7 • dans

742 66 95
                                    

"Domates çorbana tükürürüm!"

Kuzgun adam şok geçirmişçesine baktı. Tanrım bu kadın ne diyordu böyle!

"Domates çorbamdan ne istiyorsun Pembe?"

Sakura daha çok sinirlenip gözlerinden alev çıkarmışçasına bağırmaya başladı.

"Bana Pembe demeyi kes seni tuvak poposu saçlı!"

"Sen kime tavuk poposu saçlı doğrsun?"

Onların bu tartışmalarını bölen kadınlar tuvaletine girişinde bekleyen başka bir kadındı. Şuan da tuvalette bir gelin ve damadın kadınlar tuvaletinde kavga ediyor olması günlük aksiyonuna yeterdi sanırsa. Sasuke özür dileyerek karısının kolundan tutup masaya geri götürdü.

Onlar tartışırken çoktan yemekleri gelmişti ve masa dekore edilmişti. Sasuke, pembe saçlı kadının biraz üstüne gittiğini düşünüp iyi olup olmadığını sormak istemişti. Az önce tuvaletteyken gözleri kızarıktı ve şuanda da tabakla oynuyordu. Belki de yemeği beğenmemişti?

"İyi misin?"

Sakura şaşırmış görünüyordu. "Evet ben iyiyim." Tabağı itti. "Aslında aç değilim ama..."

Sasuke başını salladı. "Tadı talaş gibi, değil mi?"

"Evet." Birkaç dakika daha sessiz kaldılar. Güneş batmıştı ve restoran mumlar ve aydınlatmayla loş bir şekilde aydınlatılmıştı. Canlı bir caz grubu yumuşak bir vals çalıyordu. Sasuke ayağa kalktı ve Sakura'ya elini uzattı.

"Dans etmek ister misin?"

Sakura ona alaycı bir şekilde baktı. Bu tuvuk poposu saçlı dediği adam şuan onu dansa kaldırıyordu. Bu biraz tuhaf hissettirmişti.

Sasuke omuz silkti. "Sen gelinlik giyiyorum, ben smokin. İnsanlar bizden aşkla davranmamızı bekliyor."
Sakura başını salladı. "Ah, tamam!.."

Dans pistinde kimse yoktu. Parke zeminden yumuşak ışıklar parıldıyordu. Sasuke, Sakura'nın elini tuttu ve diğer kolunu onun beline doladı. Diğer kolunu onun omzuna koydu. Birlikte ileri geri sallandılar.

"Bugün için üzgünüm." Sasuke'nin özrü bir fısıltıdan biraz daha fazlasıydı. Sakura başını salladı. Kızıl-pembe saçları yanağını okşadı.

"Senin suçun değil Sasuke." Adını ilk kez söylüyordu. Adını ilk defa pembe saçlı kadından duymak kalbinde bir çarpıntıya yol açmıştı. Dudaklarından çınladı. Sasuke bunu görmezden gelmek için savaştı.

"Saçların bu ışıkta çok güzel görünüyor." Söylemek için bir yer miydi bunu diye düşündü Sasuke.

Sakura beklenmedik iltifat karşısında güldü. "Gün ışığında çirkin."

"Bir şey soracağım..." dedi Sasuke, onu daha sıkı çekerek. "Kuzeninle nasıl bu kadar yakınsın? "

Sakura kızardı. "Ailelerimiz biraz boş bırakan insanlar oldu hep bizi. İzumi okul zamanında bana çok yardımcı olmuştu. Doktor olmam da büyük etkisi var. Çok şey borçluyum ona."

"Demek doktorsun?" Sasuke farkında olmadan dışarı çıktı.

"Hmhm..."

"Hm." Sasuke dudaklarını onun saçlarına bastırdı. "Vanilya gibi kokuyorsun."

Sakura öfkeliydi. "Hiçte bile!" dedi uzaklaşırken. O tepki veremeden Sasuke dudaklarını yakaladı! Sakura bir kez daha onun kavrayışında ve bakışlarında kendini çaresiz buldu. Sasuke kısa süre sonra çekildi.

"Tadı da vanilya gibi." diye sırıttı. Sakura kızardığını hissetti. Bu adam cidden ne yapıyordu.

"Kaç yaşındasın?" diye sordu Sakura az önceki öpücük detayını atlamak için. Sasuke yavaş danslarıyla onu tekrar yakaladı.

"Yirmi beş yaşındayım," diye nefes aldı. "Ve sen?"

Sakura utangaç bir şekilde gülümsedi. "Bir erkeğe asla yaşını söylememek gerekir. Bu bir kadının sırrıdır."

Sasuke kaşlarını çattı. "Ha?"

Ondan gelmek kulağa o kadar tuhaf geliyordu ki Sakura güldü.

"İzumi'den beş yaş küçüğüm."

"Yirmi üç..." Sasuke onu tekrar kendine çekti ama Sakura geri çekildi.

"Gitme zamanımız geldi bence." dedi sessizce. Gerçekten de saat gece yarısını vuruyordu. Restoran oldukça doluydu, ama çok bastırılmış.

Eve dönüş yolculuğu da bir o kadar sessizdi. Sasuke bir tarafa, Sakura diğer tarafa oturdu. İkisi de bir şey söylemedi. Sasuke, sürücüyü Haruno'nun evinden bir blok ötede durdurdu.

Limuzin kükreyerek uzaklaşırken gelin ve damat dışarı çıktı.

"Seni eve bırakmamı ister misin?" Sasuke sessizce sordu. Sakura başını salladı.

"Gerek yok. Kendim rahat bir şekilde gidebilirim." Gitmek için döndü ama Sasuke onun elini tuttu.

"Unutma, bir şeye ihtiyacın olursa, her zaman bir telefon kadar uzağındayım."

Sakura uzaklaşırken başını salladı ve gülümsedi. "Bunu hatırlayacağım."

Sasuke onun eve girmesini izledi, o içeri girerken ay ışığında hayal kırıklığına uğramış bir gelinin hayaleti gibi görünüyordu. Sonra döndü ve elleri smokininin ceplerine sıkışmış, zor adımlarla eve gitti.

 Sonra döndü ve elleri smokininin ceplerine sıkışmış, zor adımlarla eve gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm nasıldı???

Yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.

wrong marriage | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin