¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
_____________________________________ජන්කුක් නැගිටිනකොට හොදටම දවල් වෙල. එයා නැගිටලා උදේට කෑම කාලා එයාගේ phone එක හෙව්වත් හම්බුනේ නෑ. එතකොට එයාට මතක් උනා ඊයේ රෑ එයා ටේහ්යුන්ග්ගේ මේසේ උඩ phone එක දාලා ආවා කියලා. ජන්කුක් ටේහ්යුන්ග්ගේ ගේ ඉස්සරහට ගිහින් bell කරත් කවුරුත් නෑ . ඒ කියන්නේ ටේහ්යුන්ග් ඔෆිස් ගිහින්.
ජන්කුක් ආයෙත් ගිහින් ඇදුමක් ඇදගෙන ඔෆිස් එකට යන්න ලෑස්ති උනා. Taxi එකකට call කරලා ඔෆිස් එක ලගට ගියේ ටේහ්යුන්ග් හම්බෙලා phone එක ඉල්ල ගන්න. ඒත් එයා ඔෆිස් එකට ඇවිදන් යන්කොට දැක්කේ එයා දකින්න අකමැතිම රූපයක්. ඒ ටේහ්යුන්ග්ගේ secretary file එකක් බදාගෙන reception එක ගාව හිටන් ඉන්නේ ඇස් වල කදුලුත් පුරවගෙන.
' Secretary ඉන්න ඕනේ එයත් එක්කනේ, ඒත්.. මෙතන මොකද කරන්නේ ? "
ජන්කුක් , තමාටම මුමුණගෙන එතනට ඇවිදන් ගියා. ඇවිදන් ගිහින් secretary ගාවින් හිට ගත්තා.
Jk-" Taehyung sir කොහෙද ? "
" ම..මං දන් නෑ සර්... මාත් ඉන්නේ ටේහ්යුන්ග් සර් එනකන් "
Jk-" ඔයා එයාගේ secretary නේද ? දැං කොහෙද ඉන්නේ කියලා දන් නැද්ද ? "
Secretaryගේ ඇස් වලින් කදුලු වැක්කෙරෙන්න ගත්තා.
" න්..නෑ... දැං නෑ. ටේහ්යුන්ග් සර් මාව අයින් කරා.... "
' Shit මේ වගේ කෙනෙක්.. තමන්ගේ වැඩේ කර ගත්තට පස්සේ එයාලව අයින් කරලා දාන්නේ සෙල්ලම්බඩු වගේ... '
ජන්කුක්ගේ ඔලුවට ආවේ ඒක.
Jk-" ඇයි අයින් කරේ ? "
YOU ARE READING
Mystery
Fanfictionඇයි මං ඔයාට වඩා ගොඩක් කලින් මේ ලෝකෙට ආවේ.... ඇයි දෙවියෝ මාව ඔයා එක්කම මේ ලෝකෙට එව්වේ නැත්තේ.... අපි දෙන්නම එකට මේ ලෝකෙට ආවා නම් ... එහෙම උනා නම් අපේ කතාව ' අභිරහසක් ' නොවෙන්න තිබ්බා.