Sfarsitul unei prietenii

644 61 4
                                    

Tot stau si ma gandesc,oare l-m deranjat pe Ash spunandu-i acele lucruri?Oare am zis ceva ce nu trebuia?...Si nu e de parca eu as putea alege ce sa simt.Uneori cand te indragosteti de cineva,nu e nevoie sa cunosti motivele.Stii ca se intampla,si gata.Asa e si in cazul meu.Nu inteleg de ce inima mea ma inclina spre directia asta si imi cere sa simt ceva pentru el.Pana la urma,ce simt eu defapt pentru el?Personalitatea lui nu ma atrage,nici aspectul fizic distant.Cred ca mintea mea ramane pecetluita doar pe imaginea acelor ochi albastrii superbi,parca ciopliti in doua bile de cristal,sau...oare o fi si doarinta mea de a arata lumi adevarata lui fata pe care o ascunde de ochii tuturor?Dar m-am gandit,ca poate el nu vrea ca lumea sa afle adevarul.Integarea e,de ce?...

Este ora 4.Inca doua ore de cursuri si termin scoala pe azi.E obositor,asta e cert.Dar acum am reusit sa tin pasul bine cu materia.Cred ca mi-am revenit.Am luat punctaj maxim la testul de la chimie,desi nu am facut prea multe,dar am ajutat.Ca tot veni vorba,trebuie sa il caut pe tembelul ala sa clarificam niste chestii.I-am marturisit ce simt,apoi a disparut...Unde se putea duce?L-am cautat peste tot,dinnou,pe acoperis,in sala de mese,in clasa...La un momentdat l-am observat afundandu-si capul intr-un carnetel in care scrasnea niste cuvinte cu un creion apoi mangaia corzile chitarii.Oare scria cantece?A,am inteles.Alt secret pe care nu trebuie sa il aflu.

Kevin:Heii,Kayla.Salut!

Kevin si restul gastii lui am aparut in spatele meu brusc fara a produce foarte mult zgomot.

Kevin:Scuze daca te-am speriat.

Kayla:Nu face nimic.

Kevin|:Ma bucur atunci.Asculta,am venit sa vorbim ceva.

Kayla:Ce este?

Kevin:Stii cand am spus ca vrem sa iesim sa vem ceva in oras dupa terminarea cursurilor?Ne-am gandit,de ce sa nu mergem acum?E o zi super frumoasa de primavara,ar fi pacat sa nu profitam de ea.

Kayla:Sa mergema cum?Stii ca asta inseamna sa chiulim de la restul orelor?

Kevin:Ce conteaaaza(punand accent pe a)?Sunt doar doua ore,da-le incolo.

Kayla:Nu ma deranjeaza daca mergeti fara mine.Imi pare rau dar nu imi permit sa absentez.

Kevin:O,haide.Te rog.Am inteles ca esti printre cei mai destepti elevi din scoala asta.Avand in vedere notele tale din anii trecuti,doua ore pierdute nu ar fi o piedica pentru tine.

Kayla:Am spus deja nu.

Una dintre prietenii lui Kevin,o fata brunetica si mai palida de fel,cu niste ochi caprui inchis,venise in fata mea.Numele ei era Oltilia.

Oltilia:Key,asculta.

Kayla:Kayla..

Oltilia:Kayla.Hai,e o zi super frumoasa.Si in plus,ai niste ore atat de importante incat e musai sa ramai?

Kayla:Intorie si matemtica.

Oltilia:Eu nu vreau sa te oblig sa vi cu noi.Niciunul dintre noi nu vrea.E doar alegerea ta.Spun doar ca e pacat sa pierzi ocazia asta.In plus,nu ti-ar place sa iesi cu noi?Ne vom distra super,vei vedea.Si pierzi doar doua lectii,mare branza,le recuperezi cat ai zice peste.

Kayla:Nu stiu...

Oltilia:In plus,nu vrei sa faci parte din grupul nostru?Vei fi si populara si desteapta.Nu ar fi super?

Kayla:Cred ca ar fi...

Oltilia:Deci?Vi cu noi?

Kayla:Fie.Voi veni.

Kevin:Super!Acum suntem toti,sa mergem!

Spunand asta,Kevin si-a infasurat bratul in jurul taliei mele,stand in dreapta mea si mergand pe holurile culoarului.Lucrul asta nu ma deranja,dar parea ca toata lumea se uita ciudat la noi.Poate vor incepe sa creada chestii ce defapt nu se intampla.Kevin a fost dragut sa ma conduca pana in clasa,dar nu vroia sa imi dea drumul.Se pare ca e un tip afectuos.Colegii,dar mai ales COLEGELE mele incepeau din nou sa ma vorbeasca pe la spate cand m-au vazut alaturi de Kevin "Hm...de ce un tip atat de sexy ca si Kevin s-ar uita la aia?...".Nu puteam sa zambesc la auzirea acestor vorbe ce imi erau adresate cu rea intentie...dar am ales macar sa ignor situatia.Mi-am luat geanta si am parasit sala de clasa fara a mai socate cate un cuvant.

Black MistakeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum