Pactul

735 60 8
                                    

RING!RING! Iarasi ceasul asta...Bun...dupa 4 ore de invatat in dimineata asta,am reusit sa ma pun cat de cat la punct cu unele materii.Jay a fost un dragut,pregatindu-mi micul de jun si ceaiul meu preferat.Matt plecase deja la munca,asa ca il lasase sa aiba grija de casa cat suntem noi plecati.

Jay mi-a facut favorul de a ma duce cu masina pana la scoala.Reusise sa imrumute masina mamei lui pentru restul saptamanii.Pe drum am stat de vorba despre filmul vizionat aseara.Nu fusese rau,desii finalul a reusit sa strice intraga poveste.Jeasus....Am pierdut 2 ore pretioase din viata mea.

In final am ajuns la scoala,iar Jay mi-a pasat ghiozanul si a urcat din nou la masina,intorcanduse la resedinta.Acum datoria mea e sa il gasesc pe acel Baka si sa il intreb daca s-a mai gandit la cererea mea.Cum am ajuns in clasa,l-am vazut:imbracat in tricou gri,blugi negrii,conversi negrii,un lant cu cruce la gat si ca de obicei,castile in urechi.Am scos firul castilor din mufa iar muzica data la maxim atrase atentia intregii clase.A oprit sonorul si mi-a inhatat castile din mana:

Ash:-Hei,ce crezi ca faci aici?

Kayla:Mi-ai promis ca ma ajuti,ai uitat?

Ash:Nu-mi amintesc sa fi fost de acord cu asta.

Kayla:Hai ma....

Ash:In plus nu am timp liber azi,si maine e weekend,asa ca....

Kayla:Pe bune!Hai odata!Chiar am nevoie de ajutorul tau!E atat de greu de inteles?!(am spus trantind pumnii pe banca lui)

Perfect,again am atras atentia intregii clase.Ash s-a ridicat de pe scaun intr-un mod revoltator si a dat cu palma in masa.

Ash:Cine te crezi tu,fetit-o?!Acum ai ajuns sa tipi la mine?!

Kayla:..te rog......

Ash:Ce trebuie sa fac ca sa scap de tine odata?Doamne Dumnezeule....

Am ajuns in fata lui,prinzandu-l cu mainile de tricou si cerandu-i inca odata ajutorul.M-a luat de mana si m-a tarat vreo cativa metrii afara din casa,apoi ajungand intr-o debara.A blocat usa cu cheia.

Ash:Bun.Acum,explica-mi si mie.De ce naiba ai facut circul ala in clasa?

Kayla:Eu am facut circ?!

Ash:Tu l-ai provocat.Si daca continui asa,nu te voi mai ajuta cu meditatiile.Punct!

Kayla:Tu...tu mi-ai zis ...offf!!Om imposibil!!

Ash:Las-o balta,am plecat.(morocanos ca intodeauna)

Nu atat de repede,domnule prea perfect pentru a socializa cu lumea.L-am prins de piciorul drept,asezandu-ma pe el si incolacind picioarele in jurul sau.Tineam de piciorul ala ca de ultima rezerva de ciocolata din dulapul lui Matt.

Ash:Ce fa...da-te jos!

Kayla:Nu pana nu ma meditezi.

Ash:Femeie,esti nebuna?!

Kayla:T rog frumos!De cate ori trebuie sa te mai rog?Sa ma milogesc in fata ta?Te rog!

Ash:Ce....off Dumnezeule....Si eu care nu vroiam sa atrag atentie.

Kayla:Cred ca vei atrage mai multa atentie cand lumea va vedea o tipa lipita scai de picirul tau.

Ash:Huf.....Tu chiar nu ai de gand sa ma lasi impace?

Kayla:Logic...Deci??

Ash:Fie!Of,te voi ajuta.

Kyala:Ieiiii!!Mersi!Mersii !

Ash:Dar...

Kayla:Dar?

Ash:Dupa asta,nu vei mai vorbii cu mine vreodata,decat daca vei fi obligata de profesori.Nu te vei mai tine dupa mine ca un pui legat de ma-sa.

Black MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum