Chapter 09

2.2K 402 141
                                    

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••______________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
______________________________________

TH-" ම්ම්ම්හ්~~~ fuck.. s..stop teasing . i wa-nt to cum "

අද සති අග නිවාඩු දවසක්. ටේහ්‍යුන්ග් , ජන්කුක් ඇහැරිලා පැය ගානක් උනත් තවම ඒ දෙන්නට එලියට යන්න තරම් උවමනාවක් නෑ වගේ. මොකද එයාලා ඉන්නේ තවමත් ඇද උඩ නිරුවතින් .

Jk-" Daddy දැම්ම බෑ... මට තව ටික වෙලාවක් lick කරන්න ඕනේ... "

ජන්කුක් හිටියේ පැය ගානක් තිස්සෙම ටේහ්‍යුන්ග්ගේ dick එක එයාගේ අතේ තියාගෙන. Kiss , suck, lick කරත් ජන්කුක් ටේහ්‍යුන්ග්ට cum වෙන්න දුන්නේ නෑ.

TH-" baby දැං තව ටිකෙන් jin uncle බෙහෙතුත් අරගෙන එයි. "

Jinට සනීප නෑ. ඒ හින්දා අද එයා ගියා බෙහෙත් ගන්න. අද jin ගෙදර නැති හින්දා ටේහ්‍යුන්ග් , ජන්කුක් දෙන්නගේ වෙනදා උදේ session එක පැය ගානක්ම දිගට ඇදිලා ගියා.

Jk-" dada එනකන්ම මට මගෙ lollipop එක lick කරන්න ඕනේ .... "

ඒ වගේ sex දේවල් කරන එක එයාලට සාමාන්‍ය දෙයක් වෙලා. හරියට උදේ රෑ කෑම වේල වගේ.එයාලා ඒ වගේ දේවල් සාමාන්‍යයෙන් කරනවා. දෙන්නම එකිනෙකාට ඇබ්බැහි වෙලා. ජන්කුක්ට හැමවෙලේම ඕනේ ටේහ්‍යුන්ග්ට උපරිම pleasure එක දෙන්න . ටේහ්‍යුන්ග්ව ලගින්ම තියා ගන්නම.

TH-" ම්ම්ම්හ්~~ baby කැමති.. දෙයක් "

ජන්කුක්, ටේහ්‍යුන්ග්ගේ dick අතට අරන් බැලුවා.

TH-" baby... මොනාද බලන්නෙ "

Jk-" මං බැලුවේ daddyගේ dick එක මෙච්චර ලොකු උනේ කොහොමද කියලා.. අර්හ්.. daddy වගේම daddyගේ හැමදේම handsome උනේ කියලා..
ඕන කෙනෙක් daddyට කැමති වෙන එක අහන්න දෙයක් නෑ...
Daddy මං හොදට daddyගේ dick එක suck කරන හින්දා , daddy මාව දාලා යන්න එපා.... "

Mystery Where stories live. Discover now