"İtachi!" Sasuke bağırdı.
"İzumi!"" Sakura diye bağırdı.
Tüm restoran, yeni evli oldukları belli olan çifte bakmak için döndü. Aslında sahte olan çifte.
"Aaa..." dedi Sakura, herkesin baktığını fark ederek. Biraz utanmış ve kızarmıştı. Buna alışık değildi.
"Hmm," dedi Sasuke oturarak. Sakura işareti aldı, beyaz elbisesini altına aldı ve oturdu sandalyesine. Sakura biricik (!) kuzeni olan İzumi'nin, Sasuke ise biricik (!) ağabeyinin yanına oturdu.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?!" Garson içki almaya giderken Sasuke tısladı. "Neler yaşadığımızın farkında mısınız?!"
Itachi gülümsedi. "Düğününün tadını çıkardın mı, küçük kardeşim?"
Sakura yumruğuyla masaya vurdu. "Neden bizi böyle kandırdın?" diye tısladı. Çok sinirlenmişti.
İzumi'nin gözleri gerçekten özür diler gibiydi. "Gelmemeyi ve düğünü iptal ettirmeyi planlıyorduk. Itachi ve ben sadece bu tür bir düğün istemiyoruz. Bu çok..."
"Antika? Demode? Hoşnutsuz?" Itachi, kolunu omzuna dolayarak önerdi. İzumi ona döndü ve gülümsedi.
"Evet, çok tuhaf. Bundan daha çok romantizm içeren bir evlilik istedim. Daha çok hareketli, daha çok... 3D ekran kalitesinde macera."
"Yani zavallı olduğunu düşündüğün düğününle bizi bu aptal şeye mi terk ettiniz?" Sasuke istedi. Itachi başını salladı.
"Hayır, ben çıktığımda evde kimse kalmasın diye seni erken gönderdim. Düğünün beni seninle karıştıracağını bilmiyordum."
"Aynı nedenle," dedi İzumi, Sakura'ya. "Gizlice uzaklaştığımda herkesin gitmiş olmasını istedim. Gerçekten özür dilerim."
"Ah, çok kötü," diye hırladı Sakura. "Senin sayende İzumi, ben evliyim! Anlıyor musun evli!!"
Sasuke belgeyi masaya fırlattı. "İşte sertifika." Kardeşine göz kırptı.
İzumi kağıdı çevirdi ve inceledi.
"Oh, bak, Itachi, sevgilim," dedi işaret ederek. "İzumi ve İtachi için diyor...""
Itachi gülümsedi. "Ne kadar tatlı."
Sakura ona baktı. "Siz olarak imzalamak zorunda kaldık!"
Garson içkilerle dönünce masa sessizliğe büründü. O gittikten sonra, Sasuke masanın üzerinden uzandı.
"Herkes evli olanın siz olduğunuzu düşünüyor." dedi. "Kimse gerçeğe inanmayacak. Özellikle-" sertifikayı işaret etti. "Bu ortalıkta dolanırken. İşte anlaşama şu."Yüzüğünü çıkardı ve masanın üzerine bıraktı. Ahşaba çarptığında parlak bir ses çıkardı.
Sasuke, "Siz evli bir çift gibi yaşamak zorunda kalacaksınız" dedi. "Yüzüklerimizi al, sertifikayı al ve bugün evliymiş gibi davran. Sakura ve ben aramızda hiçbir şey olmamış gibi davranacağız." Sakura'ya baktı. Hemen kendi yüzüğünü çıkardı ve onunkinin yanına bıraktı.
Itachi yüzüklerden birini aldı ve boş boş incelemeye başladı.
"Ya yapmazsak?"
Sasuke'nin sesi daha da alçaldı. "O zaman gerçeği söyleriz. Sen de bizimle batarsın."
İzumi güldü. "Itachi, kardeşin zeki."
Itachi yumuşak bir sesle, "Elbette, düğününüzün masraflarını bize teslim etmenin kendi düğününüzü geçersiz kılmadığının farkındasınız değil m-"
"Hayır, değiliz." dedi Sasuke, sandalyesini geri itip ayağa kalktı. İzumi de ayağa kalktı ve Sakura'nın daha önce taktığı yüzüğü taktı. Çantasını sandalyeden alıp gerindi.
"Pekala, Itachi-kun, sanırım bugünden sonra beraber olduk!" Sasuke ve Sakura'ya göz kırptı. "Merak etme, sırrını saklayacağız."
Ve Itachi'nin beline doladığı kolla çift, restorandan uzun adımlarla çıktı.
Sasuke tekrar oturdu, ellerini masaya dayadı.
"Aç mısın?"
Sakura başını salladı. "Bir şey sipariş et, ne istersen. Lavaboya gidiyorum."
Sasuke onun gidişini izledi, sonra şehrin ufkuna baktı...
Bu lanet işe nereden bulamıştı ki?
Bunlar aşık mı ne ya???
Of sasusaku çok seviyorum lütfen sasusaku yazın bende okumak istiyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong marriage | sasusaku ✓
Fanfic1 Eylül sabahı asıl evlenmesi gereken kişiler İzumi Uchiha ve İtachi Uchiha iken "anlam verilemeyen" bir karışıklık sonucu İzumi'nin kardeşi olarak gördüğü kuzeni Haruno Sakura ile İtachi Uchiha'nın kardeşi Sasuke Uchiha kendisini evlilik yemini ede...