8 • çifte randevu

712 58 60
                                    

Sonraki birkaç hafta Sakura için bir boşluk gibiydi. Izumi ve Itachi adını dahi hatırlamadığı bir ülkeye balayına gitmişlerdi. Izumi ona ikisinin balayındayken bir sürü resim gönderiyordu. En azından kuzeninin mutlu olmasına sevinmişti. Ama kendisi hâlâ Sasuke ile evlilik sorununu çözememişti.

Parmağına taktığı yüzük gitmiş olsa da, Sakura hala onu takmış gibi hissediyordu. Yanakları, kendisine ait olmaması gereken bir düğünde tanımadığı bir adam tarafından alınan ilk öpücüğünün anısıyla kızarırdı. Üstüne üstlük aynı gece bir kez daha öpüşmelerini de atlamamak lazımdı. Hâlâ evli olduğuna inanıp inanmama konusunda kendi ile tartışıyordu.

Hinata sırrı biliyordu ve onu sadakatle koruyacağına söz vermişti. Sakura, birinin öğreneceğinden korkmuyordu. Ama yine de onu çıldırtmakla tehdit ederek aklının bir köşesinde dırdır etti.

Sasuke'nin de sorunları vardı. Bir kızı gördüğünde veya iş için bir şey istemek her telefonu açtığında, Sakura'nın vanilya tadına sahip olduğunu açıkladıktan hemen sonra kollarında dans ederken kızardığını hatırlıyordu. Ve telefonu beşiğine geri takardı. Kendisi de kullanmadığı yıllık tatilini bu balayı(!) döneminde kullanmayı tercih etti.

Sasuke ona ne olduğunu bilmiyordu. Tanrı aşkına, pembeden nefret ederdi. Izumi hakkındaki izlenimleri hiç de iyi değildi. Aslında, ağabeyinden ve karısından sebep oldukları onca beladan dolayı nefret ettiğini düşünmeye başlamıştı. Ama ne zaman Sakura'yı düşünse, bu durumdan kurtuluyordu.

Sasuke yatağında sırtüstü uzanmış tavana bakıyordu. Elleri başının altına dayamıştı, gün ışığı kalın perdelerdeki bir aralıktan içeri giriyordu. Bilgisayarı bir süredir açık değildi. Arada Sakura'dan beklediği mesajları sonuçsuz bir şekilde kontrol etmek dışında onu kullanmak için hiçbir motivasyonu yoktu...

Birbirlerine numaralarını vermişlerdi üstüne üstlük İtachi'den de numrasını her ihtimale karşı almıştı.

"Ya ona bir şey olduysa." diye mırıldandı.

Ama hayır, sonuç olarak bir tıpçıydı ve kendine bir şey olduğu zaman bakabileceğini tahmin etti. Hem olsaydı şimdiye trilyonlarca kez hastanelerden; "Karınız Sakura Uchiha..." diye başlayan aramalardan mutlaka en az bir tane gelirdi.

Sasuke'nin zihni bir kararsızlık girdabı içinde döndü. Sonra bir ses duydu.

"Sasuke! Neji seni arıyormuş acil telefona bakmanı rica ediyor!" annesi Mikoto, merdivenlerden yukarı bağırdı.

"Tamam." Sasuke lanet ederek telefonundan on dört çağrı bırakan Neji'yi aradı.

"Ne var?"

"Hey, Sasuke,"

"Noldu, bu arama telaşının sebebi nedir?"

"Tenten ve ben bir çift olarak ikinci yıl dönümümüzü kutlamak için bir randevu planlıyoruz. Şu yeni karınla yada başka bir kız bulup bizimle çifte çıkmak ister misin?"

Sasuke düşündü. Alttaki imayı anlamış bir şekilde derin bir nefes aldı ve sakin kalmaya çalıştı. 

Neji onun yaşındaydı, Tenten bir yaş küçüktü.

"Tabii neden olmasın?"

O ve Neji konuşmayı bitirdikten sonra Sasuke rehbere gitti. Ne yapması gerektiğini çok iyi biliyordu.

Sakura dizüstü bilgisayarında, en sevdiği animenin oyunlarından birisini oynarken telefonu çaldı. Ona belirli bir Uchiha'yı en çok hatırlatan karakteri tamamlamayı yeni bitirmişti oysaki...

Telefondaki mesaja baktı ve kaşlarını çattı. Sasuke mesaj atmıştı.

Sasuke: müsait misin?

Sakura'nın parmakları klavyeyi okşadı ve birkaç saniye sonra cevap verdi.

Sakura: hm gibi gibi

neden?

Sasuke: gibi gibi derken?

Sakura: yeni bir oyun karakteri yaratmanın tam ortasındayım

Sasuke gülümsedi.

Sasuke: anladım karakteri yaratınca bana da göstermeni isterim

her neyse sana kısa bir teklifim olacaktı sadece

Sıçış

Sakura saatlerdir Uchiha çocuğuna benzer bir karakter yaratmaya çalışıyordu ve şuan o çocuk kendisinin simülasyon hâlini görmek istiyordu. Harika. Bunu geliştirebilirdi şimdilik.

Sakura: teklifini dinliyorum

Sasuke: benimle alışveriş merkezine gelip film izlemek ister misin? arkadaşlarımla çifte randevusu ve yanımda bir kadının götürmem lazım. etik açıdan seni götürmem daha uygun.

Etik açı? Ne zamandan beri Sasuke Uchiha etik kurallara uyar oldu?

"Senin sorunun ne Sakura?" diye mırıldandı. "Sadece hayır diyeceksin.."

Parmakları dört harf yazdı ve Sakura telefonu kapattı.

Sakura: evet

Sasuke şaşkınlıkla arkasına yaslandı. İnanamadı.

Evet dedi diye çığlık atmak üzereydi...

"Uchiha için bir puan..." diye mırıldandı, koltuğuna yaslanıp ekranı kapattı Sasuke.

"Tamam, sakin ol, Sakura," dedi Sakura, odasının etrafında volta atarken. "Bu sadece sıradan bir randevu... Kazayla evlendiğin adamla. Evet. Kahretsin, ne düşünüyordum ki?"

Yanındaki duvara yumruk attı. Kaza evin içinde yankıladı. O sırada kuzeni İzumiden bir arama almıştı. Bekletmeden cevapladı.

"Hey, Sakura napıyorsun?

"Bu gece çifte randevuya gideceğim o yüzden hazırlanmak için duşa girecektim. Siz"

"Kiminle?" İzumi şüpheyle sordu. Sakura içini çekti.

"Sadece senin düğününde tanıştığım bir adam. Sanırım o Itachi'nin küçük kardeşiydi değil mi?.."

İzumi hemen sesini yükselterek sevinçle konuşmaya başladı. "Bu harika, tatlım, harika! Devam et ve ona baldızından sevgilerini ilet!"

Sakura memnuniyetle telefonu kapatmak üzereyken İzmunin son dediğini duydu.

"Bir düşünün! Aynı ailede iki evlilik! Ah, ne harika!"

"Doğru İzumi, ne kadar harika! Benim hazırlanmam lazım İtachi ile berbat balayıları size." diye mırıldandı Sakura, giyecek bir şeyler bulmak için dolaplarını karıştırmaya koyuldu.

" diye mırıldandı Sakura, giyecek bir şeyler bulmak için dolaplarını karıştırmaya koyuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasılsınız bayadır atmıyordum bölüm???

Şu foto çok tatlı 🥺🥺

Umarım beğenmişsinizdir. İleri bölümde çift randevusunda kimler olsun istersiniz belirtin lütfen???

wrong marriage | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin