Sakura kilisenin arka kapısına park etti ve içeri girdi. İçeri adımını attığı anda biri onu kolundan tuttu.
"Nerede kaldınız Gelin hanım! Sizi hemen giydirmeliyiz!" Düğün müdürüydü, Sakura'nın tanımadığı biriydi.
Sakura arka odaya götürüldü. Yönetmen hizmetçiye, Sakura'nın da tanımadığı bir elbise uzattı."Giydirin onu, misafirler zaten geliyor!" diye tısladı.
Hizmetçi Sakura'yı soymaya başladı ama Sakura onu itti."Kendim yapabilirim," diye tersledi. Hizmetçi, Sakura hazır olana kadar bekledi, sonra elbiseyi giymesine yardım etti. Sakura düğün için o kadar endişeliydi ki giydiği elbisenin rengini fark etmedi.
Beyazdı.
Kapı aniden açıldı ve Sakura'nın tanıdığı biri içeri girdi. Gelen, tanımadığı ama orada görevli olarak çalışan nedimelerden birisi olan Ino Yamanaka'ydı. Tören alayının baş nedimesiydi.
İno alkışladı. "Harikasın! Şanslısın kızım, çok şanslısın. Uchihalardan biriyle evleneceksin!"
Sonra Sakura'nın yüzüne çarptı gerçek durum. Kelimenin tam anlamıyla. Sakura onu durdurmaya çalıştı.
"Ben evlenmiyorum!" haykırdı. Ino tırnaklarını inceledi.
"Elbette öylesin, İzumi-chan! Yalan söyleme! Tamam, biraz endişeli görünüyorsun, ama unutma, aldığın adam gerçekten ah!"
"Ben İzumi değilim!" Sakura tısladı. "Ben onun kuzeni, Sakura!"
İno kaşlarını çattı. "Şimdi İzumi, gergin olduğunu biliyorum. Ama yalan söyleme ve geri çekilmeye çalışma! Şuan yalan söylenecek sıra değil. Ayrıca nikaha 5 dakika kaldı neredeyse."
Sakura perdeyi çekip Ino'ya göstermeye çalıştı ama Ino elini tokatladı.
"Sakın! Saçını dağıtacaksın! Hey, Itachi'nin bizim yaşımızda Sasuke adında bir erkek kardeşi olduğunu biliyor muydun? Onu kendim için bir ayarlamaya çalışacağım."
Sakura, peçenin altında derin bir kıpkırmızı oldu. Nedimelerin düzenli olarak konuştuğu şey bu muydu?
"Sana söyledim, ben İzumi!" diye tısladı. İno ona baktı.
"Gelin hanım, bundan bıktım. O yüzden çeneni kapat. Unutma, ben orada seninleyim, hemen yanındayım. senden ve her şey. Hey, sana Itachi için yüzüğü veriyorum! Ve geri adım atmayacağından emin olacağım," dedi Ino tehdit edercesine. Ve bununla, Sakura'nın itirazları ne olursa olsun, Sakura'yı kapıdan dışarı çıkardı.
•
•
•
•Sasuke kiliseye yanaştı ve arka kapıdan içeri girdi ve arkasından çarparak kapattı. Anne ve babasının davet ettiği, tanımadığı sağdıçlardan biri hemen yanına koştu.
"Hey, Itachi! Neredeydin! Hadi, seni giydirmemiz gerek!"
Sasuke ona soğuk bir bakış attı. "Ben Itachi değilim" dedi. Adam onu koridora sürükledi.
"Elbette öylesin" dedi. "Hadi ama!"
Sasuke kendini, ailesinin kendisinin bilmediğini bildiği bir grup erkeğin içinde buldu. Itachi'nin arkadaşlarından herhangi birini, onu tanıyacak herhangi birisini aradı siyah gözleri. Ama hiçbirisi yoktu.
"Haydi Itachi, misafirler geliyor, seni ön tarafa götürmemiz gerekiyor!" adam söyledi. Sasuke son kez denedi.
"Sana söyledim, ben İtachi değilim!"
Birden arkasından soğuk bir ses geldi. "Seninle pek tanışmadım, Itachi, ama sana şu anda söyleyebilirim, senden hoşlanmıyorum."
Sasuke arkasına döndü ve koyu kızıl saçlı ve yeşim gözlü birini gördü. Düğme deliğinden kan kırmızısı bir gül fırladı. Uchiha'ya baktı.
"Ben Sasori, sağdıcın. Nedenini sorma, bilmiyorum. Yalan söylemeyi kes, yoksa seni pişman ederim," dedi adam. "Wvlilikten hoşlanmıyor olabilirsin, ama ben senin için buradayım. Sana onun yüzüğünü falan asacağım. Ama kapa çeneni."
Sasuke baktı ama hiçbir şey söylemedi. Sasori onu koridordan aşağı ve mabede doğru itti. Sasuke org müziği duyunca yutkundu. Düğün başlıyordu.
•
•
•
•Ino, Sakura'ya bir buket çiçek uzattı. "Şimdi hatırla," dedi. "Yavaş git ve kendine zaman ver."
Sakura amcasına hevesle baktı. Onu koridora çıkaracaktı ve onu tanıyacaktı!
Ama amcası ortalıkta görünmüyordu! Bunun yerine, sarı saçlı ve tuhaf aksanı olan bir adam öne çıktı.
"Sen İzumisin, değil mi?" dedi. Sakura ona ihtiyatla baktı. İçini çekti.
"Ha-"
"Her halükarda gelin sensin. Sana Itachi'ye kadar eşlik ediyorum, evet."
"Amcam nerede?" Sakura istedi. Deidara omuz silkti. "Ne senin ebeveynlerin ne de Itachi'nin ebeveynleri burada değil, evet. Ama şov devam etmeli, biliyorsun." Ve Sakura'nın kolunu tuttu.
Sasuke kilisenin önünde durmuş, misafirlere bakıyordu. Ona ne oluyordu? Sasori onu arkadan dürttü.
"Unutma aptal," diye fısıldadı. "Aptalca bir şey yapma."
Sasuke yutkundu. Bu iyi bir düğün deneyimi değildi. Sasori yakasına beyaz bir gül soktu.
"Hazırsın. Bol şans yeni evli Uchiha."
bölüm hakkında bol yorum yapmayı unutmayınız!!
sizi seviyorum 🌸💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong marriage | sasusaku ✓
Fanfic1 Eylül sabahı asıl evlenmesi gereken kişiler İzumi Uchiha ve İtachi Uchiha iken "anlam verilemeyen" bir karışıklık sonucu İzumi'nin kardeşi olarak gördüğü kuzeni Haruno Sakura ile İtachi Uchiha'nın kardeşi Sasuke Uchiha kendisini evlilik yemini ede...