17 • yok olma

488 47 70
                                    

"Nerede kaldı bunlar ya?"

Naruto oturduğu koltukta ayaklarını sallandıra sallandıra otururken serumu yeni bitmiş olan Hinata ise kolundaki iğne ile uzanıyordu. Naruto'nun bu çocuksu tavrı ona tatlı gelmeye başlamıştı.

"Karı kocalar gerçi istedikleri kadar geç kalsınlar." deyiverdi kendi söylediğine Naruto. Hinata ise güldü buna. "Kırk yıl düşünsem Sakura'nın kocası ile böyle tanışacağı aklıma gelmezdi."

"Benim de bu eşeğin kırk yıl düşünsem karısının yanında bu kadar kibar olacağı aklıma gelmezdi."

Hinata koyu renk kaşlarını çattı.

"Normal de nasıl birisi ki Sasuke?"

Naruto güldü ve iki elini de ensesinde birleştirip anlatmaya başladı.

"Kaba ve anlayışsız bir adam. Tamam o kadar da kötü değil ama genel mizacı böyle. Benim gibi harika mükemmel kibar ve nazik birisi değil tabii ki." Naruto'nun böyle alttan alta kendini övmesi Hinatanın gülmesine sebep oldu. "Aa neyse konumuz harika ben değil... Bir kız vardı Sasuke'nin peşinden koşan ama öyle böyle değil kıza o kadar kaba davranıyordu ki... Ama bir nebze hak ediyordu. Yani öyle kadınlara ayrı bir kibarlığı yoktur. Her zaman kendi halinde soğuk birisi. Erkeklere karşı da öyle. Nasıl hala benim gibi mükemmel birisinin böyle bir en yakın arkadaşı var bilemiyorum..."

Hinata gülümsedi ve araya girdi. "Sakura'ya değer veriyor olabilir mi?" Naruto dudaklarını yamulttu düşünür gibi yaparak: "Bilmem ama bir şey olduğu kesin. Kibar davranıyor... Hemde çok gereksiz kibar..."

"Sakura evlenir evlenmez beni aramıştı. Ağlıyordu hemde..." Hayıflı bir iç çekiş bıraktı sonra Hinata. "Ama şuan mutlu. Korkmuştum en başında Sakura gerçekten kötü hissediyor mu diye ama sonradan rahat olduğunu anladım. Çünkü Sakura'yı çocukluktan beri tanıyorum ve o istemediği birisi olsaydı şimdiye boşanmayı bırak böyle bir hastane ortamında bile bir araya gelmezdi."

Naruto oturduğu yerde doğruldu. Genç kadına kocaman bir gülümseme sundu. "Bunlar olmuş o zaman." Hinata'da gülerek kafasını salladı. "Olmuş çoktan..."

İkisi de yakın arkadaşlarının evliliklerinin dedikodusunu yaparken birden bire Naruto'nun telefonuna mesaj bildirimi gelmişti. Sehpanın üstündeki telefonu alıp baktığında bildirim Sasuke'dendi.

Naruto kaşlarını çatmış ve kendi kendine söylenmeye başlamıştı.

"Ne sikim yapıyorsun seni tavuk kafalı?"

Ayağa kalkıp pencereden otoparka bakarken kuzgun adamı gördü Naruto. Arabasına binmiş ve onu arayan Narutonun telefonuna cevap vermiyordu. Naruto bunun intikamını alacaktı kesinlikle ama başka zamana.

Hinata meraklı bir şekilde Naruto'yu izlerken içeri birden Sakura girdi. Nefes nefese kalmıştı.

"Sasuke'yi gördünüz mü?"

Naruto açılan kapıyla birlikte kendi etrafında dönerken Sakura'ya baktı.

"Gitti... İşi çıkmış beyefendinin..."

Sakura yüzünü buruşturup sinirle sağ ayağını yere verdi. Topuklu ayakkabısı canını yakmıştı bir nebze. Hinata hâlâ hiçbir şey anlamamış gibi etrafa bakınırken yavru kuş mırıltısı tadındaki sesi ile; "Neden gitti ki?" diye sordu.

Bu sorunun cevabını Naruto'da bilmiyordu. Bilen tek kişi Sakuraydı. Çünkü gitme sebebi ta kendisiydi.

"Bilmiyorum..." diye geçiştirdi sadece Sakura. Bildiği halde...

Sakura daha fazla dikkat çekmemek için Hinatanın bitmiş serumuna yöneldi. "Getir çıkartayım Hinata..." Hinata kolunu Sakuraya uzatırken Naruto birden bağırdı. "Dur! Hemşire çıkartmalı şimdi bir şey falan olur!"

"Ben de doktorum Naruto çıkartabilirim merak etme..."

Masanın üstündeki alkolden biraz Hinatanın kolundaki bandaja sıkıp iğneyi çekip çıkardı kolundan. Hemen bir tane alkollü pamuk koyarak morarmaması için sıkıca bastırdı.

Naruto sanki Sakura atom parçalıyormuş gibi onu izliyordu. Büyülenmiş gibiydi bir nevi.

"Bizim Sasuke'nin karısı da yetenekliymiş..." dedi kendi kendine. Bu deyişi Sakura duymuştu elbette. Hinata ise Naruto'yu doğrular nitelikte; "Kesinlikle, Sasuke bu konu da çok şanslı..." dedi. Sakura kızarmaya başlamıştı. Bir nebze de gözleri yaşarmaya...

"Naruto sen Sasuke'nin yanına git istersen belki önemli bir şey vardır. Çok acele çıktı endişelendim biraz..." diyip hemen Sasuke'nin peşine takmaya çalıştı Naruto'yu, Sakura.

"Ama Hinata ne olacak?"

"Sakura yanımda Naruto endişe etmene gerek yok..."

Naruto her ne kadar içine sinmese de bu teklifi kabul etti. Kızlara veda ettikten sonra kapıdan çıkacağı sırada Sakura tekrar seslendi.

"Aa Naruto, Sasuke'den haber alırsan bana söyler misin?"

Naruto kafasını sallayarak kabul etti dediğini ama aklına bir sürü soru gelmişti. Ama ne soracak zamanı ne de cevaplayacak birileri vardı...

 Ama ne soracak zamanı ne de cevaplayacak birileri vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zorla bölüm yazdım. Silah zoru ile...

wrong marriage | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin