20 • Sasuke'yi bulmak

431 47 80
                                    

"Sana çabuk söyle dedim Naruto!"

Naruto boğazındaki ellerden kurulmaya çalışırken aynı karaya çıkmış bir balık gibi kıvranıp duruyordu. Sakura ise hiç acımadan canını okumaya devam ediyordu.

"S-sak-sakura!"

Naruto zar zor da olsa konuşmaya çabalıyordu ama bu çabaları karşılıksızdı.

"Nefes alamıyorum!" diye cılkı çıktığı kadar bağırdı Naruto. En sonunda sinirlerine hakim olmak için geri çekildi ve zar zor nefes alan Naruto'yu kendi haline bıraktı. Sinirden burnundan soluyan Sakura derin bir nefes alıp Naruto'nun konuşmasını bekledi.

"Çabuk söyle Naruto!"

"Konuşmama izin verirsen söyleyeceğim!"

Sakura bu yaptığı ahmaklığı en sonunda fark edip Naruto'nun yanına oturup, arkasına vurdu. "Tamam özür dilerim..." Naruto kendine gelmeye çalışırken Sakura baskısına devam etti. "Sasuke nerede?"

"Bilmiyorum bilmiyorum bilmiyorum..."

Sakura sinirle ayağa kalktı ve sinirlenmeye başladı tekrardan. Naruto tekrardan boğulma tehlikesi geçirme korkusu ile kendini koruma altına aldı.

"Ya ben buraya annemi bırakmaya geldim! Sasuke'den falan haberim yok!"

"Ha!"

O sırada kızıl saçlı bir kadın Naruto ve Sakura'nın yanına doğru yaklaştı. Kadın pembeli kızı iyice süzdükten sonra kaşlarını hafifçe çattı.

"Sende kimsin? Naruto'nun kız arkadaşı falan mı?"

"Daha neler anne! Sasuke'nin karısı o!"

Kızıl kadın gözlerini belertip Sakura'yı daha da detaylıca süzmeye başladı. Çantasındaki gözlüğünü çıkartıp daha da net bakmaya çalışırken Sakura neye uğradığını şaşırdı.

"Sasukenin gerçekten nerede olduğunu bilmiyorsun yani?"

"Bilmiyorum Sakura-chan..."

Kızıl kadın sevinçle Sakura'nın omzuna elini koydu.

"Tam da Mikoto'nun istediği gibi bir gelinsin ha. Pembe saçlı bir Uchiha ilk olacak sanırım."

"Lütfen bana Sasuke'nin yerini söyleyin yoksa ne Mikoto-sanın benim gibi gelini yada Sasuke'nin benim gibi bir karısı kalacak o yüzden çabuk söyler misiniz artık!"

Naruto şaşkınla bakmakla yetinti. Bu kadar cümle onun anlama kapasitesini aşıyordu. Sakura ise bunu fark edip açıklama yapma gereği duydu.

"Demek istediğim buraya Sasuke ile boşanmak için geldim. Daha doğrusu bugüne rahiple ayarlı bir randevu var ne..." Sakura karşısındaki saate baktı ve devam etti. "... 15 dakika içerisinde Sasuke'yi bulamazsam gerçekten boşanacağız ve ben boşanmak istemiyorum! Şuan evliliğim senin Sasuke'yi bulmana bağlı!"

Naruto ağzı açık bir şekilde Sakurayı dinliyordu. Hemen aceleye kapılmış bir şekilde telefonunu çıkardı ve Sasuke'yi aramaya başladı. Bu sırada acele ile Sakura'yı sakinleştirmeye çalışıyordu. Tabii önce sakinleşmesi gereken kendisiydi.

"Ya bak o gerizekalı senden boşanmayı asla kabul etmez nasıl böyle kabul etmiş olabilir anlamıyorum!"

"Benim yüzümden. Gram düşüncesizce konuştum ve sonuç bu! Beni yanlış anladı ve dinlemiyor da şuan da!"

"Rahat ol! O tavuk kafalı senden asla boşanmak istemez..."

Sakura şaşkınca Naruto'ya bakıyordu.

Sasuke cidden boşanmak istemiyor olabilir miydi? Ama boşanmak istemese hemen Sakura'nın iki sözüne kanıp boşanmak için rahibe giderdi ki?

"Boşanmak istemiyor mu Sasuke?"

"Deli misin sen? Sasuke hayatının kadınını bulmuş gibi davranıyor ve ondan boşanacak mı? O salak gece kesin içkiye vurdu kendini şimdi ise gelmemek için bahane üretir. Tanıyorum ben malımı."

Sakura ile ortak görüşlere sahipti Sasuke. Uzun süre sonra ilk defa kendisini bir erkeğin yanında güvende hissetmişti. Ondan boşanmak en son isteyeceği şeydi.

Naruto hâlâ telefonundan Sasuke'yi arıyordu ama ulaşılamıyordu. O sırada birisi Sakura'ya seslendi.

"Sakura Uchiha... Rahip sizi bekliyor."

Sakura belki de boşanmamak için rahibi ikna edebileceğini düşünüp adamın çağırdığı yere doğru yürüdü. O sırada Naruto'ya Sasukeye bir an önce ulaşması için temkin de bulunuyordu.

Ama buna gerek kalmamıştı.

İçeri girer girmez gördüğü manzara ona yeter de artardı bile.

"Sasuke!"

Sasukem de Sasukem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sasukem de Sasukem

Kayıp bulundu 🥳 müge anlı gibi kadınım lan

wrong marriage | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin