¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
______________________________________~ Taehyung p.o.v~
Mr.jeon ඒ කියන්නේ, jin uncle එයා ගොඩක් හොද ගෙනෙක් වගේ. ඒ වගේම අප්පා එක්ක ගොඩක් කිට්ටුවෙන් හිටපු කෙනෙක් වගේ. මේ ටික වෙලාවට කතා කරපු දේවල් වලින් eommaවත් අප්පා ගෙන නොදන්න දේවල් jin uncle කිව්වා.
මාත් ඒ හැමදේම අහගෙන හිටියේ. ඒත් ..... ම්ම්ම්... ඒ හැමදේම කන් වලින් ඇහුනට මගෙ ඇස් තිබ්බේ ඒ පොඩි ඉටිරූපේ දිහාවට හැරිලා. කොහොමද මං ඒ රූපේ විස්තර කරන්නේ.... කොහොමද මං ඒ රූපේ අකුරු වලින් කියන්නේ.... මට කියන්න තේරෙන් නෑ. ඒ රූපේ වර්නනා කරන්න කිසිම භාෂාවක් නැතුව ඇති. ඒ තරම් ලස්සනයි...
Jungkook .... ඇත්තටම ඇයි මට ඔයාට මෙච්චර ඇස් යන්නේ... ඇයි මං මෙච්චර ඔයාට අවදානේ දෙන්නේ... මටවත් තේරෙන් නෑ... ඒ තරම් මගෙ හිත පිස්සු වැටිලා... ඒ කටහඩ , ඒ ඇස්, ඒ හිනාව, ඒ තොල්... දෙවියනේ පිස්සුවක්.... ආහ් නෑ...... are you crazy taehyung .... මේ පොඩි ලමයෙක්.... ඔයා ඔය හිතන ඒවා වැරදී.... ඔහොම හිතන්න අයිතියක් ඔයාට නෑ. ඔය ලමයා ගොඩක් පොඩී...
ඔයා වැරදී.....ටේහ්යුන්ග් ඕක නවත්තන්න .මං මගෙ හිතෙන්ම මට බැන ගත්තා. මගෙ හිතට තවත් මේ වගේ දේවල් හිතන්න දෙන්න හොද නෑ. මොකද මේ ලමයා ගොඩක් පොඩී.... හුරතල් .. මට ආදරේ කරන්න පුලුවන් . ඒත් පොඩි ලමයෙක්ට වගේ......
මං දැක්කා, එයා ආසාවෙන් පෝක් දාගෙන කනවා.
" ආහ්.. මේ ටිකත් කන්න baby.... "
මං ප්ලේට් එකෙන් පෝක් ටිකක් අරන් jungkook babyගේ ප්ලේට් එකට දැම්මා.
" Thank you daddy...."
Fuck ! නෑ.... ආර්හ්... da-ddy ... ..? jungkook baby කිව්වේ daddy කියලද..
Shit මගෙ dick එක... ආර්හ්... මොකද්ද මේ වෙන්නේ.... එයා පොඩි ලමයෙක්... පොඩි ලමයෙක් කියන දේකටත් මගෙ dick එක react කරන එක වැරදී... මට මං ගෙනම කේන්තී. පොඩි ලමයෙක් එහෙම කතා කරාම මට මෙහෙම වෙන එක ගොඩක් වැරදී
YOU ARE READING
Mystery
Fanficඇයි මං ඔයාට වඩා ගොඩක් කලින් මේ ලෝකෙට ආවේ.... ඇයි දෙවියෝ මාව ඔයා එක්කම මේ ලෝකෙට එව්වේ නැත්තේ.... අපි දෙන්නම එකට මේ ලෝකෙට ආවා නම් ... එහෙම උනා නම් අපේ කතාව ' අභිරහසක් ' නොවෙන්න තිබ්බා.