¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
______________________________________Jk-" මාව අල්ලන්නවත් එපා... මාව රැවැට්ටුවා .... "
ජන්කුක් රෙද්ද ඔලුවේ ඉදන් පොරව ගත්තා.
TH-" baby....මං බොරු කියන් නෑ. මට ඕක නොකියා ඉන්නත් තිබ්බා. ඒත් මං කිව්වා.... අනික මං දිවුරනවා ඒක ඇරුනම වෙන කිසිම දෙයක් මං කරලා නෑ. අඩුම තරමේ kiss කරලවත් නෑ "
Jk-" daddy ඔයාට මට වඩා ලොකු ඒ ගෑනු කෙනා. "
TH-" wha~~ නෑ baby... මං ඒ girlගේ නමවත් දන් නෑ. ඒක වෙලා දැං අවුරුදු 8ක්... අර්හ් baby... ඔයා මගෙ baby.. වෙන කාටවත් ඔයා සමාන කරන්න හිතන්නවත් එපා..... "
Jk-" ඒ හින්දා වෙන්න ඇති ඒ ගෑනු කෙනාට daddyගේ pe~~ dick එක පෙන්නලා , මට.. මට ඇස් වහගන්න කිව්වේ... "
TH-" Baby මං ඇස් වැහුවේ .. පෙන්නන්න අකමැති හින්දා නෙමේ. ඇත්තටම මං කැමති නෑ baby අපහසුතාවෙන් ඉන්නවට "
ජන්කුක් පොරවන රෙද්දෙන් ඔලුව විතරක් එලියට දාලා ටේහ්යුන්ග් දිහා බැලුවා.
Jk-" daddy මං... මං අද daddyට මගෙ මුලු ඇගම බලන්න දුන්නා.. මගෙ pee එක අල්ලන්න දුන්නා. ඒක daddyගේ අතේ vomit කරන්න දුන්නා... ඒත් daddyගේ එක මට බලන්නවත් දුන් නෑ "
ටේහ්යුන්ග් හිනාවෙලා , ජන්කුක්ගේ නලලට kiss එකක් දුන්නා.
TH-" ඒ dick එක vomit කරනවා නෙමේ baby.... ඒ sperms .... "
Jk-" මොකක් හරි ... "
TH-" මං දන් නෑ babyට මගෙ dick එක බලන එක ප්රශ්නයක් නැති වෙයි කියලා..... "
Jk-" මටත් බලන්න ඕන උනා.... "
TH-" දෙවියනේ.... baby මං ඔයාගේ, ඉති~~~ "
YOU ARE READING
Mystery
Fanfictionඇයි මං ඔයාට වඩා ගොඩක් කලින් මේ ලෝකෙට ආවේ.... ඇයි දෙවියෝ මාව ඔයා එක්කම මේ ලෝකෙට එව්වේ නැත්තේ.... අපි දෙන්නම එකට මේ ලෝකෙට ආවා නම් ... එහෙම උනා නම් අපේ කතාව ' අභිරහසක් ' නොවෙන්න තිබ්බා.