki fincan kahveyle merdivenlerden çıkarken şu anda dizüstü bilgisayarı aklındaki son şeydi. Bir santim kalınlığındaki halıyı aşağı indirdi ve bir kapıyı çaldı. Esneyerek İzumi'nin yanan pembe odasına girdi.
"Ne zaman g-giyineceksin?" Sakura esnedi. İzumi kahvesinden bir yudum aldı ve omuz silkti.
"Dün geceki provadan sonra elbiseyi kilisede unuttum. Onu kirletmek istemiyorum, o yüzden orada üstümü değiştireceğim."
"Evet, nedimemin elbisesini de orada bıraktım," diye sırıttı Sakura. "Büyük beyinler aynı şekilde düşünür, ha?"
Hala omuz silkiyordu. "Sanırım. Hey, saat kaç?"
Sakura komodinin üzerindeki dijital saati kontrol etti. "Saat 8:00."
Düğün dokuzdaydı.
"Tanrım!" dedi İzumi, örtüleri atarak. "Oraya gitsen iyi olur!"
"Gelmiyor musun?" Sakura şaşırarak sordu. İzumi gülümsedi.
"Duş almam ve saçımı yapmam gerekiyor. Sonra gelirim. Sen devam et."
Sakura bir kot pantolon ve bir polo giydi ve aşağı koştu. Arabada saçını taradı, rujunu kontrol etti ve anahtarı kontağa soktu. Küçük kırmızı arabası garaj yolundan çıkarken bir perde açıldı. Ve İzumi gülümsedi.
-Uchiha Malikanesi-
Sasuke'nin alarmı 7:30'da çaldı. Kapatan düğmeye bastı ve yuvarlandı. Dalgalanan perdelerin arasından gün ışığı süzülüyordu. Sasuke hangi gün olduğunu hatırlamaya çalışırken gözlerini kırpıştırdı.
Ah evet, abisinin düğünü.
Sasuke yataktan fırladı ve dolabına koştu, masasının üzerinde hâlâ güçle uğuldayan bilgisayarın yanından geçti. Masa üstünde kitaplar ile doluydu. Yeni gelen bir ağır ceza dosyasına bakmakla meşguldü.
Sasuke yirmi beş yaşındaydı, bugün Itachi'den beş yaş küçüktü. Itachi'nin kendisi otuz yaşındaydı.
Sasuke duşa girdi ve sıcak suyun alnına çarpmasına ve onu uyandırmasına izin verdi. Fırçalanmış smokinini isteksizce üzerine çektikten sonra Itachi'nin yatak odasının kapısını çaldı.
"Hey, Itachi? Kalktın mı?"
Itachi dışarı baktığında kapı biraz açıldı.
"Ah, sensin küçük kardeşim."
Sasuke homurdandı. "Saat 8:00, gidelim. Dokuzda orada olmamız gerekecek."
Itachi kapıyı kapattı. "Bensiz devam et küçük kardeş. Henüz hazır değilim."
"08:15'ten sonra evden çıkmış ol!" Sasuke kapıdan bağırdı. Döndü ve arabanın oturduğu garaja indi. Araba gürleyerek uzaklaşırken memnun bir mırıltı ile çalıştı.
AYYY İLK BÖLÜM NASILLL???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong marriage | sasusaku ✓
Fanfiction1 Eylül sabahı asıl evlenmesi gereken kişiler İzumi Uchiha ve İtachi Uchiha iken "anlam verilemeyen" bir karışıklık sonucu İzumi'nin kardeşi olarak gördüğü kuzeni Haruno Sakura ile İtachi Uchiha'nın kardeşi Sasuke Uchiha kendisini evlilik yemini ede...