19 • boşanma sabahı

464 41 119
                                    

Sakura ağlamaktan uyuya kalmıştı. Neden ağladığı yada üzüldüğünü hala bilmiyordu yada bilmek istemiyordu.

Birisine aşık olmayı kendine yedirme duygusu bazıları için çok güçlü bazıları için ise çok zordur. Sakura ve Sasuke'de zorlanan taraftaydı. Hayatlarını sadece anlık bir eğlence veya geçmişle bitirmek istemiyorlardı. İlk görüşte aşk veya kısa süreli tanışma ile hemen birbirlerinden hoşlanma ihtimallerini imkansız olarak görüyordu her ikisi de.

Ta ki bunu yaşayana kadar.

Artık ne kalpleri ne de zihinleri dayanabiliyordu. Aşkında en hoş ama sinir bozucu yanı da budur zaten.

Zihninde bitirmeye çalıştığın şeyler bedeninde frekans gösterir. Gözlerim büyür, kalbin çarpar. Birisinden hoşlandığını gizleyemezsin. İşin en kötü yanı ise bunu acı çekiyor gibi hissedersin ama o acı bazen en tatlı acıdır.

Karşılık bulduğun an ise o acı tamamen tatlıya döner. Sanki elinden lolipopu alınmış çocuğun önüne pasta getirilmiş gibi daha da mutlu olur.

Karşılık bulamadığın zaman ise o katlanabildiğin acı ise seni bitmek bilmez bir karanlığa götürür. Öyle internette yazılan gibi sadece çikolatalı süt ile geçen bir hava yaratmaz insan da. Kalbi kıyım kıyım kıyılır ve acı çeker.

İşte Sakura ve Sasuke ikilisi bunun arasında kalmış gibiydi. Sakura her şeyin farkındaydı ama sonrasında rezil olma korkusu onu sarmıştı. Sasuke ise pişmanlık duymaktan korkuyordu.

Bu sadece iki korkağın aşk mücadelesiydi.

Sakura uyanır uyanmaz telefonuna baktığı zaman gece 11'de Sasuke'nin mesaj attığını fark etmişti. Hemen heyecanla doğrulup mesajı açtığında ise sadece bir konum ve bir cümle yazıyordu.

Sasuke: *konum*

Yarın saat 14.30'da boşanma için kısa bir işlem sadece.





Dün gece Sasuke

"Dostum Sakura o kadar arıyor bir açsaydın bari..."

Sasuke içkisinden bir yudum daha alıp kafasını sehpaya gömdü.

"Konuşmak istemiyorum Shika..."

Nedensiz bir psikopat gülüşü çıktı ağzından Sasuke'nin.

"Konuşacak şeyimiz kaldı sanki."

Shikamaru, Sasuke'nin ofisindeki koltukların birisine uzanmış yatarken yakın arkadaşının aşk acısını dinliyordu.

"Sen bu kızdan hoşlanıyorsun ama bunu söylemedin ve kız senden boşanmak istediğini söyleyince hemen he dedin... Sende çok gerizekalısın..."

Sasuke içkisini kafasına dikip masaya sertçe vurdu bardak ile.

"Ne diyim Shika! Sanki vazgeçecek hemen!"

"Belki de şans vericek gerizekalı!"

"Bilmiyorum... Artık verse bile önemsiz."

"Neden?"

Sasuke biraz duruldu. Söyleyeceği şeyi düşünmek bile onun kalbini kıyım kıyım etmeye yetiyordu...

"İtachi boşanmamız için bir rahip ayarlamasını istedim. Ayarlamış..."

"Gerizekalı!"

Sasuke daha fazla dayanamayıp kafasını sehpaya vurup durmaya başladı. Ağlamak istiyor ama ağlayamıyordu en sonunda canını yakıp biraz olsun ağlayabileceğini umuyordu...





Sakura uyandıktan yarım saat sonra.

Sakura hemen cesaretini toplayıp Naruto'yu aramaya başladı. Ama nafile. O da açmıyordu artık telefonları.

İtachi'yi aradı ani bir hızla ve o açmıştı en azında.

"Alo Sakura?"

"İtachi, Sasuke'yi arıyorum açmıyor."

"Ah, bilmiyorum Sakura. Şarjı bitmiştir."

Sakura sinirle pembe saçlarını yolmaya hazırlanıyordu. Dişlerini biraz daha sıkarsa kırılma olasılığı vardı...

"Neyse Sakura kapatmam lazım 14.30'da boşanma var haberin olsun." diyip telefonu yüzüne kapatmıştı.

Sakura saate baktı ve 11.47 olduğunu gördü. Daha 2 saatten fazla zamanı vardı Sasuke'yi bulmak için.

Hemen üstüne günlük kıyafetlerinden giydi ve Sasuke'nin evinden ofisine kadar her yerde aramaya başladı. Telefonu da bir yandan Sasuke'nin açmasını bekliyordu.

Ama nafile.

En sonunda belki de attığı konumda olabileceğini düşünüp oraya gitti ama aradığı kişiyi değil ama başkasını bulmuştu.

"Naruto!"

Sakura hızla Naruto'nun yanına koştu ve yakasına yapıştı.

"Sasuke nerede?"

Naruto neye uğradığını şaşırmış bir şekilde Sakuraya bakarken cevapladı.

"Ne bileyim ben Sakura?"

Sakura'nın gözlerinden ateş çıkmaya başlamıştı. Bu artık Naruto'yu korkutmaya başlamıştı.

"Eğer bana Sasuke'nin nerede olduğunu söylemezsen burada seni gebertmekten çekinmem Naruto! Bana çabuk Sasuke'nin nerede olduğunu söyle!"

"Eğer bana Sasuke'nin nerede olduğunu söylemezsen burada seni gebertmekten çekinmem Naruto! Bana çabuk Sasuke'nin nerede olduğunu söyle!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Boşayacağım ulan bunları

wrong marriage | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin