Sakura bölme kapısını sertçe kapattı, kapağı kapattı ve oturdu. Yeşil gözlerinde yaşlar dolmuştu. Küçük bir cep telefonu bulmak için çantasını karıştırdı. Rehberde hızla gezindi ve bir numara seçti. Kahretsin en berbat günüydü bugün.
"Alo?" ses kadınsı ve arkadaş canlısıydı.
"Hey, H-Hinata," diye hıçkırdı Sakura. Hinata'nın sesi anında endişe notu aldı. "Ne oldu, Sakura-chan? Düğün nasıldı?"
"Hinata..."
"Noldu Sakura-chan?"
"Onun yerine ben evlendim!"
"Ha? Pardon! Ne demek sen evlendin!" Hinata duyduğu şey karşısından ufak çaplı bir şok yaşamıştı. Kuzeninin düğününde nasıl Sakura'nın evlenmiş olduğunu tahmin etmesi zordu tabii.
"Evlendim işte" diye hıçkırdı Sakura. "İzumi gelmedi ve benim o olduğumu düşündüler, bu yüzden beni onunla evlendirdiler!"
"Ne!" Hinata şok üstüne şok yaşıyordu şuan da. "Kuzeninin kocası olacak adamla mı evlendin yani!?"
"Hayır!" Sakura yutkundu. "K-kardeşi Sasuke... Onunla evlendim."
"Ne!? Kardeşiyle evlendin!? Nasıl oldu bu? Şaka bu değil mi?"
Sakura yutkunarak "İtachi'ye çok benziyor..." dedi. "Yani karışıklık oldu işte..."Sakura ağlamayı durdurmaya çalıştı ama gözyaşları akmayı bırakmadı. Ne yapacağını bilemez bir haldeydi.
"Ve ben ne yapacağımı bilmiyorum!" diye ağlamaya devam etti.
"Peki, neredesin?" diye sordu Hinata. Sakura kendini toparlamaya çalıştı.
"İzumilerin önceden ayarladığı bir restoranın banyosundayım, dışarı çıkıp yeni kocamla tanışabilmek için ağlamayı kesmeye çalışıyorum."
"Peki ya İzumi ve Itachi?" Hinata'nın duyarlılığı devreye giriyordu. "Şimdi neredeler?"
Sakura "Sasuke ve ben sertifikayı onların adına imzaladık," dedi. Hinata'ya az önce olanlarla ilgili hızlı ve özlü bir açıklama yapmaya devam etti.
"Şey, Sakura, ilk şey, hala evlisin mantıken..." dedi Hinata nazikçe. "Yüzüklerin ve sertifikan gitmiş olabilir ama onu hastalıkta, sağlıkta, yoksullukta ve o şey ne derse desin onu sevmeye yemin ettin."
"Girişte kimlikleri verdiğimiz için artık resmi olarakta evliyiz! Lanet olsun!"
"Sakura-chan sakin ol! Onu sevmeye yemin ettin o resmi protokol bu kadar önemli değil."
"Ama... ama onu sevmiyorum!" Sakura ağlamaya devam etti.
"Zor olan bu işte." dedi Hinata.
"Bu çok garip... Bir adamla evliyim ve değilmişim gibi davranıyorum ve evlenmesi gereken çift evlenmedi ve onlar da evleniyorlarmış gibi davranıyorlar!" Sakura yutkundu.
"Ne kadar garip olursa olsun, hala evlisin." dedi Hinata kararlı bir şekilde. "İnkar edebilirsiniz ama gerçek bu. Ama artık aranızda hukuki bir bağ daha oluşmadığına göre, nöbetçi mahkemeye gidip boşanmanız daha kolay olur. Ama bu işleri bilmiyorum sadece filmlerde böyle ilerliyor diye biliyorum."
"Yani ayrılmak gibi mi?"
"Evet, ama ikiniz de kabul etmelisiniz. Onu tek başına bırakamazsın." dedi Hinata. "Ama ben evlilik danışmanı değilim. Gördüğüm kadarıyla durum bu. Kalbinin sana doğru söylediğini yap, Sakura. Gelip seni almamı ister misin?"
"Hayır," dedi Sakura yumuşak bir sesle. "Yine de teşekkür ederim Hinata. Seni sonra ararım." Ve kapattı.
Sakura ağlamaya devam ederken tuvaletin kapısı çalınmaya başlamıştı. Kaşlarını hafifçe çattı.
"Evet?"
"Pembe orada mısın? Bir sorun var mı?"
Tanrım Sasuke miydi o? Sakura'yı merak edip kızlar tuvaletine kadar gelmiş miydi yani?
Sakura tuvaletin kapısını açıp Sasuke'ye baktı. Sasuke rahatlıkla az önce onun ağladığını anlayabiliyordu. Buna üzülmüştü.
"Neden ağladın?" diye bir soru sorarak ahmaklık ettiğinin farkında değildi.
"Acaba neden ağladım Bay Uchiha tahmin edin!" Sakura aniden sinirlenip bağırmaya başladı. Ağlamayı durdurmak için öfkesini alevlendirmişti.
"Tanrım sadece karışıklıkta bir sorun olmasın diye İzumi yerine imza attım ve sonuç bu mu gerçekten!"
"Bağırmayı kes!"
Sakura gelin zannedildiği için yapılan topuzu bozarken yanlışlıkla evlendiği adama yaklaştı ve topuzun tutturulduğu iğneyi ona doğrulttu.
"Bana bak benimle kibarca konuş yoksa..."
Sasuke kaşlarını gayrihtiyari çatmış bir şekilde elleri cebinde yanlışlıkla evlendiği karısına birkaç adım daha yaklaşırken ciddiyetini korudu.
"Yoksa ne olur Sakura Uchiha?"
Kızgın Sakura AAAA
Başım ağrıyor baş ağrısına iyi gelecek şeyler biliyor musunuz ayrıca???
Bu kitaba bölüm yazmak çok zor bir de neden acaba?
Neyse çok konuştum iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong marriage | sasusaku ✓
Fanfiction1 Eylül sabahı asıl evlenmesi gereken kişiler İzumi Uchiha ve İtachi Uchiha iken "anlam verilemeyen" bir karışıklık sonucu İzumi'nin kardeşi olarak gördüğü kuzeni Haruno Sakura ile İtachi Uchiha'nın kardeşi Sasuke Uchiha kendisini evlilik yemini ede...