"Hinata bana Naruto'nun telefonunu verir misin? Yani illaki numarasını almışsındır."
Hinata evine gelip yatağına uzandıktan sonra gitmek üzere olan Sakura'nın bu sorusu ile şaşırmıştı. Kaşlarını hafifçe çattı ve sehpanın üstündeki telefonuna uzandı.
"Var numarası tabii ki de var ama napacaksın ki sen Naruto'yu?"
Sakura açıklayıp açıklayamama derdine düşmüştü. Şimdi açıklamaya kalksa hem zamanı gidecek hemde en yakın arkadaşı da olsa tüm yaşananlardan dolayı biraz daha utanç duyacaktı. O yüzden sadece numarayı alıp gitmesi lazımdı.
"Sasuke hakkında sana sonra anlatırım lütfen önemli Hinata!"
Hinata telefonun tuş kilidini açıp Sakuraya verdi. Sakura ise teşekkür ederek rehberden Naruto'yu buldu ve numarasını kendine mesaj attı. Hinataya telefonu geri verince sıkıca sarıldı ve çantasını omzuna aktı.
"Vitaminlerini eksik etmeyin unutma ve düzgün beslen bu yüzden bayılıp duruyorsun!" diye kızdı. Hinata ise kafasını sallayarak tamam demekle yetindi.
En yakın arkadaşının bir haltlar yediğinin farkındaydı ama şuan da onu sorguya çekmek için uygun bir zaman değildi.
•
•
•
•
•Sakura derin bir nefes alıp numarasını zorlada olsa aldığı Naruto'yu aradı. Bir süre çalmasını bekledi ve en sonunda açtı.
"Kimsiniz?"
"Benim Naruto, Sakura!"
"Sakura selam nasılsın?"
Sakura arabasının direksiyonu sıkarken Naruto'ya cevap verdi.
"İyiyim iyiyim şey diyeceğim de Sasuke'ye ulaşabildin mi? Ben aradım da açmadı. Bir şey oldu diye endişe etmeye başlayacağım..."
Naruto bir süre ses etmedi. Sakura bir şey olduğunu düşünerek tekrardan seslendi.
"Naruto?"
"Haber almadım bende. Aradım işim var önemli dedi kapattı sadece. Bir daha arayayım açarsa onu bir azarlayayım neden karının telefonlarını açmıyorsun tavuk saçlı diye."
Sakura 'karının' kelimesi geçtikten sonrasını pek dinleyememişti. Tüm düzenini kendisi yıkmıştı ve bunu düzeltmesi lazımdı ama düzeltmesi için gereken şey karşı tarafla konuşmasıydı. Tabii Sasuke'yi bulabilirse.
"Lütfen beni arasın müsait olduğu zaman olur mu?"
"Tamamdır Sakura merak etme!"
"Teşekkürler Naruto..."
Sakura derin bir nefes alıp telefonu kapattı ve kafasını sürücü koltuğunun arkasına doğru vurmaya başladı. Umar ki bir an önce Naruto'dan bir arama alıp Sasuke'ye ulaşabilseydi. Yoksa işler istemeyeceği yerlere gidebilirdi.
•
•
•
•
•Saat akşamın 8'ine geliyordu ve hala Sasuke'den bir haber yoktu. Birkaç defa aramaya kalkıştı ama ne cevap vardı ne de geri dönüş. Naruto'yu ise bir kez daha aramaya yüzü yoktu.
İtachi'yi aramayı düşündü ama direkt olarak sorarsa dikkat çekmek istemiyordu.
O yüzden İzumi'yi arayıp biraz olsun kalbini dinlendirmek istiyordu. Fazla dayanamayıp telefon rehberinden İzumi'yi bulup aradı. İkinci aramada açmıştı ki şükürler olsun.
"Alo?"
"Alo Izumi benim, Sakura."
"Naber Sakura? Çok uzun zaman oldu değil mi konuşmayalı?"
Bu cümlesinde ufak alayı anlayamayacak kadar kafası beş karış havadaydı Sakura'nın. O yüzden bunu idrak etmek için birkaç saniye durdu ama sonradan bir şey demeyip sadece sorusuna cevap verdi.
"İyiyim İzumi. Sen?"
"Bende iyiyim. İtachi 'de yeni dışarı çıkmıştı."
Belki de Sasuke'nin yanına gitmiş olabilir diye düşündü ve sormadan edemedi.
"Nereye çıktı bu saatte?"
"Sizin boşanma işiniz için bir rahiple görüşmeye gitti."
Boşanma?
Hangi ara boşanma için karar vermişlerdi ve bunu İtachi'ye bildirmişlerdi?
"Boşanma mı?"
"Evet, bir saat falan önce Sasuke aradı ve sizin boşanmak konusunda anlaştığını söyledi. Sana da soracaktı İtachi ama Sasuke senin bir an önce boşanmak istediğini söylediği için hemen birisini bulmaya gitti mecburen... Büyük ihtimalle yarına boşanırsınız."
Sakura ağzı açık bir şekilde İzuminin anlattıklarını dinliyordu.
"Sasuke de bir tuhaftı. Gözleri kıpkırmızı ve içki kokuyordu... Bir şey mi oldu siz gittikten sonra?"
"H-hayır... Olmadı..."
"Hmm... Hangi ara karar verdiniz birlikte gittikten sonra?"
İzumi çok fazla soru sormaya başlayınca Sakura en sonunda dayanamayıp kısa kesmeye karar verdi.
"İzumi benim kapatmam lazım bir hastam arıyorda..."
İzumi'yi iyi geceler dediğini dahi duymadan kızın yüzüne kapatmıştı ve kendisini yastığa gömmüştü...
Bu yaptığı aptallığı bir şekilde düzeltmesi gerekiyordu...
İyi halt yedin Sakura...
Düzelt şimdi kızım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong marriage | sasusaku ✓
Fanfiction1 Eylül sabahı asıl evlenmesi gereken kişiler İzumi Uchiha ve İtachi Uchiha iken "anlam verilemeyen" bir karışıklık sonucu İzumi'nin kardeşi olarak gördüğü kuzeni Haruno Sakura ile İtachi Uchiha'nın kardeşi Sasuke Uchiha kendisini evlilik yemini ede...