¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
______________________________________( please pressure ගන්න එපා 🥺)
Jk-" Junghi .... බෑ.... දැනටමත් හොදටම පරක්කු වෙලා තියෙන්නේ....තවත් බෑ....
මට දැං ගෙදර යන්න ඕනේ.... "ජන්කුක් , junghi හිටියේ ගෙදරට එන ගමන්. එයාලා පැය ගානක් තිසේ එනවා. ජිමින්, eunwoo දෙන්නා එයාලගේ ගෙදර යන්න පිටත් උනා.
Junghi, ජන්කුක් taxi එකක මග එන ගමන් හිටියේ... ඒත්.... junghi , කිසිම හේතුවක් නොකියා එක පාරම අඩන්න ගත්තා.
එයාට club එකට යන්න ඕනේ කිව්වා.ඒත් ජන්කුක්ට ඕන උනේ ගෙදර යන්න. මොකද ඒ ටේහ්යුන්ග් ..... එයා ටේහ්යුන්ග් හම්බෙන්න ගොඩක් නොඉවසිල්ලෙන් ඉන්නේ. මොකද දවස් තුනක් තිස්සේ දැක්කෙවත් නෑ.
Jh-" please ..... මට බෑ..... "
Jk-" junghi විකාර කියවන්න එපා... දැං ටේහ්යුන්ග්ගී හ්යුන්ග් අපි එනකන් බලන් ඇති."
Jh-" මට ඒ බොරුකාරයගේ මූනවත් බලන්න ඕන් නෑ.... *sigh* ජන්කුකී.... එයා කැමති අපි දෙන්නා නැති තරමට... එයාට එතකොට නිදහසෙ ඕන දෙයක් කරන්න පුලුවන් "
Junghi කතා කරේ නිවුනු කටහඩින් උනත් ඇස් වල කදුලු බේරෙන්න ගත්තා.
Jh-" එයා අපි දෙන්නගෙන් කාටවත් මේ වෙනකන් call කරේ නෑ.... මං අද office එකට කතා කරා...
එතකොට.... "Junghi අඩන්න ගත්තා.....
Jk-" ඇයි.... මොකද ? Junghi කියන්න "
Junghi , වාහනේ taxi driver දිහා බැලුවා.
Jh-" ජන්කුකී..... අපිට විනාඩි 15කට එලියට යන්න පුලුවන්ද ... මං ඔයාට ඇත්ත කියන්නම් "
Jk-" junghi ඒත්~~~"
Jh-" please .... විනාඩි 15යි "
ජන්කුක් ඔලුව වැනුවා.
YOU ARE READING
Mystery
Fanfictionඇයි මං ඔයාට වඩා ගොඩක් කලින් මේ ලෝකෙට ආවේ.... ඇයි දෙවියෝ මාව ඔයා එක්කම මේ ලෝකෙට එව්වේ නැත්තේ.... අපි දෙන්නම එකට මේ ලෝකෙට ආවා නම් ... එහෙම උනා නම් අපේ කතාව ' අභිරහසක් ' නොවෙන්න තිබ්බා.