KAYLA POV:
*Dimineata*
Uf..hmm...ce naiba e cu durerea asta de cap?...Ma ridic incet in fund,privirea mea fiind incetosata.Arunc o privire prin jurul meu in camera,dar totul pare a fi normal.Ah!Asa e !Aseara fusese petrecerea aceea!M-am ridicat in picioare sprijinindu-ma cu greu,reusind din fericire sa nu fac cunostinta cu podeaua.Am facut cativa pasi pana la usa deschizand-o incet si pasind mai departe pe hol.La parter se auzeau niste discutii.Pff...ce naiba?!Lumea nu mai stie sa plece acasa?Cobor curioasa scarile.
Casa era neobisnuit de curata dupa tot balamucul de aseara.Poate cineva o curatase?...La parterul casei mele stateau la o cafea la masa din sufragerie Jess,Mou si Ash?!!! Ce cauta ei aici?!Cineva venise din bucatarie cu doua cesti de cafea in mana.Jay!!?Ok,stai putin.Daca el e aici,asta inseamna ca si Matt...
Mou:O,neatza Kay.Vino jos!
M-am indreptat cu repeziciune spre masa lor.
Kayla:Ce cautati voi aici?Si cand s-a intors Jay?
Jay:Eu,azi dimineata.Nu pot sa spun cum am reactionat cand am vazut tot ce este aici si dupa ce prietenii tai mi-au explicat tot ce s-a petrecut aici.
Kayla:Matt...e si el aici?
Jay:Din fericire nu,poate mai intarzie o zi sau doua.Ce ai fi facut daca el ar fi venit aici in locul meu?!
Kyla\:Jay..imi pare rau.Am facut o greseala.Te rog iarta-ma.
Jay:Nu am pentru ce sa te iert.Asta nu are de aface cu mine.
Kayla:Nu ii vei spune lui Matt,nu?
Jay:Fireste ca nu,dar daca afla suntem mancati amandoi.Deci ai grija.
Kayla:Multumesc,stiu ca ma pot baza mereu pe tine.
Jay mi-a zambit.
Kay:Revenind.Restu,ce cautati aici?
Mou:Kayla.Asculta aici.Ne-am ingrijorat pentru tine,de asta suntem aici.
Jess:Ah,ne puteti lasa singure,avem o discutie ca intre fete.
Ash:Tss...nu-mi pasa.
Cei doi au plecat spre bucatarie iar eu cu cele doua fete puteam vorbi acum in liniste fara ca cineva sa ne asculte si sa nu fim intrerupte de nimeni,
Kayla:Deci,cum de sunteti aici?V-am imprumutat ceva mai de mult si am uitat sa il inapoiez?
Jess:Kayla...nu e asta.
Kayla:Dar?
Mou:Aseara,s-au intamplat o gramada de chestii.Totul a inceput cand am vazut asta pe net(imi arata o poza salvata in telefonul ei cu afisul petrecerii).
Kayla:Da,si eu l-am vazut.
Jess:Macar ai habar ce s-a intamplat cu tine aseara?
Kayla:Ce legatura are asta cu faptul ca sunteti aici?Despre asta vorbeam.
Mou:De asta suntem aici!
Kayla:Huh?!
Mou:Kay,asculta.Kevin nu a facut decat sa isi bata joc de tine aseara.A postat asta pe net,mai mult de jumatate de scoala a venit si cu totii au inceput sa consume droguri si bautura,Te-a obligat sa faci chestia asta,apoi nu intentiona nimic decat sa iti ia virginitatea.
Kyal:Ce?!
Mou:Sa faca sex cu tine!
Kayla:Imi dau seama.Par chiar atat de idioata?
Jess:Nu...Dar de asta ne-am intors aici.Ne-am facut griji pentru tine Kay...
Kayla:De cand va mai pasa voua de mine?
CITEȘTI
Black Mistake
Teen FictionKyla este o fata in clasa a 11-a ce invata la liceul Sf.Marcu din Arinzonna.La inceputut semestrului,un coleg nou se alatura clasei,pe numele sau,Ash Looker.Era genul de baiat singuratic,care asculta doar rock,si se imbraca in culori sumbre.Era cata...